یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پليس آگاهي استان، از دستگيري کلاهبردار و کشف 400 ميليون ريال کلاهبرداري در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ" عباس نظري" گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به پليس آگاهي استان و اعلام اين موضوع که فردي با ترفند متقلبانه مبالغی را از وی کلاهبرداري کرده است، موضوع در دستور کار كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاهبرداري استان قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي لرستان اظهار داشت: در بررسی‌های بعمل آمده محرز شد شاکی دارای نمایندگی بیمه می‌باشد و فردی با مراجعه به وی خودروی شخصی خود را بیمه کرده و پس از گذشت مدتی به نمایندگی بیمه مراجعه و اعلام داشته خودروی وی سرقت شده است.
وی در ادامه افزود: پس از پرداخت حق بیمه سرقت خودرو به مالباخته برای شرکت بیمه مشخص شد خودرو سرقت نشده و مالک خودرو با این ترفند مبلغ 400 میلیون ریال از نمایندگی شرکت بیمه دریافت کرده است.
سرهنگ نظری بیان داشت: در تحقیقات بعمل آمده با هماهنگی مقام قضائی و استفاده از شگردهای پليسي ، مخفیگاه فرد كلاهبردار در خرم آباد شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير و در بازجویی های به عمل آمده به جرم ارتکابی خود اعتراف که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائي معرفي شد.
 
8 هزار و 120 کارتن لوازم یدکی قاچاق در لرستان
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده کانتینر بر و کشف تعداد زیادی لوازم یدکی خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در آزاد راه خرم‌زال خبر داد.
سردار "مهدیان نسب " گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان در اجراي طرح‌هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز و تشديد اقدامات كنترلي در محور آزاد راه خرم زال ( انديمشك به خرم‌آباد ) با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو كاميون كشنده را توقيف کردند.
وی در ادامه اظهار داشت: ماموران در بررسی‌های به‌عمل آمده تعداد 8 هزار و 120 کارتن لوازم یدکی خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: محموله مكشوفه از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود.
سردار مهدیان نسب در پایان با بیان این که کارشناسان ارزش محموله مكشوفه را 5 ميليارد ريال اعلام کرده‌اند گفت: فرد خاطی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع ذی‌صلاح شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا