یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شب گذشته یک دستگاه خودرو پیکان حین سوخت‌گیری گاز ال پی جی در آتش سوخت.
به گزارش یافته، ساعت ۲۰:۴۷ دقیقه شب گذشته و در پی دریافت گزارش آتش‌سوزی توسط سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش آتش نشانی مبنی بر حریق یک دستگاه خودرو سواری پیکان در کیلومتر ۶ جاده خرم‌آباد بروجرد ابتدای روستای پروانه، تیم عملیاتی ایستگاه شماره ۲ این سازمان سریعاً به محل اعزام شد.
تیم عملیاتی ایستگاه شماره ۲ پس از رسیدن سریعاً اقدام به اطفا حریق نموده و با ایمن‌سازی خودرو حادثه‌دیده و محل حریق از ایجاد انفجار و گسترش حریق جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است شروع حریق این خودرو هنگام سوخت‌گیری از یک سیلندر گاز ال پی جی به علت نقص فنی سیستم سوخت‌گیری و نشت گاز صورت گرفته و باعث سوختن مالک خودرو از ناحیه دو دست شده که با حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.
لطفاً از نصب سیلندرهای گاز ال پی جی این پمپ‌های متحرک بر روی خودروهای خود جدا خودداری فرمایید.
 
حریق مخزن قیر کارگاه ساخت ایزوگام
ظهر امروز مخزن قیر کارگاه ساخت ایزوگام در شهرک صنعتی شماره دو خرم‌آباد دچار حریق شد
محمد میرزایی فرمانده عملیات این سازمان، ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه ظهر امروز ۹۷.۰۴.۱۰ و در پی دریافت خبری توسط سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان مبنی بر حریق مخزن قیر کارگاه ساخت ایزوگام در شهرک صنعتی شماره دو خرم‌آباد، سریعاً ایستگاه شماره ۳ و دو تیم از ایستگاه شماره ۶ سازمان به فرماندهی میرزایی به محل حریق اعزام شدند.
آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل سریعاً اقدام به قطع گاز و برق کارگاه به جهت جلوگیری از خطر برق‌گرفتگی و انفجار گاز نموده و اطفا حریق در دستور کار قرار گرفت سپس عملیات سردسازی به جهت جلوگیری از شعله‌ور شدن دوباره قیر داخل مخزن انجام شد.
گفتنی است علت این حادثه که اطفای آن بیش از دو ساعت و سی دقیقه به طول انجامید افزایش بیش‌ازحد دمای مخزن قیر کارگاه بوده است.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا