یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چندي پيش خبري در پايگاه خبري يافته منتشر شد مبني بر اين كه يك کارگر الیگودرزی حدود 60 میلیون تومان طلا و جواهرات پیدا شده را به صاحبش برگرداند.
به گزارش یافته، کارگر یکی از جایگاه‌های سوخت بنزین در الیگودرز گفت: صبح وقتی قصد روشن کردن موتورخانه پمپ بنزین را داشتم یک کیف زنانه که حاوی مقداری زیادی طلا و جواهرات بود پیدا کردم و بلافاصله کیف را به صاحب جایگاه تحویل دادم.
این کارگر 43 ساله با بیان این که بعد از پیدا کردن صاحب کیف که خانمی اهل شهرستان دزفول بود، امانت وی را تحویل دادم گفت: این خانم پیشنهاد مقداری پول به عنوان شیرینی داد، اما بنده نپذیرفتم چرا که این کار را تنها برای رضای خدا انجام داده‌ام.
"مرتضي عابديني" افزود: با وجودي كه برادرم از ناراحتي كليه رنج مي‌برد و نياز مبرم به پول داشتم اما پدرم نان حلال به ما داده و به هيچ وجه حاضر ندشم دستم به گناه آلوده شود.
پس از اين واقعه، مسوولان پايگاه خبري يافته موضوع را با داريوش لهراسب معاون اداري و مالي شركت نفت لرستان كه از مسئولين مردمي و بامعرفت استان استان در ميان نهادند و از وي تقاضا كردند اين كارگر زحمتكش باعث سرافرازي مردم لرستان و قوم لر شده است را مورد تشويق قرار دهد. لهراسب نيز قول پي‌گيري داد و  موضوع را با هوشنگ حيدرياني مدير عامل شركت نفت استان در ميان نهاد.
مدیر عامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان روز گذشته در مراسمی از این "مرتضي عابديني" کارگر وظیفه‌شناس با اهدا جايزه نقدي(يك ميليون تومان) و نيز لوح تقدير(با امضاي سيدناصر سجادي مديرعامل شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران) تجلیل کرد و با بیان این که بایستی همواره به کار نیک ارج گذاشت گفت: اقدام این شهروند الیگودرزی برگرفته از آموزه‌های دینی و مذهب ماست و از مردم ایران غیر از این انتظار نمی‌رود.

تقدير از کارگر لرستانی كه طلاهای گمشده را به صاحبش رساند/ مديران لرستان تشويق كردند
از راست: عابديني، حيدرياني (مدیر عامل) و  داریدش لهراسب(معاون)


براي مشاهده خبر مربوط به اين اتفاق اين‌جا كليك كنيد



ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 احسان فاضلپور 1394-06-15 13:12
بسیار عاليست، انعکاس چنین اخباری پسندیده میباشد، چراکه باعث نشان دادن جلوه های واقعی و انسانی ذات مردم لرستان میباشد. سپاس از تلاش های فرهنگی گروه یافته
نقل قول کردن
#2 سلاحورزی 1394-06-15 23:00
با سپاس از جناب عابدینی که مثل همیشه کلمه لر ولرستان را مزین به معرفت شرافت و صداقت نمودند .وتشکر از مدیران محترم اقایان حیدریانی ولهراسب جهت تقدیر ومعرفی چنین الگوی اخلاقی برای جوانان عزیزمان
نقل قول کردن
#3 اسی 1394-06-17 07:58
درود بر داریوش لهراسب عزیز با این حرکتش
نقل قول کردن
#4 امير حافظى 1394-06-17 17:50
بسيار خرسندم كه هنوز مردانگى وامانتدارى در خون هم استا نيهاى عزيزمان هست
واز اين مسىولان متشكرم كه عمل انسانى را ارج نهادند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا