یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علي كوراني‌فر - يافتهچندی پیش شماري از پذيرفته‌‌شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان به طرق مختلف نگراني خود را در مورد سرانجام آزمون استخدامي استانداري لرستان به برخي رسانه‌هاي استان از جمله "يافته" ابراز داشتند.

به گزارش پایگاه خبری لكنا، به همین خاطر پس از طرح و پی‌گیری موضوع سراغ نزد معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت استاندار، وي قول مساعد براي پي‌گيري داد.

"علی کورانی‌فر" در اين زمينه گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان مشکل استخدامی ندارند و تلاش ما بر این است که با تمهیدات لازم تا قبل از عید نوروز امسال به کار گیری شوند.

وي با اشاره به این که اعتبار پرداخت حقوق ۴۵۰ نفر از ۱۰۰۰ نفر پذیرفته شده‌ی آزمون استخدامی استانداری لرستان باید از محل اعتبارات استانی تأمین شود، ادامه داد: از ۵۵۰ نفر باقی‌مانده ۲۰۰ نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی لرستان است که احکام استخدامی آن‌ها نیز صادر شده و حقوق و مزایای ۲۵۰ نفر مابقی نیز از محل اعتبارات ملی پرداخت خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1392-10-11 18:47
بابت پیگیری این خبر سپاسگذاریم
نقل قول کردن
#2 علوم پزشكي 1392-10-14 18:25
استخدامي هاي علوم پزشكي نزديك به 400 نفر هستند چرا ايشون ميفرمايند 200 نفر پس بقيه چي
نقل قول کردن
#3 اميدي 1392-10-15 23:08
خواهشمندم پیگیر جریان استخدامی های استانداری باشید استخدامی که تمام مراحلش قانونی بود الا اینکه مستخدمین ان دهه شصتی ها بودند و این در طالع انها بوده .خواهشمندم یا نه بچه های دهه شصتی از شما خواستاریم جواب صریح و روشنی از استانداری و سایر ارگان های مربوطه برای ما جویا شوید چرا که به تناسب این ازمون زندگی خیلی ها درگیر ان می باشد هزار نفر به احتساب خانواده های آنان و سایر نفرات بیش از دهها هزار در دلهر و استرس و اضطراب این ازمون هستند . مرگ بسیار شیرین تر از در انتظار مرگ بودن است بنابراین از شما عزیزان که رسالت خبر را برعهده گرفته اید خواهش میکنم پیگیر وضعیت این جوانان بوده و خود را متضمن دعای خیر انها نمایید و در اخر از مسئولین خواهش می کنم بجای وعده هایی که خودشان بر انجام نگرفتنش مطمعن هستند پافشاری نکنند و با وعده عزیزانمان را بیش از این نیازاریم چرا که پاسخی صریح و عملیاتی حداقل انتظار این جوانان از مسئولین است که به واسطه آن برای خود برنامه ریزی کنند و وعده ایی ندهند که منجر به اسیب بیشتر این عزیزان شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا