یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از کشف مقاديري لوازم آشپزخانه، آرايشي و بهداشتی و كفش قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در چگنی خبر داد.
 به گزارش یافته، سردار "مهدیان نسب" اظهار داشت: مأموران آگاهي شهرستان چگنی در آزادراه " خرم زال" به يك دستگاه اتوبوس كه از جنوب کشور به سمت استان‌های مركزي در حال حركت بود، مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسي از این خودرو، مقاديري لوازم آشپزخانه، آرایشی، بهداشتی و کفش قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش آن را يك ميليارد ريال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهم با پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد.
 
محموله لوازم‌یدکی قاچاق در بروجرد توقیف شد
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف مقادیری انواع لوازم‌یدکی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در بروجرد خبر داد.
سردار «مهدیان نسب» گفت: مأموران پلیس آگاهی در محور «چلغوندی - بروجرد» به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را توقيف كردند.
وی افزود: در بازرسي از خودرو مذکور، 250 هزار قطعه لوازم‌یدکی قاچاق فاقد مجوز گمرکی که از استان‌های جنوبی کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، كشف شد.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 4 ميليارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحويل مراجع ذیصلاح شد.
 
جمع‌آوری 42 معتاد پرخطر در كوهدشت
فرمانده انتظامي كوهدشت از جمع‌آوری 42 معتاد متجاهر در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ «علي نجات كرمي» گفت: عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستاي ارتقاء سطح احساس امنيت شهروندان و به‌منظور ايجاد فضاي ناامن براي مجرمان و قانون‌شکنان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، پاک‌سازی نقاط آلوده و جمع‌آوری معتادان متجاهر در كوهدشت را به مرحله اجرا گذاشتند.
وي افزود: در اجراي اين عمليات 42 معتاد پرخطر و متجاهر جمع‌آوری شد.
فرمانده انتظامی كوهدشت، موفقیت‌های به‌دست‌آمده در اجراي طرح همکاري و تعامل نزديك مردم با پليس عنوان کرد و ضمن تشکر از شهروندان از آنان خواست، هرگونه موارد مشکوک را هر چه سریع‌تر به پليس 110 گزارش دهند.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا