یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سابق هیات بولینگ و بیلیارد لرستان گفت: پس از آنکه در انتخابات فدراسیون به رئیس فعلی رای ندادم نامه‌نگاری‌ها برای برکناری من شروع شد و راه‌های ارتباطی با فدراسیون را بر روی هیات استان بستند و نهایتا برکنارم کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در هفته‌های اخیر شاهد بروز حواشی در هیات بولینگ و بیلیارد استان لرستان بودیم.
به منظور دریافت جزئیات بیشتر در این خصوص با رئیس سابق هیات بولینگ و بیلیارد لرستان که در پی بروز اختلاف نظر با مسوولان فدراسیون بر سر رای‌ دادن در انتخابات برکنار شد، گفت‌وگو کردیم.
رضا طولابی به حواشی به وجود آمده در هیات بولینگ و بیلیارد لرستان اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری مجمع فدراسیون بولینگ بیلیارد و بولس ایران، بنده به هاشم اسکندری گفتم: به شما رای نداده‌ام اما منبعد همگام با سیاست های فدراسیون با تعامل، همکاری خود را ادامه می‌دهم.
وی افزود: همین که به رئیس فدراسیون گفتم که به شما رای نداده‌ام، چند ماه یک بار نامه نگاری با اداره ورزش لرستان مبنی بر برکناری بنده شروع شد، سه مدیرکل با استناد به عملکرد ما، حاضر به تغییر در هیات بیلیارد لرستان نشدند.


رئیس سابق هیات بولینگ بیلیارد و بولس لرستان گفت: در شرایطی که هیات لرستان توسط فدراسیون در بلک لیست قرار گرفته بود و تماس و تلاش ما برای برقراری ارتباط با فدراسیون به بن بست خورده بود، به دلایلی محمدرضا مقصودلو به جای هاشم اسکندری سکان دار فدراسیون شد، در حالی که فضای آرام و تعامل خوبی با فدراسیون توسط تمام هیات ها برقرار شده بود، به یک باره و پس از چند ماه مجدداً اسکندری به فدراسیون برگشت.
طولابی تصریح کرد: از همان روزهای اول بازگشتش باز هم نامه نگاری جهت برکناری بنده شروع شد، اما حشمت اله امان الهی  مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان طی نامه رسمی اعلام کرد که از عملکرد بنده و مجموعه هیات رضایت کامل دارد، و قصد تغییر در هیات لرستان را ندارد.
رییس اسبق هیات بولینگ و بیلیارد لرستان اظهار داشت: رییس فدراسیون که از رأی ندادن بنده کینه به دل گرفته بود، کار را به جلسه حکمیت در وزارت ورزش کشاند، در آن جلسه مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان با تشریح عملکرد هیات لرستان و تایید معاون ورزشی وزارت حق را به ما دادند.



وی ادامه داد: پس از چند روز از جلسه حکمیت نامه ای به امضای علیرضا خسروی مدیرکل امور مجامع وزارت به اداره ورزش لرستان ارسال می گردد که شامل دو بند بود؛ بند یک: رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان با حضور در فدراسیون مربوطه از رییس فدراسیون عذرخواهی و رضایت آقای هاشم اسکندری را جلب نماید. بند دو: چنانچه در زمان مقرر اقدام لازم از طرف رییس هیات صورت نگرفت، مدیرکل استان نسبت به معرفی سرپرست جدید هیات اقدام نماید.
طولابی تاکید کرد: بنده که به عملکرد و حقانیت خود اعتقاد و ایمان داشتم، حاضر به انجام این بندهای خفت آور نشدم . پس از آن با فشار برخی‌ها در داخل مجموعه وزارت که از حامیان اصلی این نمایش بودند، سرانجام مقاومت مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان نیز شکسته شد، و ایشان به رغم ایستادگی و دفاع از حق، نهایتا به برکناری غیر قانونی بنده تن داد.
رئیس سابق هیات بولینگ بیلیارد و بولس لرستان تصریح کرد: تا پیش از اینکه بنده مسئولیت هیات بولینگ و بیلیارد لرستان را بر عهده بگیرم، تعداد داورهای رسمی ما یک نفر بود، اما در حال حاضر بالغ بر بیست داور رسمی خانم و آقا داریم، پیش از ما یک دوره کلاس آموزشی داوری و مربیگری برگزار نشده بود، بعد از اینکه مسئولیت هیات بر عهده ما واگذار شد، بالغ بر هشت کلاس داوری و مربیگری در شهرهای مختلف لرستان برگزار کردیم، ساخت و تجهیز خانه تخصصی بیلیارد از دیگر اقدامات بزرگی بود که با کمک و همراهی همکارانم در هیات بولینگ و بیلیارد لرستان محقق شد، تشریح باقی عملکرد ما در این فرصت کوتاه میسر نیست.
طولابی در پایان گفت: متاسفانه عملکرد فنی و پیشرفت بولینگ و بیلیارد لرستان نسبت به دوره های قبل ، هیچ اهمیتی برای بعضی ها نداشت، من حاضر بودم رای سفید بدهم، اما به هاشم اسکندری رای ندهم
الان هم در پیشگاه وجدانم راحت راحت هستم، که شرافتمندانه در یک مسیر پاک و سالم قدم برداشته‌ام.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا