یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گوشه‌ای از شرح حال این‌روزهای محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا و استعدادی که به زعم برخی کارشناسان کشتی می‌توانست به مدال جهانی کشتی دست یابد یا حتی قابلیت بالارفتن از سکوی مسابقات المپیک و کسب مدال در این رویداد مهم ورزشی را نیز داشت.
زندگی برای محسن قاسمی پُر از چالش‌های مختلف؛ همراه با فراز و نشیب‌های فراوان بود و هست!
 از روزهای خاطره‌انگیز در تاشکند 2011 و بوسه به مدال قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا، همراه‌با شکست رقیبان صاحب‌نام داخلی و خارجی تا خوابیدن در بستر بیماری و نیاز ویژه به توجه بیشتر
محسن در یک مسیر اشتباهی و از سر جوانی تمامیِ هرآنچه که می‌توانست به دست یابد را از دست داد تا زندگی روی خوش‌اش را از او و خانواده‌اش برگرداند...
این‌روزها باید دلاوری‌های پسر موطلایی کشتی بروجرد به دست فراموش سپرده نشود و به حرمت آن روزهایِ نچندان‌دور که در سالن‌های مسابقات کشتی به واسطه محسن قاسمی پرچم سه رنگ و مقدس کشورمان بالاتر از هر پرچمی قرار می‌گرفت و سرود ملی کشورمان طنین انداز می‌شد، کنار این قهرمان و خانواده‌اش باشیم.
فرید بهرامی رییس هیات کشتی لرستان هفته قبل با حضور در منزل این قهرمان با وی و خانواده‌‌اش دیدار کرد و ضمن ابراز ناراحتی از وضعیت پیش‌آمده برای قهرمان بروجردی کشتی فرنگی آسیا از مسئولین علوم‌پزشکی استان و شهر بروجرد درخواست رسیدگی به وضعیت محسن قاسمی را داشت.



ویدیوی فوق به همت عوامل برنامه ورزشی میدان تهیه و تدارک دیده شد و این برنامه جمعه شب ۱۹ دی‌ماه از شبکه افلاک سیما به روی آنتن رفت.
برنامه میدان جمعه‌ شب‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده و مستقیم برای علاقمندان‌به ورزش پخش می‌شود.
تهیه‌کنندگی این برنامه را مجتبی امیری عهده‌دار است و رضا جایدری بعنوان مجری ایفای نقش می‌کند.
 
امیر سلیمانی
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا