یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور و همکاری رئیس، فرماندهان و کارکنان آتش‌نشانی شهر خرم‌آباد، آتش‌نشانی فرودگاه، اورژانس ۱۱۵، نیروهای نظامی و انتظامی، سازمان آرامستان‌ها و پزشکی قانونی برگزار شد.
مانور آمادگی در برابر سوانح هوایی در فرودگاه خرم‌آباد برگزار شدبه گزارش یافته، در این مانور تیم‌های اعزامی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد به فرماندهی محمد میرزایی معاونت عملیات سازمان با عملکرد خوب، سریعاً به محل حادثه ورود کرده و پس از اطفای حریق موتور شبیه‌سازی‌شده هواپیما اقدام به جابجایی مصدومین فرضی این حادثه و تحویل آن‌ها به عوامل اورژانس حاضر در محل نمودند.
پس از پایان عملیات نیز جلسه‌ی ارزیابی مانور در محل جلسات فرودگاه خرم‌آباد برگزار و به نقاط ضعف و قوت هر ارگان اشاره و راهکارهایی جهت هر چه بهتر برگزار شدن مانورهای آتی بیان گردید.

حریق فروشگاه لوازم‌خانگی
شب گذشته یک باب فروشگاه لوازم‌خانگی در خرم‌آباد دچار حریق شد.
پور بهرام فرمانده ایستگاه شماره ۶ گفت: حوالی ساعت ده شامگاه پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه، یک باب فروشگاه لوازم‌خانگی واقع در روستای تلوری سفلی دچار حریق شد.
مامورین ایستگاه شماره ۶ پس از اطلاع از حادثه توسط سامانه تلفنی ۱۲۵ خرم‌آباد سریعاً به محل اعزام، حریق را اطفا و از افزایش خسارات جلوگیری به عمل آوردند.
علت حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا