یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مسابقات فصل جاری لیگ دسته سوم بزرگسالان کشور، علی عزیزی بازیکن ۱۷ ساله‌ی خیبرنوین خرم آباد، با بازی‌های چشم نواز خود، نویدبخش تولد یک بازیکن باکیفیت و آینده دار را داد.
عزیزی که سابقه‌ی بازی در تیم‌های پایه‌ی آکادمی کیا، متین سپاهان و پاسارگاد خرم آباد را دارد، در خصوص حضور در برنامه استعدادیابی ستاره ساز گفت: از بین ۸ هزار نفر که طی چند مرحله، برای تست به ورزشگاه امام رضا تهران آماده بودند، به جمع ۲۴ نفر نهایی راه یافته و در انتها نیز در جایگاه پنجم قرار گرفتم.
پدیده‌ی چپ پا، سرعتی و تکنیکی فوتبال لرستان الگو‌های فنی خود را مهدی ترابی و دیگو مارادونا معرفی می‌کند.
عزیزی در شرایطی که امسال می‌توانست در رده‌ی جوانان بازی کند، اما حضور در لیگ بزرگسالان را ترجیح داد، همین موضوع نشان دهنده‌ی کیفیت بالای فنی و اعتماد به نفس این چپ پای ریزنقش و مستعد است.
علی عزیزی به نیکی از زحمات فرزاد بهاری، علی صدرا و پویا عالیخانی کادر مربیان خیبرنوین یاد می‌کند و می‌گوید: با برنامه‌ریزی و تدابیر کادر فنی، تلاش سرسخت بازیکن‌ها و شرایطی که در جدول داریم، بی‌تردید به مرحله‌ی بعد صعود خواهیم کرد، شرایط تیمی ما به شکلی است که لیاقت حضور در لیگ دو را داریم.
لازم به توضیح است، تیم یکدست و کاملاً بومی خیبرنوین خرم آباد، در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، و برای صعود به مرحله‌ی بعد، از چهار مسابقه باقی مانده نیاز به شش امتیاز دارد.

 



گفت و گو: رضا طولابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا