یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محور الشتر- فیروزآباد در شهرستان سلسله یکی از محور‌های پرتردد و حادثه خیز در این شهرستان محسوب می‌شود که تزریق قطره چکانی اعتبارات مانع اجرای عملیات چهارخطه کردن ۵ کیلومتر از این محور حیاتی شده است.



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سلسله شهرستانی با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت و ۲۶۶ روستا به واسطه قرارگیری بر سر راه ارتباطی شهرستان‌های بروجرد و دلفان دارای بار ترانزیتی بالایی بوده و بخش فیروزآباد این شهرستان به واسطه قرارگیری در مسیر ارتباطی جاده نورآباد- خرم‌آباد و همچنین راه ارتباطی کرمانشاه و شهر‌های غربی کشور همواره مسیری پرتردد و البته حادثه خیز در شهرستان سلسله محسوب می‌شود.
این مسیر علاوه بر اتصال شهر فیروزآباد و روستا‌های تابعه به الشتر، تنها راه ارتباطی سلسله به استان‌های غربی نیز محسوب می‌شود و به همین دلیل برای شهروندان شهرستان سلسله و نیز مسافران این محور همواره از اهمیت بسیار بالا و البته ویژه‌ای برخوردار بوده و هست.
جاده پرتردد الشتر به فیروزآباد به دلیل بار ترافیکی بالا و حادثه خیز بودن نزد اهالی شهرستان سلسله به جاده مرگ شهرت یافته، عرض کم و بار ترافیکی بالا جاده همواره آبستن حوادث جانی و مالی فراوانی برای ترددکنندگان در این محور بوده استو
بازرس کل لرستان در گفتگوی اختصاصی با صدا و سیمای استان لرستان، نبود اعتبار برای حل مشکل ۵ کیلومتر باقی از مانده از جاده الشتر – فیروز آباد را غیر قابل قبول عنوان کرد و گفت: درگفتگوی حضوری با مدیر کل راه و شهرسازی لرستان و گفتگوی تلفنی با خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار حل سریع مشکل این جاده شدم.
رازانی گفت: این جاده هر ساله موجب بروز حوادث ناگوار و تصادفات زیاد می‌شود که لازم است مسئولان با سرعت و دقت در جهت رفع مشکلات آن تلاش کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 برادر ناتنی 1402-09-22 07:20
ای کاش کسی هم در خصوص جاده ازنا سگوند و سپید دشت پیگیری می‌کرد. آمار بگیریم کدام جاده بیشتر کشته داده؟
لطفاً پیگیری شود.
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1402-09-22 13:25
جاده خرم‌آباد به پلدختر را سیل سال ۹۸ از بین برد ولی هنوز درستش نکردن و جاده خرم‌آباد به سپیددشت اصلا هیچگونه استانداری ندارد نه روشنایی و تابلو دارد و پر از پیج خطرناک است اداره راهداری درستش کند
نقل قول کردن
#3 بهاروند 1402-09-22 13:35
جاده ازنا سگوند رو دریابید تمام ملت به کام مرگ فرستاد
نقل قول کردن
#4 شهروند 1402-09-23 16:40
بدترین جاده استان جاده خرم‌آباد به سپیددشت است اکثر اوقات تصادفات خطرناک دارد چون یو جاده روستایی است و استاندارد ندارد
نقل قول کردن
#5 فریاد 1402-10-05 02:44
مشکل از جاده نیست مشکل از راکب وسیله نقلیه است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا