یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در دو سه سال اخیر قیمت مسکن و اجاره بهاء در کشور و به تبع آن در لرستان به صورت غیر کارشناسی افزایش زیادی داشته است که منجر به کاهش معاملات و قیمت کاذب و به دنبال آن در به در شدن مستاجران شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، این روز‌ها با شروع فصل جابجایی حال مستاجران خوش نیست و با شنیدن قیمت رهن واجاره آه از نهادشان بلند می‌شود، مستاجرانی که یا باید با قیمت‌های گزاف و سرسام آور اجاره بها بسازند یا شاهد ریختن اسباب اثاثیه خود در خیابان‌ها باشند. .
 مستاجران و برخی مشاوران املاک معتقدند نبود نظارت و مدیریت صحیح همچنین سیاست‌های غلطی که در سطح کلان نسبت به حوزه مسکن وجود دارد باعث شده مالکان از آب گل آلود ماهی گرفته و هرچقدر دلشان می‌خواهد قیمت‌ها را افزایش دهند. دود این بی سر و سامانی بازار مسکن تنها به چشم مستاجرانی می‌رود که نمی‌دانند غم نان را داشته باشند یا اجاره بهایی که کمرشان را خم کرده است.


دیدگاه‌ها  

#1 رسول 1402-04-21 22:23
اداره مسکن لرستان باید جوابگو باشه الان رتبه مسکن لرستان از ۳۱ استان شده ۲۷ :cry:
نقل قول کردن
#2 ممد 1402-04-21 23:30
یافته عزیزمطالبتون خیلی خوبه ودردجامعه رامیگه
فقط کوگوش شنوا
ازشماهم میخوام یه سری به خیابانهای شهرمون بزنید
به این مسئولین بگیدبه خدامردم دارن اذیت میشن این چه موقع کارکردنه یاکارنمیکنندیاا گربخوان کاری کنندهمه روباهم انجام میدن مثلا بلوارعلوی پیاده روهای بازار سرچشمه مطهری...
نقل قول کردن
#3 رضاییان 1402-04-22 20:13
موضوع اجاره بها متاثر از عدم سیاست گزاری و برنامه ریزی دولت و به تبع آن وضعیت نامتعادل در عرضه وتقاضا مسکن هست .اگر وضعیت عرضه متعادل باشد و نگاه سرمایه گزاری از مسکن برداشته شود قطعا شاهد این نابسامانی ها نخواهیم بود . گوی ومیدان دولت است ایا اگر دولت به وعده ساخت یک میلیون شغل عمل میشد حالا وضعیت این چنین بود ؟؟
نقل قول کردن
#4 دانشجو 1402-04-23 10:07
به نقل از رسول:
اداره مسکن لرستان باید جوابگو باشه الان رتبه مسکن لرستان از ۳۱ استان شده ۲۷ :cry:

احسنت اداره مسکن استان باید جوابگو باشد که برای حل معضل مسکن چکاری کرده؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا