یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي بروجرد از دستگیری سارق و کشف 7 فقره سرقت مغازه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ " مهدی پور غلامحسین" گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت مغازه در بروجرد، پيگيري موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار مأموران آگاهی اين فرماندهي قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: مأموران با كارهاي اطلاعاتي و پلیسی یک سارق را در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار شناسايي و پس از اخذ نیابت از مقام قضائي، متهم را در عملياتی غافلگيرانه دستگير كردند.
فرمانده انتظامی بروجرد، اظهار داشت: سارق به جرم خود با همدستی یک نفر به 7 فقره سرقت وسایل مغازه اعتراف و اموال مسروقه از وی کشف شد.
سرهنگ پورغلامحسین در پايان گفت: متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
 
 

کشف کلاه‌برداری میلیاردی در خرم‌آباد

رئیس پليس آگاهي استان، از دستگيري کلاه‌بردار و کشف یک میلیارد ريال کلاه‌برداری در خرم‌آباد، خبر داد.
سرهنگ " عباس نظري" گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه فردي با ترفند متقلبانه مبالغی از وی کلاه‌برداری کرده است، موضوع در دستور کار كارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
رئیس پليس آگاهي لرستان اظهار داشت: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده محرز شد فرد شاکی یک واحد آپارتمان به مساحت یک‌صد متر از متهم خریداری و هنگام تحویل آن متوجه می‌شود ملک متعلق به شخص دیگری است.
وي افزود: در تحقیقات به عمل آمده بعد با هماهنگی مقام قضایی و استفاده از شگردهای پليسي، مخفیگاه فرد کلاه‌بردار در خرم‌آباد شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.
سرهنگ نظري در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی ملک موصوف را یک میلیارد ریال برآورد کردند گفت: متهم برای ادامه تحقیقات به مراجع قضائي معرفي شد.
 
 
توقیف محموله قاچاق ميلياردي در چگنی
فرمانده انتظامي استان از کشف كالاي قاچاق 13 ميلياردي در چگني خبر داد.
سردار «مهديان نسب» اظهار داشت: مأموران انتظامي در عوارضي «خرم زال» به يك دستگاه خودرو «ولوو» كه به سمت خرم‌آباد در حال عبور بود مشکوک و با هماهنگي مقام قضائي آن را توقیف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسي از خودرو مذکور، انواع كالاي قاچاق شامل پوشاك، لوازم‌یدکی، لوازم‌خانگی و آرايشي و بهداشتي، شيرآلات و بلور تزئيني، عينك مطالعه، خوشبوکننده و قهوه قاچاق را كشف و 2 نفر را نیز دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مكشوفه را 13 ميليارد ريال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: متهمان تحويل مراجع قضائی شدند.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا