یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان، از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح محموله‌های خودرو و کشف 31 فقره سرقت در محورهای مواصلاتی لرستان خبر داد.
 به گزارش خبرنگار یافته، یحیی الهی امروز در جمع خبرنگاران و در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه جمعی از رانندگان وسایل نقلیه مبنی بر این که افرادی مسلح در محورهای مواصلاتی استان با تهدید سلاح محموله خودروهای آنان را سرقت می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با تشکیل تیم‌های ویژه در محورهای مواصلاتی لرستان مستقر و با رصد و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی 5 نفر اعضای این باند شدند و طی عملیاتی ضربتی حین سرقت محموله یک دستگاه خودرو، آن‌ها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان، با اشاره به توقیف 4 دستگاه خودرو مربوط به سارقان، گفت: سارقان به 31 فقره سرقت اعتراف کردند که ۱۴ فقره از آن‌ها مسلح بوده است.
وی ادامه داد: 2 قبضه سلاح جنگی، مقادیری فشنگ مربوطه، 3 تن و 320 کیلوگرم برنج، مقادیر زیادی خواروبار و پوشاک مسروقه و تعداد زیادی گوشی موبایل و تبلت از آنان کشف و تعدادی از آن‌ها به مال‌باختگان تحویل داده شد.
 
شناسایی ۵ باند سرقت در لرستان
الهی در ادامه گفت: در سال جاری ۱۵ باند سارق مسلح در استان کشف‌شده است.
وی اظهار داشت: در همین راستا ۶۲ نفر دستگیر و ۱۰ قبضه سلاح گرم کشف شد و این افراد، به ۱۳۲ فقره سرقت مسلحانه نیز اعتراف کردند.
او گفت: در راستای مبارزه با اشرار و جلوگیری از ایجاد رعب و وحشت در جامعه نیز یک نفر دستگیر شد.
وی ادامه داد: این فرد با دو عدد سلاح گرم در فضای مجازی برای مردم رجزخوانی کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان در پایان از دستگاه قضا خواست که این افراد را به اشد مجازات برساند و با اطلاع‌رسانی به مردم، زمینه امنیت و آرامش افراد جامعه را فراهم کند. او هم‌چنین به شهروندان توصیه کرد، موارد مشکوک را هر چه سریع‌تر به پلیس 110 اطلاع دهند.
 
خبر: فاطمه دارابی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 وحید فریدونی پور 1400-11-20 18:07
متهم باید اعدام گردد
نقل قول کردن
#2 احمد 1400-11-21 00:33
بعضی ها میگن اینا از فقر و گرانی به سرقت رو آوردن .خیر داداش اینا از سر مستی میرن سرقت.اینارو اعدام کنن تا درس عبرت بشه برای دیگران.حداقل دستاشون رو از مچ قطع کنن.اینا اصلاح شدنی نیستن.
نقل قول کردن
#3 شهروند 1400-11-21 08:34
دستگاه قضا لطفااشدمجازات ..اینها امنیت شهر واستان رو ازبین برده اند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا