یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برخلاف طبع تندش زبان طنز قابل قبولي هم دارد. يعني يك جورهايي مي‌توان زبان خداداد را دوگانه‌سوز تلقي كرد. خداداد كه اين روزها در تبريز و با شهرداري مشغول است ديگر مثل سابق دل و دماغ شوخي ندارد، اما با اين حال بعضي از شوخي‌هايش آدم را سر ذوق مي‌آورد. صحبت‌های او را  بخوانید:

* بزرگ‌ترين آرزوي فوتبالي و غيرفوتبالي براي سال1394؟
بزرگ‌ترين آرزوي فوتبالي من سالم شدن فوتبال و رفتن دلال‌ها كه با خودم به گور مي‌برم چون محال است(خنده)، اما از شوخي گذشته بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها را آرزو مي‌كنم، چون فوتبال بدون آن‌ها قشنگ نيست. البته خوشحال مي‌شوم اگر با شهرداري به ليگ برتر صعود كنم كه دور از دسترس هم نيست. آرزوي غيرفوتبالي موفقيت دوستان و خانواده است.

* چه افرادي را سر سفره سال تحويل مي‌بخشاييد و كدام را به خدا واگذار مي‌كنيد؟
كساني كه مرا را از فوتبال فراري دادند را به خدا واگذار مي‌كنم و امثال كي‌روش كه فقط پول گرفت اما كاري نكرد را مي‌بخشايم، چون مقصر كفاشيان، آقاي خنده است.

* خنده‌دارترين جمله‌اي كه در مصاحبه‌هاي چهره‌هاي فوتبالي در سال اخير خوانديد كدام بود؟
بچه‌هاي فوتبال ما كه ماشاا... همه خنده‌دار هستند، اما صحبت‌هاي كفاشيان واقعا خنده‌دار و گريه‌دار است. كلا دايورت كرده روي خنده. البته مصاحبه‌هاي عادل با كي‌روش هم از اين جهت خنده‌دار است كه انگار خود كي‌روش سوالات را به عادل داده.

* با چه مبلغي حاضريد باشگاه پرسپوليس يا استقلال را بخريد؟
اگر به من ميلياردها تومان هم بدهند اين دو باشگاه را نمي‌خرم، چون صاحب ندارند و كلي هم طلب‌كاري دارند. فقط مي‌دانم كه خوب سر مردم را گرم كرده‌اند و آخرش هم از طرف دولت يكي مي‌آيد جلو و اين دو باشگاه را مي‌خرد.

* فكر مي‌كنيد دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در صورت واگذاري به بخش خصوصي سالي چقدر بتواند درآمدزايي كنند؟
چي بگم؛ من كارم در چارچوب زمين است و از مسائل  اقتصادي سردرنمي‌آورم، اما مي‌دانم در اروپا باشگاه‌هايي چون پرسپوليس و استقلال با توجه به هواداراني كه دارند نه تنها هزينه‌هاي‌شان را درمي‌آورند بلكه از طريق اسپانسرها پس‌اندازم دارند. اگر پارامترهاي جهاني را درنظر بگيريم فكر مي‌كنم آن‌ها سالي 20 تا 30 ميليون دلار درآمدزايي داشته باشند.

* كدام بازيكنان فوتبال ايران در سالي كه گذشت شما را غافلگير كردند و كدام يك شما را نااميد؟
اگر با گذشته بخواهيد مقايسه كنيد واقعاً كسي را مثل قديمي‌ها نديدم، چون فوتبال ما از نظر كيفي خيلي ضعيف شده اما به طور كلي در اين  دو سال گذشته دژآگه هميشه قوي كار كرده‌است. البته سردار هم نشان داد آينده‌دار است.

* يك خاطره بامزه از سال 1393 تعريف كنيد.
همان شبي كه براي يك بازي خيريه رفته بوديم كيش جالب بود. بعد از ميهماني كه دادند آخر شب با بچه‌ها رفتيم سفره‌خانه رو به روي هتل‌مان و به ياد گذشته‌ها تا 3 يا 4 صبح خنديديم. باور نمي‌كني ديگر سرم داشت از خنده مي‌تركيد. با بچه‌هاي قديمي خاطرات را دوره كرديم؛ البته با مهرداد ميناوند كه يك نفس اداي همه را درمي‌آورد. كلاً شب خوبي بود و كلي خنديديم.

منبع: تماشاگر


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا