یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: با تمام وجود در کنار مردم آسیب‌دیده لرستان هستیم.
نوبخت با انتقاد از زیرساخت‌های لرستان: در کنار مردم آسيب ديده لرستان هستيمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، "محمدباقر نوبخت" در جلسه ستاد بحران لرستان در کوهدشت با تاکید بر این که در اثر آب‌گرفتگی بخشی از کسب‌ و کار و اموال مردم به‌شدت آسیب دیده است گفت: باید به‌سرعت این شرایط به حالت عادی برگردد.
وی با انتقاد از ضعف زیرساخت‌های عمرانی لرستان گفت: این چه زیرساختی است که با یک سیل و بارندگی این‌گونه مردم به‌زحمت می‌افتند؟!
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با تأکید بر لزوم ارزیابی کارشناسی طرح‌های زیرساختی گفت: به‌رغم اینکه دولت با مشکلات مالی مواجه است اما تمام تلاش ما این است که بخشی از خسارات مردم را از محل اعتبارات مدیریت بحران پرداخت کنیم.
نوبخت به بیان اینکه صد درصد اعتبارات لرستان را امسال پرداخت می‌کنیم اظهار داشت: به همه دستگاه‌ها مأموریت می‌دهم خسارت‌های وارد شده به زیرساخت‌های عمرانی لرستان را برآورد کنند تا در بودجه امسال و سال آینده تأمین کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افزود: گزارش خسارت سیل به لرستان را به رئیس‌جمهور و هیات دولت ارائه خواهیم کرد و همچنین تنخواهی را در اختیار استاندار لرستان قرار خواهیم داد که بخشی به‌صورت بلاعوض و بخشی به‌ صورت تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
وی گفت: در کنار این؛ تلاش می‌کنیم پس از برآورد خسارت‌های واردشده به زیرساخت‌های لرستان، برای تأمین اعتبار و بهسازی آن‌ها اقدام کنیم.
نوبخت همچنین بر حل مشکل آب، برق و راه روستاهای آسیب‌دیده استان در اسرع وقت تأکید کرد و گفت: خرسند نیستم که به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در حال انجام مأموریتی هستم که شاهد آلام مردم باشم، خیلی خوب بود در افتتاح پروژه‌ها به استان سفر می‌کردم و مردم را شادمان می‌دیدم.
وی گفت: خسارت جانی که برای 3 نفر از شهروندان پیش‌آمده و مشکلاتی که برای کسبه در بازار و مردم در خانه‌هایشان ایجادشده است موجب تألم است.
نوبخت گفت: باید به‌فوریت آب‌گرفتگی معابر با همکاری بخش خصوصی رفع شود و به بنیاد مسکن ابلاغ‌شده است که به‌فوریت به خسارت‌های واردشده به واحدهای مسکونی و تجاری رسیدگی شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به تلاش دولت برای رفع تحریم‌ها گفت: تمام تلاش دولت این است که چنگال تحریم‌ها را از حلقوم مردم بردارد.
نوبخت دولت یازدهم را دولتی فراجناحی و آماده همکاری با تمام احزاب و گروه‌های سیاسی کشور توصیف کرد و گفت: در شرایط کنونی می‌بینید که دولت‌های مختلف آماده همکاری با جمهوری اسلامی هستند.
وی گفت: در نخستین جلسه آتی هیات دولت که یک‌شنبه برگزار می‌شود برآورد خسارت‌های وارد شده به لرستان را ارائه خواهم داد تا نسبت به اختصاص تنخواه رسیدگی شود.
جلسه ستاد بحران لرستان در کوهدشت شامگاه جمعه، با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، فریدون دستیار ارشد رییس جمهور، استاندار لزستان، ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت، حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه، محمدی فرماندار، سردار قنبری فرمانده نيرو انتظامي لرستان، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.


دیدگاه‌ها  

#1 وضع بحرانی 1394-08-09 07:03
جناب نوبختی که از زیرساخت لرستان انتقاد می کنید، لرستان همان جایی است که هر چی فریاد حق خوری در دولت و مجلس می زد هیچکس صدایش را نمی شنید،اما الان که وجهه دولت و ایرانی کمک دهنده در خطر است، به لرستان می آیید و در کنار مردم هستید؟
نقل قول کردن
#2 محمد اكبري 1394-08-09 11:21
اقاي نوبخت اگرزيرساخت درلرستان نيست ماحصل عملكرد شما ومديران منصوبيتان است. ازچه كساني انتقاد ميكنيد؟!
نقل قول کردن
#3 نیما 1394-08-10 22:52
جناب نوبخت خواهشا نگید در کنار مردم لرستان بگید نظاره گر مشکلات مردم لرستان هستید
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1394-08-14 22:04
اقای نوبخت درست میفرماین . واقعا زیر ساختهای استان لرستان ضعیفن. ولی این دلیل نمیشه که کسی از مسئولیتش در قبال مردم شانه خالی کند.بلکه دولت تدبیر و امید باید توجه ویژه به این منطقه داشته باشن تا ما هم به سطح استانهای برخوردار برسیم. انشاا لله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا