یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی یک سال گذشته، ابوالفضل گلابی با گزارش‌های جذاب و متفاوت فوتبال و فوتسال، تبدیل به چهره‌ای شناخته شده در بین اهالی فوتبال شده است.
توصیف سلایق شخصی بازیکنان و مربیان، روابط بین‌فامیلی آن‌ها با گزارش‌های گلابی مخاطبان بسیاری را جذب کرده است.


برای دقایقی با ابوالفضل گلابی به گفت و گو نشستیم، که ماحصل آن تقدیم به شما مخاطبان فهیم می‌گردد:
 
 
خودتان را معرفی کنید:
ابوالفضل گلابی هستم از استان مازندران شهرستان بهشهر... متولد اول آذر ۱۳۵۹ دقیقاً الان که دارم با شما گفت‌وگو می‌کنم ۲۴ساعت مانده تا تولدم، متاهل و دارای یک فرزند نوزده ساله‌ی پسر که دانشجوی سال اول معماری است.
 
از چه زمانی گزارش می‌کنید و چگونه وارد این عرصه شدید؟
 از سال ۱۳۸۹ کار رسانه‌ای خودم رو آغاز کردم... در نشریات محلی و مسابقاتی که در منطقه ما برگزار می‌شد عکس می‌گرفتم. بعد با علاقه زیاد و پشتکاری که داشتم خیلی زود پله‌های ترقی را طی کردم.... تا اینکه از سال ۱۳۹۲شروع به گزارش مسابقات محلات و لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال شهرم رو گزارش می‌کردم.. از رو سکو‌های ورزشگاه با گوشی کاملاً معمولی j۱..
. همیشه این احساس رو داشتم که می‌تونم در این مسیر موفق باشم..... راستی قبل از اینکه در کار رسانه بیام.. ۱۱سال شاطر نانوایی و ۵سال هم به عنوان کار‌گر ساختمانی مشغول بکار بودم..... اعتماد بنفس بالا... به خودم حداقل ثابت کردم که میشه با کمترین امکانات با گزارش‌های جدید که خودم ابداع کردم.. دل میلیون‌ها نفر رو شاد کرد.... واین واقعیت به حقیقت تبدیل شد... (طبق استقبال مردم)
 
این همه اطلاعات شگفت‌انگیز و جالب رو از بازیکن‌ها و مربی‌ها چطور به دست می‌آورید؟
خوب اینکه من چطوری در مورد بازیکنان اطلاع دارم.. خلاصه خودم از جنس فوتبال و فوتسال بود م سال‌ها در سطح شهرستان و استان بازی می‌کردم... خلاصه خیلی با هوشم(برا مزاح گفتم)بعضی وقت‌ها البته خیلی کم از خود بازیکنان یا داوران سؤال می‌کنم.... وبعد خودم تحقیقات گسترده فقط برای هر چه جذاب‌تر شدن گزارش هام انجام می‌دم...
 
بازخورد مردم با شما بعد از شنیدن گزارش‌های‌تان چگونه است؟
باور کنید من با تمام وجودم تمام مردم سرزمینم ایران رو دوست دارم... دلم می‌خواد همیشه شاد باشن.. خنده رو لبشون باشه... استقبال مردم اگر بگم فوق‌العاده بی‌نظیر بود شاید باور نکنید.. بنده طرفداران میلیونی زیادی دارم هم داخل کشور هم ایرانی‌های مقیم خارج از کشور.... شرمنده محبت‌های مردم هستم.. من با کمترین امکانات (تا از نزدیک نبینید شرایط منو باور نمی‌کنید)سعی کردم برای دقایقی لبخند رو.. رو لب مردم بیارم... مردم ایران در هر کجای این کره خاکی شایسته بهترین‌ها هستن..
 
در پایان اگر حرفی سخنی با مردم لرستان دارید بفرمایید؟
استان لرستان تاریخ و قدمت چندین هزار ساله داره در کنار انبوه بنا‌های تاریخی و باستانی وطبیعتی حیرت‌انگیز.. چون با اطلاعات عمومی خوبی بازی‌های ورزشی رو گزارش می‌کنم.. خواستم از غذا‌های خوشمزه استان لرستان هم اسم ببرم.... آ ش گوشت.. آ ش ترخینه. آ ش بادمجان. انشاالله روزی فرا برسه که بتونم بیام استان زیبای شما رو از نزدیک ببینم.. تن و جانتون سالم و سلامت در پناه خدای مهربان باشید..
 
گفت و گو: رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته







نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا