یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر با انجام یک بازی حساب‌شده و با نتیجه‌ی دو بر یک در ورزشگاه تختی خرم‌آباد شهرداری فومن را بدرقه کرد.
به گزارش یافته، از هفته‌ی نهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم خیبر خرم‌آباد درحالی‌که نیمه‌ی نخست را بدون گل به پایان رسانده بود، در نیمه دوم با گل‌های مصطفی علی‌خانی ۴۸ و فرهاد جودکی ۶۳ (پنالتی) در مقابل تک گل سجاد اخباری ۶۷ (پنالتی) موفق شد ۳ امتیاز به اندوخته‌هایش اضافه کند.
در نیمه‌ی اول خیبر بارها تا یک‌قدمی فروپاشی دروازه شهرداری پیش رفت که عدم دقت در نواختن ضربات آخر مانع از به ثمر رسیدن گل شد. ضرب‌آهنگ تیمی خیبری‌ها نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده و با انتقال سریع توپ با پاس‌های کوتاه مالکیت بیشتری بر توپ و زمین داشتند. در همان دقایق ابتدایی نیمه‌ی دوم روی فرار فرهاد جودکی به درون محوطه جریمه و ارسال پاس زمینی مصطفی علیخانی در توپ ریباند دروازه‌ی شهرداری فومن را فرو ریخت. در ادامه سفیدپوشان لرستانی با بازی خوب فرشاد امامی، مصطفی علی‌خانی، امیر مکینه کار، مجتبی جادری و کمیل حیدری نبض بازی را در دست گرفته و در دقیقه ۶۳ توسط مجتبی جادری صاحب یک ضربه پنالتی شدند، فرهاد جودکی در جهت حرکت دروازه‌بان شهرداری گل دوم خیبر را به ثمر رساند. در ادامه و خیلی زود تعلل مدافعین خیبر کار دستشان داد و شهرداری به پنالتی دست یافت، سجاد اخباری در دقیقه‌ی ۶۷ با گلی که به ثمر رساند، فاصله را کم کرد. در دقایق باقی‌مانده‌ی بازی بازیکنان شهرداری که از نظر جسمانی تحلیل رفته بودند، فقط دل به ضد حملات بستند. نیروی جوانی و شادابی بدن‌های بازیکنان خیبر اجازه خودنمایی را از گیلانی‌ها گرفته بود. خیبر با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۱۲ امتیازی شد و چند پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.
 
ترکیب اولیه‌ی خیبر خرم‌آباد: میلاد پورقلی، مسعود ستاری، امیررضا غمناک، فرشاد امامی، فرزاد بهاری، مصطفی علی‌خانی، محمد مهدی پور، محمدحسین دهقان، کمیل حیدری، امیر مکینه کار، مجتبی جادری
سرمربی: مهرداد خادمی
کمک‌ها: اردشیر نعمت الهی، کاظم بهاروند، محسن اسکینی
سرپرست: کیانوش کهزادی
 
خبر: رضا طولابی








نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا