یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری اين فرماندهي یک نفر متخلف با یک میلیارد و 200 میلیون ریال کلاه‌برداری دستگیر شد.
کلاه‌بردار حرفه‌ای در خرم‌آباد به دام افتادسرهنگ "عباس نظری" گفت: در پي مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام شکایت علیه فردی مبنی بر اینکه با مانورهای متقلبانه و جلب اعتماد وی مبالغی را از وی کلاه‌برداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده محرز شد فرد شاکی دارای یک باب فروشگاه مرغ فروشی می‌باشد و متهم پس از چند مرحله مراجعه و خرید از وی اعتمادش را جلب و آخرين بار مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال مرغ از وی خریداری و در قبال آن یک فقره چک فاقد اصالت به فروشنده ارائه و سپس متواری می شود .
رئیس پلیس آگاهی استان گفت‌: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و بکارگیری شیوه های پلیسی محل اختفای متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .
سرهنگ نظری با بیان اینکه در بازجویی‌های بعمل آمده فرد خاطی به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده است گفت: با تکمیل پرونده، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا