یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از مشاهده دومین قلاده از گونه خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله در ارتفاعات بخش پاپی لرستان خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، علی سالاروند در این خصوص گفت: با تایید کارشناسان مدیریت بر حیات وحش اداره کل حفاظت زیست لرستان یک قلاده خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله توسط تصاویر دریافتی از همیاران محیط زیست در تاریخ ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، در ارتفاعات بخش پاپی، ثبت و ضبط شد.
سالاروند افزود: این تصویر که توسط همیاران محیط زیست در ارتفاعات بخش پاپی لرستان ثبت شده است نمایانگر حضور یک خرس قهوه‌ای و توله آن با یک طوق سفید دور گردن آن‌هاست که این نشان دور گردن آن‌ها از موارد قابل توجه و کمتر دیده شده در این گونه منحصر به فرد در استان لرستان، محسوب می‌شود.
سالاروند اظهار داشت، این دومین مشاهده خرس قهوه‌ای به همراه توله در سال ١۴٠٢ می‌باشد که این مشاهدات نشان از احیاء شدن زیستگاه‌ها و گونه‌های مختلف جانوری در استان لرستان می‌باشد.




دیدگاه‌ها  

#1 کوشکی 1402-02-30 22:05
شهرداری خرم‌آباد بعداز میدان دانشجو یک سرعتگیر بزرگی ساخته که فاقد رنگ آمیزی و تابلو هشدار است و شبها که تاریکه اصلا این سرعتگیرها مشخص نیستند یا رنگ آمیزی بشن یا تابلو نصب کنید بخدا ماشینها نمی بینند یکدفعه ترمز می‌کنند و باعث تصادف زنجیره‌ای میشه سایت یافته انصافا چاپ کن تا شهرداری خرم‌آباد ببیند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا