یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور گفت: مسابقات قهرمانی کشور در سالن شهدای هفتم تیر در بهترین شرایط ممکن برگزار شد.
مرتضی قیاسی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اینکه همه‌ی عنوان‌داران، رقبا از تمام استان‌های کشور در این مسابقات شرکت کردند، سطح مسابقات خیلی سنگین بود.
وی به چرخه انتخابی تیم ملی اشاره کرد و ادامه داد: هر کس بیشتر تلاش کند و زحمت بکشد موفق می‌شود و هر کس می‌خواهد به دوبنده ارزشمند تیم ملی برسد باید از این فیلتر رد شود همچنین چرخه انتخابی این حسن را دارد که به کسی ظلم نمی‌شود.
قیاسی افزود: به جز‌امیرمحمد یزدانی که با نظر کادر فنی در مسابقات قهرمانی کشور حضور نداشت همه‌ی حریفان حاضر بودند و به همین دلیل ترافیک سنگینی در وزن ۷۰ کیلوگرم ایجاد شده بود.
قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور با بیان اینکه با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردم، اظهار کرد: همه‌ی فکر و ذکرم پیش از شروع مسابقه قهرمانی بود و پیش‌بینی هم می‌کردم که صاحب مدال طلا شوم.
وی در پایان از مردم قدردانی کرد و گفت: از تمام کسانی که به بنده رای دادند تشکر می‌کنم همچنین از همه‌ی مردم تشکر می‌کنم که همیشه حامی کشتی‌گیران هستند ان‌شاءالله با کسب مدال‌های رنگارنگ بتوانیم دلشان را شاد کنیم.
در وزن 70 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور ، مرتضی قیاسی از لرستان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل مسعود محمودی از چهارمحال و بختیاری به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل سجاد جوکار از خوزستان با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد، قیاسی در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 علی اکبر زرودی از قشم را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌ نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 1 امید خدمتی (توابع تهران) را شکست داد و به فینال راه یافت،  قیاسی که مدال برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد در دیدار نهایی با نتیجه 2 بر 1 محمد بخشی (سهمیه مازندران) را مغلوب کرد و طلایی شد.
علاقمندان به ورزش اول کشور مرتضی قیاسی را به عنوان برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور انتخاب کردند.
بر اساس نتیجه نظرسنجی صورت گرفته در صفحه اینستاگرام فدراسیون کشتی مرتضی قیاسی با به دست آوردن آرای ۱۴ درصدی هواداران به عنوان بهترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور انتخاب شد.
 لازم به ذکر است رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور (مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی)، گرامیداشت سردار جان فدا شهید حاج قاسم سلیمانی طی روزهای 28 لغایت 30 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید:

کسب عنوان سومی لرستان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور

مرتضی قیاسی به عنوان بهترین کشتی گیر رقابت های کشتی آزاد کشور انتخاب شد



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا