یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتخابات هيأت رئيسه سال چهارم شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد لحظاتي قبل با حضور 12 نفر از 13 عضو شورا در سالن جلسات شورا برگزار شد.
محمد حسين‌پور رئيس شوراي اسلامي شهر خرم‌آبادبه گزارش پايگاه خبري يافته، در پایان دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر، "محمد حسين‌پور" با كسب 12 رأي موافق به عنوان رئيس جديد شورا انتخاب شد.
همچنين "سيف‌الدين آشتياني" نايب‌رئيس شورا، "رضا بيرانوند" منشي اول، "فرشاد سيفي" منشي دوم، "سبزخدا صفربيرانوند" خزانه‌دار و "علي جهان‌آرا" نيز به عنوان سخنگوي شورا انتخاب شدند.
پيش از اين "حسن آذري" رئيس و "فرشاد سيفي" نايب‌رئيس شورا در سال سوم بودند.
قابل ذكر است طي 5 ماه اول عمر شوراي چهارم "محمد مهرابي"، در 7 ماهه بعدي "محسن اقبالي"، سال دوم "علي جهان‌آرا" و سال سوم نيز "حسن آذري" رياست شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد را بر عهده داشته‌اند.
قابل ذكر است تنها عضو غائب در جلسه امروز "جافر وفايي" بود.

دیدگاه‌ها  

#1 دالوند 1395-06-11 14:03
با سلام با تشکرازاعضای شورا بابت این انتخاب بجای که انجام دادن مسلما این انتخاب برایند سه سال کنارهم بودنه ویک انتخاب توام با شناخت میباشد
نقل قول کردن
#2 افراسیاب 1395-06-11 14:49
تقسیم پست ها وغنایم بین اعضا این شورای مسخره جمع کنید مردم رو سرکار نزارید.
نقل قول کردن
#3 حسین بهاروند فرزندخرم اباد 1395-06-11 16:03
ب نظرم شورای شهر خرم اباد بعضا" پتانسیلی برای اداره این شهر ندارن و به خاطر مسائل طایفه گرایی و مواردی دیگربه این مجموعه مهم راه یافتند و امیدوارم در دوره بعد افراد باسوادتر ونخبه مرتبط با قوانین شورای شهر انتخاب بشن مثلا افراد نخبه وخوش فکر وباسواد میتونن باهم هماهنگ و در یک گروه دوازده نفری قرار بگیرند ومردم به کل اون مجموعه رای بدن که فردا اون مجموعه خودشون باهم هماهنگ و هم عقیده در جهت پیشرفت شهر تلاش کنند
نقل قول کردن
#4 فری 1395-06-12 00:21
به نقل از افراسیاب:
تقسیم پست ها وغنایم بین اعضا این شورای مسخره جمع کنید مردم رو سرکار نزارید.

کاملا باهات موافقم.حرف حق رو زدی
نقل قول کردن
#5 رضوان 1395-06-12 23:44
بنظرم منم که همش طایفه بازی و فقط نزدیکان خودشون رومیبینند :-?
نقل قول کردن
#6 رضایی 1395-06-13 09:27
سلام
یه سوال خدمت شهردار و اعضای شورای شهر خرم اباد دارم.
چرا و به چه دلیل بعضی مدیران خوشنام ، سالم ، متخصص و کاربلد که حتی شهردار و شورای شهر هم به موارد فوق الذکر اذعان دارند و در بین پرسنل شهرداری به نیکی از آنها یاد میشود برکنار و منزوی هستند و برخی مدیران سفارشی و معلوم الحال که عالم و آدم میدانند که منتصب به چه کسانی هستند و حتی الفبای مدیریت را نمیدانند و تنها جاده صاف کن بعضی آقایان هستند باید در صدر شهرداری بوده و مورد حمایت بی دریغ آقایان قرار گیرند.این جابجایی ها و انتخاب هیئت رییسه زمانی مفید است که نمود عینی و عملی داشته باشد و الا دو صد گفته به نیم کردار نمی ارزد.
نقل قول کردن
#7 حسین طولابی 1400-02-25 19:24
سلام دوستان چرا شهر سمته الشتر که میره کسی نیست جلوشو بگیره فقط سمته چگنی و گلدشت و ماسور و دهمحسن زورتون میرسه خدا به دادتون برسه با این باندبازیاتون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا