یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عکس انتخابی از آلبوم دکتر منصور تبریزی می‌باشد که ششم فروردین ۱۳۵۱ در ناحیه‌ای از مسجدسلیمان گرفته شده است. اعضای تیم پاس عبارتند:
ایستاده از راست:
ناصر تبریزی، ملک‌محمد گودرزی، صبا سهرابی، ؟، مرحوم منصور ریزی، فریدون صابری، مرحوم رضا پیرهادی، منصور تبریزی، مرحوم اصغر آخوفته، مرحوم غلام لک، سعید مالکی، یدالله بادپی، غلامرضا منادی، عباس توکلی، میرقاسم لشنی
نشسته از راست:
مرحوم منوچهر امیدی، حسین صناعی، حمید فاتحی،  حسین قلیچ و رحمان کلکیان
 
سال ۱۳۵۱ برای فوتبال پاس دورود، سالی پر بار و خوش‌آیند بود.
نوروز ۱۳۵۱ بنا به دعوت باشگاه‌های فوتبال خوزستان، پاس دورود به مسجدسلیمان و هفتگل رفت.
در اولین دیدار با تیم پرسپولیس مسجدسلیمان، پاس دورود توانست در حضور ۹ هزارتماشاگر مشتاق با نتیجه ۲ بر یک پرسپولیس این شهر راشکست دهد.
پرسپولیس مسجدسلیمان قهرمان جام کوروش این شهر چندی پیش توانسته بود تیم پرسپولیس تهران را شکست دهد، لذا این پیروزی برای پاس دورود پیروزی مهمی محسوب می‌شد.
از آنجا که این شکست برای فوتبال مسجدسلیمان(مهد فوتبال ایران) سنگین و غیر قابل تحمل بود از پاس دورود دعوتی مجدد برای دیداری دیگر در روز بعد به عمل آمد.
با پذیرش این دعوت از جانب آقای اسکندر امیدی سرپرست و سرمربی تیم، در دومین دیدار پاس با جوانان جوی نام خود توانست تیم منتخب مسجدسلیمان را در میان حیرت تماشاگران بانتیجه یک بر یک متوقف نماید.
این مساوی برای فوتبال مسجدسلیمان در خانه خود شکست روز قبل را تلخ‌تر کرد.
سومین دیدار برای پاس با شکست همراه بود. تیم پاس پس از ۲ بازی سنگین در دو روز متوالی با خستگی سفر در مقابل میزبان خود، برابر تیم پاس هفتگل ظاهر گردید و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب گردید.
چهارمین و آخرین دیدار پاس دورود در شهرستان شوشتر مقابل منتخب شوشتر برگزار گردید که پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.
در پایان مسابقات نوروزی پاس، نشریه کیهان در صفحه ورزشی روز ۲۱ فروردین ۱۳۵۱ در تیتر گزارش نوشت:
تیم فوتبال پاس دورود اولین گام را فاتحانه پیش نهاد
 
تدوین: احمد ستاری

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا