یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اگر از آن دسته افرادی هستید که سینما و تلویزیون را دنبال می‌کنید، حتماً با نام “آزیتا ترکاشوند” آشنا هستید. بازیگر محبوب بروجردی‌، سال‌هاست که در این عرصه می‌درخشد و نام “بروجرد” را بیش از گذشته بر سر زبان‌ها انداخته است.
ترکاشوند، یک نمونه عینی از خیل گسترده جوانان بروجردی است که ثابت کرد با همت و پشتکار می‌توان به موفقیت رسید. بازی در آثاری همچون ارتباط خانوادگی، من و زیبا، ساغر، ملکوت، کلاه‌ پهلوی، سه قدم تا حماسه‌، شب شیشه‌ای و … از دیگر فعالیت‌های ترکاشوند در زمینه بازیگری است.
بازیگر فیلم سینمایی “شانس عشق تصادف” در گفتگو با بروجرد ایما، به نکات جالبی اشاره می‌کند که در ادامه چکیده‌ای از آن را می‌خوانید:
مه‌لقا، آخرین نقشی که از من دیده‌اید
آخرین کاری که از من پخش شد سریال گذر از رنج‌ها ساخته فریدون حسن‌پور بود که در آن نقش “مه‌لقا” را بازی کردم. تجربه دشواری بود آزیتا ترکاشوندچرا که باید با لهجه شمالی صحبت می‌کردم و خوشبختانه از نتیجه کار هم راضی بودم. البته دو کار به نام‌های لالایی و ارثیه پدری را هم دارم که هنوز به نمایش در نیامده‌اند. در حال حاضر هم مشغول مطالعه دو فیلم‌نامه هستم که یکی سینمایی و دیگری تلویزیونی است، ولی تا قطعی نشود نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم.
به اصالتم می بالم
من همیشه به بروجردی بودنم افتخار کرده و خواهم کرد. اخیراً در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از من پرسیدند که شما چه حسی دارید از شهری هستید که بزرگانی همچون آیت‌الله بروجردی در تاریخ آن می‌درخشند؟ من تعجب کردم و در جواب گفتم شما از کجا می‌دانید که من اهل بروجردم؟! در جواب شنیدم که از بس شما هر کجا که می‌روید و یا در شبکه‌های اجتماعی مدام به بروجردی بودن خود افتخار می‌کنید که ما نام تمام این بزرگان را حفظ شده‌ایم! واقعا هم همین‌طور است، من هر کجا باشم با افتخار و سربلندی از دیار فرزانگان یاد می‌کنم و عاشق مردم شهرم هستم.
استعداد جوانان بروجردی مثال‌زدنی است
بدون اغراق می‌گویم که استعداد جوانان بروجردی مثال‌زدنی است. با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها، نباید نا‌امید شد چرا که فضای فرهنگ و هنر نیاز به خون تازه دارد. امیدوارم بزودی خبرهای بیش‌تری از موفقیت همشهریانم بشنوم. از بچه‌های خوب هفته‌نامه بروجرد ایما هم تشکر می‌کنم که با خلاقیت و نوآوری در فضای رسانه‌ای بروجرد فعالیت می‌کنند و برای‌شان آرزوی سربلندی و توفیق دارم.
ایمان و باور، رمز موفقیت
این که فکر کنیم رسیدن به موفقیت، ساده و سهل است یک خیال واهی است. داشتن فکر و برنامه خوب است به شرطی که تلاش و پشتکار داشته باشیم و با توکل به خدا پیش برویم. با باور و ایمان است که می‌توان به موفقیت رسید و اگر در عرصه هنر و هر عرصه دیگری این توانایی را در خود می‌بینید، با ایمان، باور، تلاش و پشتکار به هدفی که دارید خواهید رسید. در فضای هنر و بازیگری سختی‌های زیادی وجود دارد اما فردی موفق خواهد شد که در مواجهه با این مشکلات، برعزم و اراده‌اش تکیه کند.

منبع: شهر ایما
قابل ذكر است نشریه "بروجرد ایما" به مدیر مسوولی "یاسر کرمی" در جلسه مورخ ١٨ آبان ١٣٩٤ از هیات نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار دریافت نمود.
اولين شمراه اين نشریه با زمينه‌هاي اجتماعي و فرهنگي و ترتيب انتشار "دوهفته‌نامه" به صاحب امتيازي و مدیر مسوولی "‌یاسر کرمی" 14 آذرماه در 8 صفحه منتشر شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 سارا 1394-09-18 10:09
گذر از رنجها رو میدیدم و اصلا خوشم نیومد مخصوصا بازیگر نقش اولش افتضاح بود .ولی از بازی خانم ترکاشوند خیلی خوشم اومد نقشش و خیلی خوب بازی کرد .باورکنید به دور از تعصب میگم چون نمیدونستم ایشون لر هستن
نقل قول کردن
#2 کاندیدا 1394-09-18 11:21
نام “بروجرد” را بیش از گذشته بر سر زبان‌ها انداخته است.
من تعجب کردم و در جواب گفتم شما از کجا می‌دانید که من اهل بروجردم؟
:-*
شوخی کردم .انصافا هنرمندان استان ؛
گل کاشته اند.
نقل قول کردن
#3 آرمین 1394-09-18 12:07
ما لرها کلی بازیگر خوب داریم مثل مسعود رایگان, مهران رنجبرو شهره لرستاني وفاطمه گودرزی و بین کارگردان ها افرادی مثل وحید موساىیان ودربین قدیمی ها استاد غیابی و خیلی های دیگه
نقل قول کردن
#4 رامین 1394-09-18 17:36
به یک باره می گفتید بروجرد هالیوود است و بقیه شهرهای استان هیچ همه ی شهرهای استان فرهنگی و فرهنگ دوست و فرهنگ پرور می باشند حتی بعضی بیشتر از بروجرد
نقل قول کردن
#5 حمید ترکاشوند / حمید ت 1394-09-18 18:18
بد نیست تاریخچه ای از ایل ترکاشوند بنویسم: سرزمین اصلی ایل ترکاشوند در ابتدا در منطقه الشتر بوده است و 150 سال پیش به علت نا معلومی به منطقه ترک نشین استان همدان مهاجرت میکنن و در ابتدا مردم ان نواحی به انها کوچ شونده میگفتن و بعدا بخاطر اینکه در منطقه ترک نشین استان همدان سکنی گزیدن بودن به ترکاشوند تغییر نام دادن و در واقع ترکاشوندها تیره ای از قوم حسنوند می باشند.
نقل قول کردن
#6 زنده باد لر هنرمند 1394-09-18 18:46
یکی از خوبای هنرپیشگی ایران هستند.لر ها همه هنرمند های خوبی از آب در می آیند.«دختر لر»اولین فیلم تاریخ سینمای ایران
نقل قول کردن
#7 ری را 1394-09-18 20:13
جای تقدی رو تشکر دارد از مسئولان سایت وزین یافته که به دور از هر گونه تعصب فقط به فکر اعتلای نام لرستان سرافراز می باشد اما متاسفانه برخی از سایت ها و وبلاگهای وابسته به بعضی از شهرهای استان جهت گیری های معنی داری علیه مرکز استان دارند و به گونه ای تیتر میزنند و نقد می کنند که انگار خرم آباد دشمن كشورمان است!! درودبر لرستان و لرستانی و درود بر سایت یافته . مانا باشید .
نقل قول کردن
#8 کونانی 1394-09-18 21:40
یکبار اسمی از لرستان نبرده فقط واگرایی
نقل قول کردن
#9 علی قویدل از کرج 1394-09-19 11:09
سلام بر یافته
چرا اپلیکیشن آندروید برای یافته طراحی نمی کنید؟یا دست کم یه کانال تلگرامی که سریعتر بتونیم از این سایت. دوست داشتنی استفاده کنیم،من با اینکه ساکن لرستان نیستم ولی تقریبا بیشترین اخبار لرستان رو از سایت شما دریافت میکنم.
___________________________
يافته: سلام
يافته جزءاولين رسانه‌هاي لرستان (و شايد اولين آن‌ها) بود كه چند ماه قبل كانال تلگرام افتتاح كرد و خبر ـمن نيز در سايت منتشر شد. حتما شما ملاحظه نكرديد:
https://telegram.me/YafteNews
همچنین می‌توانید از ربات یافته در تلگرام به آدرس https://telegram.me/YafteBot استفاده کنید
نقل قول کردن
#10 علی قویدل از کرج 1394-09-20 00:35
بسیار ممنون از یافته عزیز
نقل قول کردن
#11 پارسا 1396-01-26 19:19
بروجرد یعنی شهر فرزانگان که با هیچ کجا قابل مقایسه نیست، چه از لحاظ علمی ، فرهنگی،و فرهنگی بروجرد شهر آیت الله بروجردی، علامه بحرالعلوم، صامت بروجردی، اوستا، مهد انیمیشن ایران، پپو....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا