یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پيروزي مجدد شاهين كوهدشت برابر پولادگسترش بروجرد در ليگ دشته دوم فوتسال كشوردر هفته اول دور برگشت مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور تیم شاهین كوهدشت پس  از 5 شكست متوالي مقابل پولاد‌گسترش بروجرد ديگر نماينده لرستان در اين رقابت‌ها به پیروزی رسيد.

به گزارش يافته، اين بازي كه به نوعي دربي لرستان بود عصر پنج‌شنبه در سالن شهدای تازه‌آباد کوهدشت و در حضور حدود 300  تماشاگر پر‌شور برگزار شد كه در نهايت كوهدشتي‌ها با كسب 3 امتياز اين بازي، جاي خود را در انتهاي جدول با نماينده بروجرد عوض كردند.

شاهين كوهدشت که در اين بازی از چند بازیکن تیم امید خود استفاده میکرد و چند بازیکن اصلی خود را به همراه نداشتند در برابر تیم هم‌استانی خود پولاد‌گسترش بروجرد به برتری 3 بر یک رسیدند.

در این بازی ابتدا و در دقیقه سوم تیم مهمان به گل رسید، اما در ادامه شاهیني‌ها به خود آمدند و در دقایق 13 و 17 نيمه اول توسط سعید نبی‌پور و ایوب خورشیدی به گل رسیدند تا نتیجه را در نیمه اول 2 بر يك به سود خود کرده باشند.

در نیمه دوم و در دقیقه هشتم میلاد رضایی گل سوم شاهین را به ثمر رساند تا کار را برای تیم بروجردی سخت‌تر نمایید؛ در ادمه بازي تلاش دو تیم نتیجه نداد تا بازی با همان نتيجه 3 بر يك به سود کوهدشتی‌ها به پایان برسد.

قابل ذكر است شاهين بازي رفت را نيز در بروجرد با نتجيه 4 بر 3 برده بود.

در دیگر بازی‌های این گروه تیم شاهین کرمانشاه در سالن يادگار امام الوند قزوين تیم صدر‌نشین شهيد فرجي قزوين را 3 بر 2 شکست داد و تیم شهرداری رشت نیز با نتیجه 2 بر یک استقلال سهند اراک را با شکست بدرقه کرد.

تيم شهداي هفتم تير سردشت نيز اين هفته با قرعه استراحت مواجه بود.

رده‌بندي گروه دوم:

1-     شهيد فرجي قزوين  15  اميتاز

2-     شاهين كرمانشاه  15  امتياز

3-     شهرداري رشت 13 امتياز

4-     استقلال سهند اراك  9 امتياز

5-     هفتم تير سردشت  9  امتياز

6-     شاهين‌جوان كوهدشت  6 امتياز

7-     پولادگسترش بروجرد  4  امتياز

 

ر - ج

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا