یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس آگاهي استان، از دستگيري یک نفر سارق و کشف 4 تن ریل قطار در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "عباس نظري" گفت: در پي اخبار واصله مبنی بر معاملات غیرقانونی دریکی از ضایعات فروشی خرم‌آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي گفت: با احراز اصالت خبر دریافتی و هماهنگي مقام قضائي، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد پارکینگ محل فروش ضایعات شده و با دستگيري ك نفر سارق موفق به کشف مقدار 4 هزار کیلو ریل‌های سرقتي قطار شدند.
رئيس پليس آگاهي استان در پایان بابیان اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به جرم ارتکابی خود مبنی بر سرقت ریل‌های آهن و فروش غیرقانونی آن‌ها اعتراف كرده است اظهار داشت: سارق با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع ذيصلاح معرفي شد.

توقيف محموله 8 میلیاردی تجهیزات مخابراتی قاچاق در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي استان، از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون کشنده و کشف انواع تجهیزات مخابراتی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سردار " محمد قنبري" گفت: در پي اطلاع واصله مبني بر عبور خودروی حامل بار قاچاق در محور مواصلاتی خرم زال، بلافاصله مأموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي استان به محل اعزام شدند.
وي عنوان کرد: پس از شناسايي و توقيف يك دستگاه خودرو کامیون و بررسي بار آن مشاهده شد، حامل انواع فيبر كلمپ، چمپر آنتن، پکیج، ويندر باكس و دي يو آداپتور خارجي قاچاق فاقد مجوز قانونی به تعداد 21 هزار و 698 عدد است.
فرمانده انتظامي استان، با بيان دستگيري يك نفر در اين راستا گفت: محموله قاچاق كشف شده از استان‌های جنوبي به مقصد پايتخت بارگیری شده بود.
وی گفت: كارشناسان مربوطه ارزش اين كالا را هشت میلیارد ريال اعلام كردند.
سردار قنبری در پايان گفت: راننده خاطي جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا