یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، از کاهش ۳۳ درصدی تلفات جاده‌ای در راه‌های استان لرستان خبر داد.
کاهش 33 درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز امسالبه گزارش یافته، عباس شرفی، امروز (14 فروردین) در جمع خبرنگاران، گفت: امسال آمار تصادف و تلفات جاده‌ای در استان لرستان کاهش چشمگیری داشته است.
وی با بیان اینکه امسال در سفرهای نوروزی در راه‌های استان تعداد 12 نفر بر اثر تصادف جان باختند، افزود: تعداد 11 فقره تصادف منجر به فوت در راه‌های استان رخ داد.
شرفی، با اشاره به اینکه سال گذشته در ایام نوروز تعداد 18 نفر به علت تصادف جان خود را از دست دادند، ادامه داد: این آمار در مقایسه با سال گذشته بالغ بر 33 درصد کاهش داشته است.
وی اظهار داشت: از مجموع تصادف‌های منجر به فوت در استان لرستان تعداد شش مورد در راه‌های اصلی، چهار مورد در راه‌های فرعی و یک مورد در راه‌های روستایی رخ داده است.
شرفی، خاطرنشان کرد: حضور نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی در راه‌ها، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، پرهیز از رانندگی در زمان خستگی و پرهیز از سبقت غیرمجاز می‌تواند نقش مهمی در کاهش آمار تصادف داشته باشد.
وی ادامه داد: تعریض راه‌ها و توجه مسئولان به تخصیص اعتبار و تسریع در ساخت و تعریض راه‌ها هم نقش مهمی در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان دارد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل‌ جاده‌ای لرستان گفت: علت اکثر تصادف‌های رخ داده طی نوروز امسال عدم توجه به جلو و انحراف به چپ بوده است.

خبر: رضا عبدی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا