یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اگر اهل گردش و تفریح هستید و علاقه ی زیادی به دیدن جاذبه های دیدنی شهرهای مختلف هستید، قطعا شهر دبی می تواند مقصد خوبی برای شما باشد. جاذبه های فوق العاده ای که در این شهر احداث شده است، می تواند سفر هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان آورد. در حوزه ی کشورهای مختلف خلیج فارس، کشور دبی می تواند بهترین مقصد برای گردشگران ایرانی باشد. نزدیکی به ایران می تواند یک دلیل مهم برای سفر به این کشور دیدنی باشد به همین دلیل تور دبی از پرطرفدار ترین تورها می باشد زیرا ایرانی ها استقبال خوبی از از این تور می نمایند.
  • برج خلیفه:
به گزارش سفر باتو ، در دنیا چند برج مهم وجود دارد که نماد کشورهای مختلف محسوب می شود. برج خلیفه هم یکی از برج های مهم در دنیا می باشد که نماد کشور دبی می باشد. در سال 2010 از این برج مرتفع بهره برداری شد و از آن زمان تاکنون توانسته گردشگران را زیادی را به خود جذب کند. یکی از دلایل مطرح شدن کشور دبی در  دنیا را می توان سازه های مرتفع و مدرن آن دانست. برج خلیفه از مهم ترین سازه های احداث شده در دبی است و اهمیت این برج آنقدر زیاد است که توانسته به عنوان نماد و نشانه ای برای کشور دبی محسوب شود. این برج مرتفع ترین برج جهان و این یک امتیاز مهم برای کشور دبی محسوب می شود. این برج که در واقع یک آسمان خراش بزرگ است، سبب افزایش رونق تجاری و اقتصادی در کشور دبی شده است.
 
  • برج العرب:
در تور دبی از دیگر برج ها و ساختمان های بسیار بزرگ و مدرن که در کشور دبی بنا شده است، می توان به برج العرب اشاره نمود. این برج زیبا در حقیقت مجلل ترین و بهترین هتل موجود در جهان می باشد. این سازه ی فوق العاده لوکس، همانند یک نشانه که شبیه بادبان است، از فاصله های دور هم با نمای زیبای خود پیدا است و می توان آن را تشخیص داد. معمولا سران کشورهای مختلف و افراد مهم و مطرح کشورهای مختلف در جهان که به دبی سفر می کنند، در این هتل بسیار شیک و مدرن اسکان خواهند داشت. لازم به ذکر است که هزینه ی اسکان در این هتل، بسیار زیاد است و طبیعتا برای خانواده های معمولی صرفه ی اقتصادی ندارد زیرا این هتل یک از گران ترین هتل ها در جهان است و برای یک شب اقامت، مبلغ بسیار زیادی باید صرف شود.
  • برج قاب دبی:
این برج زیبا از جدیدترین جاذبه های دیدنی دبی محسوب می شود. در حقیقت دبی را باید یک کشور با سازه های غول پیکر دانست. زیرا هر چند وقت یکبار این کشور شاهد احداث یک آسمان خراش جدید بر زمین خود می شود. برج قاب در حقیقت شامل دو برج مجزا است که در طرفین قرار دارد و با یک پل به هم متصل هستند. در اولین بخش از این برج، یک موزه بسیار زیبا قرار دارد. این موزه در واقع بیانگر تاریخ و سرگذشت دبی می باشد؛ از زمانی که هیچ گونه پیشرفتی نداشته و تنها یک دهکده ی کوچک بوده است تا به امروز که تبدیل به یک قطب گردشگری و تجاری بزرگ در جهان شده است. بنابراین در واقع یک موزه ی ملی برای این کشور محسوب می شود. در این برج بسیار زیبا هم مغازه های لوکس و مدرن وجود دارد و هم سازه ها و امکانات قدیمی که در کشور دبی وجود داشته را می توانید مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید. همچنین زمانی که به بالاترین نقطه این قاب زیبا برسید، می توانید تمام سازه های مدرن و لوکس کشور دبی از جمله برج های العرب و خلیفه را ببینید. در حقیقت برج قاب دبی همانند بام تهران است زیرا می توانید تمام زیبایی هایی که در کشور دبی موجود است را با حضور در بالای این برج ببینید. اما مزیت این برج و سازه نسبت به مکان هایی مانند بام تهران، امکان مشاهده ی تمام جاذبه های شهر از زوایای مختلف و به صورت 360 درجه می باشد.
 
  • فواره دبی:
در سراسر جهان آبنماها یکی از جاذبه های بسیار دیدنی محسوب شود. فواره دبی یکی از بزرگترین فواره های خاورمیانه است. این فواره در میان دریاچه واقع شده است و با حلقه هایی که در فضا ایجاد می کند، توانسته زیبایی بصری فوق العاده ای ایجاد کند. نورهای به کار رفته در تزئین و روشنایی این محل هم در دیده شدن این جاذبه تاثیرات فوق العاده ای داشته است. امکانات تفریحی و رفاهی هم در این مکان به چشم می خورند. حرکت آب فواره به صورت همزمان با ریتم آهنگ های پلی شده، یک هماهنگی فوق العاده جذابی ایجاد می کند که توانسته افراد زیادی را به خود جلب کند. هر 30 دقیقه یکبار موسیقی های جدیدی برگزار می شود که یک تفریح عالی و مهیج برای تمام مسافران و گردشگران می باشد. خیلی ها منتظر می مانند تا موسیقی های خاص و مورد علاقه خود را گوش کنند و لذت ببرند. انواع موزیک های سنتی و مدرن از خواننده های مطرح جهانی در این مکان در کنار فواره برگزار می شود. اگر شما هم به دیدن این فواره ی زیبا علاقه مند هستید، می توانید با تور دبی به این مکان زیبا سفیر کنید و لحظات خوشی را به همراه عزیزانتان تجربه نمایید.
 
 

بازگشت به بالا