یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس‌راه استان لرستان از کشته و زخمی شدن 3 نفر در محور دلفان- هرسین خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری، سرهنگ "مرتضی چغلوند" گفت: دیشب بر اثر برخورد یک پژو 405 و یک تریلر کشنده در جاده نورآباد - هرسین کیلومتر 57 به سمت هرسین (ابتدای پیچ‌های غیر استاندارد کن کبود) 2 نفر کشته و یک زخمی شد.
وی افزود: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودرو پژو در دم جان باختند و یک نفر نیز زخمی و برای مداوا به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شد.
چغلوند علت این تصادف را انحراف به چپ خودرو سواری اعلام کرد.
 

قاتل فراری در شهرستان دلفان دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان دلفان گفت: قاتل فراری پس از 2 سال از وقوع قتل در این شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ "علی‌نجات کرمی" افزود: این قاتل فراری در بهار سال 93 در شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه مرتکب یک فقره قتل شد که متواری شده بود.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان دلفان پس از دریافت نیابت قضایی از دادگاه شهرستان صحنه و تحقیقات محلی به صورت نامحسوس مخفیگاه قاتل را شناسایی و وارد عمل شدند.
کرمی بیان داشت: قاتل که به صورت مسلحانه در مخفیگاهش پنهان شده بود در یک عملیات غافلگیرانه، با متوجه شدن از حضور ماموران، اقدام به فرار کرده که ماموران با تعقیب و گریز او را دستگیر کردند که از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف و دو تیغه خشاب و مقادیری فشنگ جنگی کشف شد.
سرهنگ کرمی یاد‌آور شد: این قاتل فراری در بهار سال 93 در یک درگیری مسلحانه در شهرستان صحنه مرتکب یک فقره قتل گردید که این قاتل خود را در ارتفاعات سرکشی واقع در غرب نورآباد مرکز شهرستان دلفان مخفی کرده بود.
کرمی افزود: قاتل پس از دستگیری جهت محاکمه تحویل مقامات قضایی شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا