یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیت‌الله رئیسی در یازدهمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد استان لرستان شد.
به گزارش یافته، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح روز جمعه وارد فرودگاه خرم‌آباد شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.
بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی استان، دیدار با نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان خواهد بود.
 

آیت‌الله رئیسی را در این سفر، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، معاون اجرایی و وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراهی می‌کنند.





تلاش می‌کنیم رنج بیکاری در لرستان کاهش یابد/ تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های استان

رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان لرستان گفت: برخی واحدهای صنعتی این استان تعطیل شده که تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات آن‌ها از بیکاری در این استان بکاهیم.
به گزارش یافته، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در یازدهمین سفر استانی خود به استان لرستان در فرودگاه خرم‌آباد ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و گرامیداشت شهدای استان لرستان گفت: توفیقی برای من است که در جمع مردم لرستان باشم و دوست داشتم در شهرهای مختلف این استان و اجتماعات مردمی حضور پیدا می‌کردم اما شرایط کرونایی مانع حضور در اجتماعات مردمی می‌شود.
رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در شورای اداری استان و سرکشی از برخی واحدهای نیمه تعطیل صنعتی این استان گفت: متأسفانه در این استان علی‌رغم ظرفیت‌های زیرساختی خوبی که دارد واحدهای صنعتی نیمه تعطیل یا تعطیل‌شده است درحالی‌که نیاز به کار در این استان وجود دارد. این شرایط به شدت ما را رنج می‌دهد.
آیت‌الله رئیسی بیان داشت: ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد اما در این استان پسران و دختران تحصیل‌کرده زیادی داریم که بیکاری آن‌ها را رنج می‌دهد.
دکتر رئیسی در مورد محور برنامه‌های سفر خود به استان لرستان گفت: در این سفر موانع و مشکلات را بررسی کنیم و پیگیری می‌شود تا از بیکاری در استان بکاهیم و ظرفیت‌های استان به‌کارگیری شود.


 

ادای احترام وزیر صمت به شهدای لرستان

سید رضا فاطمی امین« صبح امروز جمعه در بدو ورود به استان لرستان در گلزار شهدای بروجرد حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

در این مراسم وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی از مسئولین استانی با قرائت فاتحه و اهدای گل یاد و خاطره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند.

بنابراین گزارش، سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت در بدو ورود مورد استقبال رسمی بهزاد منصوری رئیس صمت لرستان، فرماندار شهرستان بروجرد و تعدادی دیگر از مسئولان قرار گرفت.

گفتنی است بازدید از شرکت زاگرس پوش، صبا ظرف آسیا، سامان کاشی، نساجی بروجرد، کاشی جم و دیدار مردمی در محل فرمانداری از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر صمت به لرستان است.




 ادای احترام وزیر نیرو به مقام شامخ شهدای شهرستان چگنی استان لرستان
"علی اکبر محرابیان" وزیر نیرو با ورود به شهرستان چگنی به گلزار شهدای این شهرستان در استان لرستان رفته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

برنامه وزارت نیرو برای تکمیل طرح‌های آبی لرستان از طریق مصوبات سفر استانی

وزیر نیرو با اشاره به پیشرفت کمتر از ۱۰ درصدی سد تنگ معشوره استان لرستان در هشت سال گذشته گفت: در سفر رئیس جمهور تصمیم گرفتیم طرح‌های ناتمام را با تامین منابع مالی لازم از طریق مصوبه استانی تکمیل کنیم.

به‌‌ گزارش یافته، "علی‌اکبر محرابیان" در جریان سفر به استان لرستان و بازدید از سد تنگ معشوره در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت این سد اظهار کرد: سد معشوره از جمله سد‌های مهم استان است که مطالعات این سد از ۱۷ سال قبل شروع شده و با تکمیل مطالعات، سال ۹۲ عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه این سد در هشت سال گذشته کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، البته تونل انحراف احداث شده اما باز هم پیشرفت کار کند است.

وی افزود: برای سد معشوره مطالعات لازم را انجام دادیم که نیازمند تامین مالی بالایی است، به‌همین خاطر روش‌های مختلفی را در نظر گرفتیم تا تامین مالی لازم صورت بگیرد. ان‌شاءالله با مصوبه سفر استانی بتوانیم به پیشرفت این سد سرعت بیشتری بدهیم.

محرابیان تصریح کرد: هدف از اجرای این سد، کنترل سیلاب، تخصیص آب شرب، صنعت و کشاورزی در سقف تخصیص استان است که با اجرای سد معشوره در کنار این موضوعات، موضوع اشتغال نیز رونق بگیرد.

وزیر نیرو در پایان خاطرنشان کرد: در سفر آیت الله رئیسی تصمیم بر آن شد که به طرح‌های ناتمام سرعت بخشیده و تکمیل طرح‌ها در اولویت قرار گیرد.

 

بازدید رئیس‌جمهور از کارخانه یخچال‌سازی بوژان لرستان

سید ابراهیم رئیسی بلافاصله پس از ورود به خرم‌آباد در کارخانه نیمه فعال یخچال سازی بوژان لرستان حضور یافت و در گفت‌وگو با مسئولین و کارگران این کارخانه در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه تولیدی قرار گرفت.

رئیس جمهور در این بازدید با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مدیران کارخانه یخچال سازی بوژان مبنی بر اینکه با یک پنجم ظرفیت فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: در حالی که این مجموعه از تمام ظرفیت‌های لازم برخوردار است لازم است مسئولین استان با جدیت پیگیری کنند تا ظرفیت این کارخانه به طور کامل فعال شود.

در این بازدید تعدادی از کارگران از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های خود را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند.




رئیسی بر فراهم کردن شرایط ثبت جهانی فلک‌الافلاک تاکید کرد

سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان سفر به استان لرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف قلعه فلک‌الافلاک از نزدیک در جریان ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری این مجموعه قرار گرفت.
رئیس‌جمهور بر ضرورت آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک به‌عنوان یکی از مشکلات این مجموعه تاریخی- فرهنگی تأکید کرد و گفت: قلعه فلک‌الافلاک از آثار تمدنی و مدنیت مردم این خطه است و باید به خوبی نگهداری و معرفی شود.
رئیسی خاطرنشان کرد: دولت برای ترمیم و نگهداری آثار تاریخی اعتبار مناسبی در نظر گرفته است و با توجه به اینکه میراث تاریخی و فرهنگی گنجینه‌های پرارزشی هستند، لذا باید برای نسل‌های آینده به‌خوبی نگهداری شوند.
همچنین در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی و فرمانده سپاه استان توضیحاتی در مورد آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک ارائه کردند و رئیس‌جمهور هم بر لزوم تسهیل در آزادسازی حریم این قلعه تاریخی برای ثبت جهانی تأکید کرد.


 

حضور رئیس‌جمهور در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد

 سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان سفر به استان لرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد، با تبریک ولادت حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و روز پرستار به پرستاران و کادر درمان این بیمارستان، از فداکاری و تلاش آنان قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری پرستاران در روند درمان بیماران اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان کشور به ویژه پرستاران در جریان مواجهه با بیماری کرونا خوش درخشیدند و جان خود را در طَبق اخلاص گذاشتند و این ایثار و فداکاری که از خود نشان دادند بسیار ارزشمند است.

دکتر رئیسی همچنین بر اهتمام دولت نسبت به حل و فصل دغدغه‌ها و مشکلات کادر بهداشت و درمان تاکید کرد.

در این بازدید پرستاران بیمارستان شهید رحیمی نیز در گفت‌وگوی چهره به چهره برخی از مشکلات شغلی و دغدغه‌های خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

 رئیس جمهور در این بازدید همچنین از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت و برای آنان آرزوی سلامت کرد


وزارت بهداشت مشکلات پرستاران را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کند

رئیس جمهور پرستاران را الگوی ایثار، مهربانی و صبوری توصیف کرد و با اشاره به اهتمام دولت بر رفع مشکلات پرستاران گفت: وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارد مشکلات پرستاران را تا رسیدن به نتیجه نهایی با جدیت پیگیری کند.

سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان سفر به لرستان در دیدار صمیمی با جمعی از پرستاران استان که دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نیز به صورت ویدئوکنفرانس در آن شرکت داشتند با تبریک ولادت حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) و روز پرستار گفت: شخصیت بانوی گرامی اسلام حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) الگوی بی بدیلی برای همه مردان و زنان جامعه است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بصیرت، روشن‌بینی، نقش آفرینی در عاشورا و رساندن پیام عاشورای حسینی از ابعاد برجسته شخصیت این بانوی گرامی اسلام است و ایشان بهترین الگو در اخلاص، عمل صالح، مهربانی به دیگران و دگرخواهی در پرتو خداخواهی هستند و امروز پرستاران عزیز ایران به خوبی درس ایثار و فداکاری و دگرخواهی را از حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) آموخته‌اند.

رئیسی با قدردانی از تلاش و فداکاری شبانه‌روزی کادر درمان و به ویژه پرستاران در مقابله با بیماری کرونا گفت: شاید اگر کرونا وجود نداشت نقش پرستاران اینقدر برجسته نمی‌شد و حقیقتاً کرونا آزمونی برای همه دستگاه‌های متولی مقابله با کرونا بود و در این آزمون جامعه پرستاری کشور خیلی خوب درخشید و موفق و سربلند شد.

رئیس جمهور افزود: این در حالی است که بسیاری از کشورهای مدعی توسعه یافتگی، دارو و تجهیزات پزشکی را در فرودگاه از یکدیگر سرقت می‌کردند.

رئیسی تاکید کرد: همه دستگاههایی که می‌توانند دردرمان بیماری کرونا تلاش کنند، از مسئولیت دارند و در این عرصه جامعه پرستاری کشور در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار دارد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات پرستاران تصریح کرد: مشکلات مربوط به پرستاران حتما باید حل و فصل شود و در این زمینه وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارد این موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کند.

رئیسی با اشاره به صبر و تحمل بالای پرستاران اظهار داشت: کسی که به عنوان بیمار به بیمارستان مراجعه می‌کند نباید مشکل دیگری بر وی اضافه شود و امیدوارم جامعه پرستاری همواره با مهربانی و با آستانه تحمل بالا با بیماران برخورد کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر فردی برای انجام امور خود به کارکنان دولت و نظام اداری کشور مراجعه کرد حتما باید با روی خوش، پاسخ به موقع و کامل به وی داده شود و همه باید بدانیم که قبل از اینکه به مردم پاسخگو باشیم در محضر خداوند متعال پاسخگو هستیم و همه رفتار و کردار ما در محضر الهی ثبت می‌شود.

در این مراسم شماری از پرستاران در سخنانی مشکلات، پیشنهادها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش یافته، سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به استان لرستان در نشست تخصصی با کشاورزان و دامداران با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، گیاهان دارویی، زنبورداری، آبزی پروری و مرغداری اظهار داشت: استان لرستان از ظرفیت‌های فراوانی برای رشد و توسعه مانند نعمت خاک حاصل خیز برخوردار است.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت احداث سد معشوره در رشد و توسعه کشاورزی استان بیان داشت: از جمله کارهایی که حتما باید در سطح استان به اتمام برسد احداث این سد است؛ البته بسیار زودتر از اینها باید این اقدام انجام می‌شد و امروز وظیفه داریم عقب‌ماندگی موجود در این زمینه را با سرعت جبران کنیم.
رئیسی با تاکید بر حمایت از نوآوری‌ و کسب و کارهای نوین در حوزه کشاورزی به فعالیت موفق یکی از جوانان استان درحوزه گیاهان دارویی که توانسته بود برای بیش از ۲ هزار نفر اشتغالزایی کند، اشاره کرد و گفت: فعالیت در بخش‌هایی مانند گیاهان دارویی و صادرات این محصول می‌تواند ارزآوری زیادی برای کشور داشته باشد، لذا باید از فعالیت کارآفرینان و کشاورزان در این حوزه حمایت شود ضمن اینکه این حوزه از ظرفیت اشتغالزایی فراوانی نیز برخوردار است.
رئیس جمهورضمن تاکید بر اینکه موانع رشد و توسعه کشاورزی استان لرستان باید برطرف شود، ایجاد صنایع تبدیلی را مهم ارزیابی کرد و در این باره گفت: امروز در مناطق مختلف کشور از جمله لرستان نیازمند راه‌اندازی صنایع تبدیلی هستیم تا از خام‌فروشی جلوگیری کرده و ارزش افزوده زیادی برای کشاورزان تامین شود و در این زمینه مسئولین مربوطه موظف هستند حمایت‌ها و پشتیبانی لازم را به عمل آورند.
رئیسی مدیریت جدی آب را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با مدیریت درست آب می‌توان کمبودها را جبران و آب را برای مصارف شرب، صنعتی و کشاورزی تامین کرد.
رئیس جمهور با اشاره به صحبت یکی از کشاورزان در زمینه مکانیزه کردن مزارع، گفت: دولت قصد دارد از این کار به نوعی حمایت کند که مکانیزه کردن مزارع توسط خودِ کشاورزان، دامداران و کارآفرینان انجام شود.
رئیسی همچنین با اشاره به موضوع اعطای تسهیلات به کشاورزان اظهار داشت: معتقدم بهترین محل برای مصرف امکانات و ظرفیت‌های مالی کشور اختصاص تسهیلات به بخش کشاورزی و دامداری کشور است.
رئیس جمهور همچنین بر تلاش دولت برای راه‌اندازی صنایع تعطیل شده و نیمه تعطیل استان به منظور برطرف کردن بخشی از بیکاری جوانان تاکید کرد.
در این مراسم مشکلات حوزه دامداری، گیاهان دارویی، زنبورداری، آبزی پروری و مرغداری توسط کشاورزان و فعالین این حوزه مطرح شد.
 

 

 

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خرم‌آباد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال مدیرکل و معاونین وارد خرم‌آباد شد. محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در سفر استانی لرستان به شهرستان پلدختر سفر خواهد کرد.
بازدید از پروژه دایک حفاظتی معمولان، بازدید از قطعه چهارم جاده پلدختر به خرم آباد، بازدید از ایستگاه پمپاژ واشیان و اراضی کشاورزی سیل زده و دیوار ساحلی و محله سیل‌زده(کوی سازمانی ها) شهرستان پلدختر و بازدید از پالایشگاه پلدختر واقع در سراب حمام از جمله برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان لرستان است.
اسماعیلی بعدازظهر امروز در ادامه سفر یک روزه خود به این ‌استان، دیدار مردمی در محل فرمانداری پلدختر خواهد داشت و سپس به سمت خرم آباد حرکت و در شورای اداری استان حضور می‌یابد.

ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهدای معمولان
محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز جمعه نوزدهم آذرماه و هم‌زمان با سفر آیت‌الله رییسی به لرستان، به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور، به پل‌دختر سفر و در ورودی شهر معمولان مورد استقبال امام‌جمعه این شهر و مسئولین شهرستانی قرار گرفت.

نگاه ویژه دولت به پروژه‌های عمرانی لرستان

 محمدمهدی اسماعیلی در مسیر عزیمت به شهرستان پل‌دختر، از پروژه ساخت قطعه چهارم جاده پل‌دختر به خرم‌آباد بازدید کرد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهرستان پل‌دختر به دلیل خسارات ناشی از سیل ۱۳۹۸ نیازمند اعتبارات ویژه است و دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های استان لرستان دارد.

 فرماندار پل‌دختر نیز در جریان این بازدید گفت: پل‌دختر از سیل ده هزار میلیارد تومان خسارت دیده که نیازمند حمایت مسئولین برای بازسازی خسارت‌ها است.

گفتنی است، پروژه قطعه چهارم جاده پل‌دختر به خرم‌آباد به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتبار ۲۲۴۳ میلیارد ریالی در دست ساخت است که در مسیر آن ۴ تونل جهت تسهیل تردد وسایط نقلیه، ایجاد شده است.


بازدید نماینده ویژه دولت از ایستگاه پمپاژ واشیان پل‌دختر

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایستگاه پمپاژ واشیان و بخشی از اراضی کشاورزی خسارت دیده از سیل فروردین‌ماه ۹۸ پل‌دختر بازدید کرد.

ایستگاه پمپاژ واشیان، از مهم‌ترین پروژه‌های خسارت‌دیده از سیل است که بخش اعظمی از اراضی کشاورزی اطراف شهر پل‌دختر را تحت پوشش قرار می‌داد.

بنا بر گفته پیمانکار پروژه، ایستگاه واشیان جهت بازسازی نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان این بازدید و در گفت‌وگو با مردم محلی، گفت: دولت سیزدهم شنیدن درد دل‌های صادقانه و صمیمانه مردم را یک تکلیف می‌داند.

 محمدمهدی اسماعیلی در پایان در خصوص اختصاص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی به این پروژه قول مساعد داد.

از سرگیری روند پروژه‌های نیمه تمام پلدختر

نماینده ویژه دولت در دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم پلدختر گفت: ضمن بررسی تمامی مشکلات موجود، اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان را برای رفع مشکلات شهرستان پیشنهاد داده‌ایم.

 محمدمهدی اسماعیلی که امروز جمعه (۱۹ آذرماه) به عنوان نماینده ویژه دولت، به پلدختر سفر کرده بود، در جلسه دیدار مردمی که با حضور نمایندگان اقشار مختلف، در فرمانداری پلدختر برگزار شد، ضمن قدردانی از نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای تامین، گفت: پلدختر بسیار آسیب دیده است و می‌شود درد مردم را از نزدیک مشاهده کرد‌. با وجود تلاش‌های صورت گرفته بخش عمده‌ای از مطالبات هنوز مرتفع نشده است.

 اسماعیلی تصریح کرد: یکی از شئونات هیات دولت این است که یک وزیر هم مسئول حوزه تخصصی خود است و هم به عنوان عضو دولت می‌تواند در خصوص موضوعات دیگر اظهارنظر کند.

 وی ادامه داد: نماینده ویژه ریاست جمهور با اختیار تام به حوزه‌های مختلف شهرستانی، اعزام می‌شود و ما ضمن بررسی مشکلات و پروژه‌های نیمه‌تمام خسارت دیده از سیل، این موضوعات را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگارانی که از روزهای قبل، بخش‌های مختلف سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان را منعکس می‌کنند، گفت: اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان را برای رفع کاستی‌های موجود در شهرستان پیشنهاد داده‌ایم.

 نماینده رییس جمهور در پلدختر همچنین افزود: بخش خصوصی حضور بسیار خوبی در شهرستان داشته که مینی پالایشگاه سراب حمام از این نمونه است، در خصوص این موضوع نیز با وزیر محترم نفت رایزنی خواهیم کرد تا در دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری کامل این پالایشگاه باشیم.

 اسماعیلی در پایان تاکید کرد: گرچه رفع تمامی مشکلات و نواقص موجود در شهرستان زمانبر است، اما تلاش می‌کنیم با از سرگیری روند پروژه‌های نیمه تمام، بخش عمده‌ای از این نواقص را در دولت انقلابی آیت‌الله رییسی برطرف کنیم.

بازدید وزیر صمت از شرکت کارخانجات نساجی شهرستان بروجرد
در تداوم برنامه های سفر به استان لرستان، وزیر صمت از شرکت نساجی بروجرد بازدید کرد.
شرکت نساجی بروجرد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پارچه در ایران است.

 فعالیت سامان کاشی تا پایان سال جاری
سید رضا فاطمی امین در ادامه برنامه های یازدهمین سفر استاتی دولت، پس از ادای احترام به شهدای والامقام بروجرد، از شرکت سامان کاشی این شهرستان بازدید کرد.
شرکت سامان کاشی یکی از صنایع بزرگ استان لرستان محسوب می‌شود.



سفر وزیر ورزش و جوانان به کوهدشت و رومشگان
ادای احترام وزیر ورزش و جوانان به شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان کوهدشت
وزیر ورزش و جوانان که به عنوان نماینده رییس جمهور، به کوهشدت سفرکرده است به محض ورود به این شهر با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با اهدا شاخه‌ی گل و قرائت فاتحه به روح پر فتوح آن‌ها ادای احترام کرد.
در سفر وزیر ورزش و جوانان به کوهدشت، سجادی از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی رازی در دست احداث این شهرستان و ز مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرد.
وی به عنوان نماینده رییس جمهوری ، پروژه های در دست احداث شهرستان های کوهدشت و رومشگان را مورد بازدید و بررسی قرار خواهد داد و حضور در شورای اداری کوهدشت و پاسخگویی مردمی از دیگر برنامه های حضور سجادی در کوهدشت و رومشگان است.





آغاز عملیات اجرای احداث ۷۵۰۰ واحد مسکونی در لرستان

در مراسمی با حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث ۷۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان آغاز شد.

قاسمی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود زمین در استان لرستان گفت: یکی از موضوعات جدی استان تأمین زمین است. خوشبختانه دوستان تلاش‌های زیادی کردند و زمین‌هایی که متعلق به مجموعه وزارت راه و شهرسازی است را به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص دادند.

وی ادامه داد: با این وجود در خیلی از شهرها زمین نداریم، بنابراین باقی نیاز این طرح از زمین‌های دولتی که در قانون جهش تولید مسکن پیش‌بینی شده است، تامین خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به کمبود زمین در شهر خرم‌آباد گفت: در برخی شهرها برای تامین زمین لازم است از بخش خصوصی استفاده شود. در هر صورت با اقداماتی که انجام شده مشکل زمین حل خواهد شد؛ اما فکر می‌کنم در مرکز استان باید ایجاد یک شهر جدید در برنامه قرار بگیرد، چراکه در شهر خرم‌آباد مساله زمین همیشگی است و باقی خواهد ماند.

وی افزود: امروز احداث بیش از ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و به زودی در قالب مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن به عنوان بخشی از ۲ میلیون واحد آغاز خواهد شد. این وظیفه وزارت راه و شهرسازی است و انشاالله در آن موفق خواهد شد.


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خط آهن دورود-خرم‌آباد-اندیمشک یک پروژه ملی است، از پیش‌بینی اعتبار برای اتمام این خط آهن خبر داد.
به گزارش یافته، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان لرستان از کارگاه دو پروژه راه آهن دورود-خرم‌آباد-اندیمشک و دورود-بروجرد-ملایر بازدید کرد.
قاسمی در جریان این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه راه آهن دورود-خرم آباد یکی از پروژه‌های مهم کشور است، گفت: این پروژه علاوه بر اینکه یکی از خواسته‌های مردم استان است، یک پروژه ملی است و جزو کریدورهای اصلی راه آهن کشور به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: قرارداد اجرای این پروژه با قراگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بسته شده و کار شروع شده بود، اما متاسفانه در سال‌های گذشته پروژه به علت مشکلات مالی تقریبا تعطیل بوده است. قبل از سفر آقای رییس جمهور به استان لرستان برای فعال شدن این پروژه بحث و بررسی انجام و اعتباراتی پیش‌بینی شد که بعد از سفر تخصیص می‌یابد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اتمام سریع این پروژه گفت: قرار شد پیمانکار یک برنامه زمانبندی واقعی برای اجرای پروژه پیش‌بینی کرده و ظرف چند روز آینده در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم هم در مورد زمانبندی و هم اعتبار با پیمانکار توافق کنیم. من فکر می‌کنم این پروژه در صورت تامین اعتبار ظرف ۳ سال به اتمام برسد. گرچه این پروژه بسیار سخت و ویژه است و کمتر راه آهنی در کشور وجود دارد که ۳۰ درصد آن را تونل و ابنیه بزرگ تشکیل دهد.
وی افزود: این پروژه در دولت و در حضور معاون اول مورد بررسی قرار گرفته و قرار است از محل‌هایی خارج از بودجه جاری کشور تامین اعتبار شود.
گفتنی است راه اهن دورود تا خرم آباد ۱۲۱ کیلومتر است که در ۴ قطعه احداث خواهد شد. پیشرفت فیزیکی این طرح در بخش زیرسازی ۳۹ درصدو سهم زیرسازی از کل پروژه حدود ۸۰ درصد است. این خط‌آهن شامل ۲۰ پل بزرگ و ۲۵۶ پل کوچک و ۱۸ دستگاه تونل است و ۳۵ کیلومتر از کل مسیر را پل و تونل تشکیل می‌دهد که این رقم حدود ۳۰ درصد از پروژه است. طویل ترین تونل ریلی کشور و منطقه نیز به طول ۴ هزار و ۶۰۰ متر در این مسیر در حال ساخت است.
۷ ایستگاه در این مسیر این خط آهن قرار دارد و اعتبار هزینه شده از ابتدای شروع پروژه ۳۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است. طبق برآوردها اتمام این پروژه حدود ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. خط‌آهن خرم آباد-اندیمشک نیز ۲۵۰ کیلومتر طول دارد و اعتبار پیش‌بینی شده برای اتمام کل پروژه از دورود تا اندیمشک ۱۹ هزار میلیارد تومان است.

۱۴۰۰ میلیارد تومان به توسعه راه‌های لرستان اختصاص می‌یابد

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد تومان به توسعه راه‌های لرستان خبر داد.

به گزارش یافته، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان لرستان با اشاره به اینکه توسعه حمل ونقل یکی از ماموریت‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است، گفت: در این سفر ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های استان به غیر از راه آهن اعتبار پیش‌بینی شده است که با استفاده از آن می‌توان پیش از پایان سال بخشی از پروژه‌ها را متحول کرد.

وی ادامه داد: این منابع قابل دسترس است و می‌توان با استفاده از ان حمل‌ونقل استان را توسعه داد. پروژه راه‌آهن استان نیز باید فعال شود و قرار است پیمانکار این طرح یک زمانبندی ۳ ساله برای پایان آن ارائه کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فقدان مسکن یکی از مشکلات مردم است، گفت: دولت و مجلس برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی کرده‌اند. در قانون جهش تولید مزیت‌های خوبی برای متقاضیان دیده شده است. هم زمین رایگان در اختیار قرار می‌گیرد که کمک بزرگی به مردم است،  و هم تسهیلات خوب با بهره کم برای دهک‌های پایین ارائه می‌شود. ما به التفاوت نرخ بهره را نیز وزارت راه از محل صندوق ملی مسکن می‌پردازد.

قاسمی افزود: مقررات مربوط به فرم ج با مصوبه دولت تغییر کرده است و به زودی ابلاغ و در پالایش مدنظر قرار خواهد گرفت. این به آن معنی است که ریزش افراد در پالایش کمتر خواهد بود. از سوی دیگر اکنون مجردین نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند البته این تغییر هنوز در سامانه جاری نشده است. بنابراین در این طرح متقاضیان زیادی خواهیم داشت.

این وزیر دولت سیزدهم گفت: باید از قدرت استاندار به عنوان رییس شورای مسکن استان استفاده کرد که زمین های متعلق به دولت در این طرح استفاده شود. همچنین زمین‌هایی که قبلا واگذار شده و در ان ساخت وساز انجام نشده باید به وزارت راه و شهرسازی برگردد و به طرح نهضت ملی مسکن اضافه شود.


نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: در کنار چهار استانی که در باب مسئله آب دعوت شدند، استاندار لرستان نیز در جلسات آن باید حضور داشته باشند.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر جمعه در دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امیدواریم با اجرای مصوبات سفر هیئت دولت، تحول همراه با جهش را که به‌عنوان یک گفتمان در استان مطرح شده، محقق شود؛ گفت: وضعیت استان لرستان تأسف‌بار است، البته داشته‌ها و ظرفیت‌های ما خیلی بیش از کمبودها و کاستی‌هاست، از این رو افق برای ما روشن است که می‌توانیم آینده خوبی را برای استان رقم بزنیم.
وی خطاب به رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه درخواست این است که نگاه هیئت دولت و همراهان شما، مانند نگاه شما در زمان قوه قضائیه به لرستان باشد که همراه با دستورات ملی برای استان بود؛ گفت: این نگاه در گذشته وجود نداشته است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: در کنار چهار استانی که در باب مسئله آب دعوت شدند، استاندار لرستان نیز در جلسات آن باید حضور داشته باشند.
حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به ظرفیت ۱۲ میلیارد مترمکعب آب لرستان عنوان کرد: با توجه به این ظرفیت منابع آبی، استان لرستان نیز در کنار این چهار استان باید قرار بگیرد.
وی بیان داشت: امیدواریم با حضور گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی که دل در گرو رهبر، نظام و شما دارند و همچنین با خرد جمعی، آینده خوبی را رقم بزنیم.


 

 

اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های کشاورزی در لرستان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: 1500 میلیارد تومان برای کشاورزی استان لرستان در این سفر اعتبار در نظر گرفته شده ست.

به گزارش یافته، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به استان لرستان، در گفتگو با مردم شهرستان دلفان در مقابل فرمانداری این شهرستان، با ابراز آگاهی از محرومیت های این شهرستان اظهار کرد: در مصوبات سفر به صورت ویژه برای شهرستان دلفان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به این که "دلفان" نمایشگاه دیم ایران محسوب می شود و دو سد در این منطقه وجود دارد، برای این سدها اعتبار در نظر گرفته شده تا شرایط کشاورزی در این منطقه بهبود پیدا کند، همچنین برای دیم، باغات در اراضی شیبدار و گیاهان دارویی اعتبار ویژه در نظر گرفته شده است.

ساداتی نژاد ادامه داد: 160 میلیارد تومان برای آبخیزداری استان لرستان در نظر گرفته شده که بخش ویژه ای از این اعتبار به دلفان اختصاص خواهد یافت.

وی در رابطه با تسهیلات بانک کشاورزی گفت: 1500 میلیارد تومان برای کشاورزی استان لرستان در این سفر اعتبار در نظر گرفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای نهاده های دامی هم دستورات لازم داده شده و تمام مسائل مطرح شده امروز در جلسه با رئیس جمهور گزارش خواهد شد.




 رئیس جمهور مدیریت آب را مهم برشمرد و گفت: با مدیریت؛ آب شرب، صنعتی و کشاورزی تامین خواهد شد. با توجه به اقدامات کارشناسی که انجام شده است احداث سد معشوره را آغاز کنید زیرا نباید آب هدر رود و به سیل تبدیل شود.
به گزارش یافته، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر به استان لرستان عصر جمعه در نشست با نخبگان، علما، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم با اشاره به میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) گفت: برای من بسیار دل‌نشین بود که در اجتماعات مردم لرستان حضور پیدا کنم اما شرایط کرونایی این‌گونه ایجاب کرد که در یک مجلس محدودی خدمت عزیزان باشیم.



رئیس جمهور با اشاره به ویژگی های مردم لرستان گفت: مردم متدین، مخلص، ولایتمدار، مقاوم استان لرستان درهشت سال دفاع مقدس پشتوانه عظیمی برای جبهه و جنگ بودند.
آیت‌الله رئیسی افزود: گواه بر صداقت مردم لرستان ۶ هزار و ۳۰۰ شهید، جانبازان، آ‌زادگان و ایثارگرانی است که این استان همواره به‌عنوان سند افتخار در خود جای داده است. این اصطلاح همگان است که وقتی کسی می‌گوید می‌خواهم لری حرف بزنم یعنی با صداقت، می‌خواهم آنچه در دل دارم بیان کنم.
رئیس جمهور در مورد افتخارات این استان بیان داشت: بزرگانی چون مرحوم آیت الله العظمی بروجردی، آقای کمالوند، مرحوم آیت‌الله حاج سید حسن طاهری خرم‌آبادی و اندیشمندان این خطه مثل مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی، دکتر عبدالحسین زرین کوب وخانواده شهدا از مفاخر این استان هستند.
آیت الله رئیسی با اشاره به ظرفیت های فراوان استان لرستان مانند خاک حاصلخیز، معادن ارزشمند، کشاورزی و فضای کشت بسیار خوب و نیروی انسانی توانمند، گفت: زمینه‌های بسیاری برای کار و تلاش در استان لرستان وجود دارد که باید از این موهبت‌های الهی بهره‌برداری کنیم. باید یک بازنگاهی در نوع بهره‌برداری از امکانات استان شود و در این زمینه هم فرهیختگان و هم اهل نظر استان کمک کنند تا این بازنگاه باعث یک تحول شود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تحول در استفاده بهینه از ظرفیت های استان باید شناختی، فرآیندی و نهادی باشند، اظهار داشت: امکان رشد وضعیت فعلی استان به دلیل وجود زیرساخت‌ها وجود دارد.
آیت الله رئیسی وجود آسیب های اجتماعی را در استان لرستان رنج آور دانست و گفت: با تحول، امکان از بین رفتن آسیب های اجتماعی وجود دارد. همه دلسوزان، مردم و نهادها با کمک به دولت هدف مشترک تحول را دنبال کنند. این تحول نیازمند اراده جدی است.
رئیس جمهور مدیریت آب را مهم برشمرد و گفت: با مدیریت؛ آب شرب، صنعتی و کشاورزی تامین خواهد شد. با توجه به اقدامات کارشناسی که انجام شده است احداث سد معشوره را آغاز کنید زیرا نباید آب هدر رود و به سیل تبدیل شود.
آیت الله رئیسی در مورد اهمیت توجه به صنعت سنگ در لرستان گفت: در زمینه این صنعت باید یک پژوهشکده خاص داشته باشیم تا از خام فروشی جلوگیری شود.
رئیس جمهور افزود: نمی شود از یک طرف بیکاری داشته باشیم از طرف دیگر صنایع تعطیل یا نیمه‌تعطیل باشد. اولویت ما در استان لرستان راه اندازی صنایع نیمه تعطیل و تعطیل است. این استان زمینه خوبی هم در گردشگری دارد و در این صنعت باید سرمایه گذاری شود.
رئیس جمهور با اشاره به توسعه کشاورزی و کشت گلخانه‌ای، گفت: کشت گلخانه ای موجب کاهش مصرف آب را در کشاورزی می شود.
رئیسی خاطر نشان کرد: مشکل نبود صنایع تبدیلی تنها برای استان لرستان نیست و در اکثر استان‌های کشور باید صنایع تبدیلی ایجاد شود. در این زمینه اقدامات خوبی در دولت شده است.
رئیس جمهور وضعیت اشتغال در استان لرستان را رنج آور دانست و گفت: وضعیت بیکاری در برخی از استان‌ها از جمله استان لرستان که چنین امکاناتی دارد به هیچ‌وجه برای ما قابل قبول نیست و باید این وضعیت را متحول کنیم.
آیت الله رئیسی با تاکید بر توجه به کارآمدی در انتخاب مدیران کشور، گفت: نسبت به مدیران معتقدیم که هر کس که کارآمدی دارد از او استفاده شود کارآمدی، دلدادگی به انقلاب و نظام امر مهمی است اما از کسانی که بانیان وضع موجود هستند نباید استفاده شود.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه عشایر به گردن همه ما حق دارند، بیان داشت: امام خمینی (ره) فرمودند که عشایر ذخایر انقلاب هستند.
آیت الله رئیسی تصریح کرد: یک عقب ماندگی در استان وجود دارد سدسازی و توسعه ریلی باید قبلا انجام می شد. سال ها پیش باید مشکل راه آهن خرم آباد حل می شد. دولت به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها در کشور است. ما طرح‌ها و حرف های جدیدی داریم اما از آنها سخن به میان نمی‌آوریم چون پیش از حرف‌های جدید باید کارهای گذشته را به جایی برسانیم بعد بیاییم حرف‌های جدید برای مردم بزنیم.
رئیس جمهور توسعه یافتگی در کشور را زیر سایه عدالت دانست و بیان داشت: ما نیازمند توسعه‌یافتگی در کشور هستیم اما این توسعه یافتگی باید در پرتو و تحت‌الشعاع اجرای عدالت باشد والا در عالم خیلی از نقاط توسعه یافته است اما از عدالت در آنها خبری نیست.
رئیسی تاکید کرد: مساله عدالت برای ما مهم است. محور اقدامات دولت بر عدالت استوار است. هاضمه نظام اسلامی هیچ گونه فقر، فساد و تبعیض را نمی‌پذیرد و با آن سازگاری ندارد. نظام عالم بر عدالت استوار است. یک عده می‌خواهند با طغیان، زیاده‌خواهی‌، سلطه طلبی‌ و تفرعن به عالم و مردم ظلم کنند.
رئیس جمهور در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم که آنچه مردم از دولت انتظار دارند عملی شود و دولت هم به نحوی عمل کند که رضایت خداوند متعال و افزایش اعتماد عمومی حاصل شود.

به گزارش یافته، سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر سختی‌ها، پیام حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) برای ما مدیران و مسئولان است، گفت: خداوند رمز موفقیت همه انبیا را صبر، بردباری و تحمل سختی‌ها بیان می‌کند.
رئیس‌جمهور افزود: ویژگی‌ همه امامان، پیشوایان دینی و مصلحان، ایستادگی، صبر، استقامت و تحمل است.
رئیسی با مهم دانستن وظیفه‌ای که بر دوش مسئولان است، اظهار داشت: خواسته‌های مردم در زمینه مسکن و شغل به حق است و مدیران باید در برخورد با مردم آستانه تحمل خود را بالا ببرند.



رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان لرستان ظرفیت‌ها و امکانات خوبی دارد و باید از آن‌ها به درستی استفاده شود، خاطرنشان کرد: مدیران نباید برای حل مشکلات فقط ناظر باشند و اگر همانند دفاع مقدس همه بخش‌ها و مسئولان پای کار نیایند، نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به پروژه‌های ناتمام در کشور گفت: نزدیک ۵۰ سال پروژه ناتمام در کشور داریم لذا هیچ راهی نیست مگر اینکه پروژه‌ها را اولویت‌بندی و تمام کنیم.
رئیس‌جمهور با تأکید بر احداث «سد معشوره» در لرستان گفت: فعال‌سازی صنایع تعطیل و نیمه تعطیل در استان لرستان جزو اولویت‌ها است.
رئیسی با اشاره به مصوبات سفر استانی به لرستان گفت: بیکاری مشکل جدی در استان است و همه طرح‌ها و پروژه‌ها در لرستان باید در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باشد، اما ایجاد اشتغال فقط وظیفه وزارت کار نیست و همه دستگاه‌ها و نهادها باید پای‌کار بیایند.
رئیس‌جمهور دانشگاه‌ها را اتاق فکر دولت توصیف کرد و با بیان اینکه دولت همان‌طور که فاصله خود با مردم را برداشته، فاصله دولت با دانشگاه را هم برمی‌دارد، از دانشگاهیان خواست برای حل مشکلات حوزه آب، کشاورزی، معدن و بیکاری راه‌حل ارائه کنند.
آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: با وجود قوانین، بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها هیچ اتفاقی در کشور نمی‌افتد بلکه باید این قوانین اجرایی شود و در اجرا نیز آسیب‌شناسی صورت گیرد تا بتوان به مدیران و استانداران کمک کرد تا نتیجه‌ای حاصل شود و جوانان بی‌اعتماد نشوند.
رئیس جمهور همچنین فعال شدن بخش مسکن را مهم دانست و گفت: راه‌اندازی صنعت مسکن می‌تواند محرک بسیاری از صنایع باشد.
رئیسی با اشاره به پروژه‌های حمل و نقل ریلی در لرستان گفت: زمان‌بندی پروژه راه‌آهن خرم‌آباد تا ۱۰ روز آینده مشخص شود، زیرا خیلی زودتر از این‌ها باید صدای سوت قطار در خرم‌آباد شنیده می‌شد.
آیت‌الله رئیسی ضمن تاکید بر تسهیل در حل مشکلات سیل‌زدگان سال‌های گذشته لرستان گفت: با همکاری همه دستگاه‌ها در استان، برای بازپرداخت وام سیل‌زدگان مهلت داده شود.
رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت شماری از جوانان استان در صنعت گیاهان دارویی گفت: اگر در صنعت گیاهان دارویی سرمایه‌گذاری شود، ارزآوری آن از نفت هم بیشتر می‌شود.
رئیسی با اشاره به اهمیت اقتصاد روستا محور گفت: در بیشتر روستاهای کشور گاز، آب و برق وجود دارد اما چرا روستاییان در آن روستا نمی‌مانند و مهاجرت می‌کنند؟ پاسخ سؤال این است که ماندن در روستا برای روستایی صرفه اقتصادی ندارد و باید روستاها را به کارخانه‌های بزرگ تولیدی تبدیل کنیم.
رئیس‌جمهور با اشاره به مشکلات مطرح‌شده درباره پرداخت حقوق برخی از کارکنان شهرداری‌های استان گفت: مشکل شهرداری‌ها محصول ارتباطات ناسالم است و افرادی را با پارتی‌بازی به شهرداری می‌آورند و بعد در پرداخت‌‌های خود می‌مانند؛ اما درست است که شهرداری‌ها زیر نظر دولت نیستند اما باید مشکل کارکنان شهرداری‌ها حل شود.
آیت‌الله رئیسی خطاب به مدیران استانی خاطرنشان کرد: مردم با حضور دولت امیدوار شدند لذا اگر با کار و نتیجه درست مواجه شوند، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی افزایش می‌یابد.

گزارش تصویری:دیدار رئیس جمهور با نخبگان ، علماء ، خانواده شهدا ، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم


خبر در حال تکمیل است...

دیدگاه‌ها  

#1 حسن آباد فشافویه 1400-09-19 09:56
دمش گرم رئیسی
نقل قول کردن
#2 دریکوند 1400-09-19 14:16
سدهای کوچک مخملکوه و زیبا محمد و سراب تلخ خرم‌آباد را بعد از ده سال تکمیل کنید. نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد را تکمیل کنید تا اشتغالزایی شود برای جوانان بیکار خرم‌آبادی.
نقل قول کردن
#3 مرادی 1400-09-19 14:17
تمام شهرهای برای بومی ها حق امتیاز قائل هستند و بومی ها در اولویت هستند بجز خرم‌آباد و من دنبال کار رفتم تهران میگن اول بومی ها در اولویت هستند ولی در خرم‌آباد معلوم نیست چرا بومی ها استخدام نمیشوند؟
نقل قول کردن
#4 امین 1400-09-19 17:05
نمایندگان خرم آباد قهر کردن؟
نقل قول کردن
#5 محمد 1400-09-19 18:21
آقای رئیسی از برنامه یتان این باشد که هتل صخره ای خرم آباد که بیشتر از سی سال اصلا افتتاح نشده ونمای شهر خرم آباد را خراب کرده وباعث عدم توسعه نیافتگی استان لرستان وشهر خرم آباد شده است را زودتر تکمیل وافتتاح نماید
نقل قول کردن
#6 منصوری 1400-09-20 08:33
اون دو تا یخچال را از کجا تهیه کرده اید-
نقل قول کردن
#7 رضا 1400-09-20 08:36
در تصاویر و خبرهای این صفحه یه نکته عجیب دیدم که ... حرف و حدیثی از اینکه این سفرها هیچگونه خروجی برای این استان نداره- و اون این بود که وزیر محترم ورزش از پروژه در حال احداث بیمارستان 250 تختخوابی کوهدشت بازدید کرده!!! وزیر ورزش .... بیمارستان.... :zzz
نقل قول کردن
#8 بختیاری 1400-09-20 11:06
این سفر برای شهرهای استان بخصوص ازنا هیچ نداشت. الکی دلخوش به این نمایش ها نباشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا