یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مردم خرم‌آباد همگام با شهرهای مختلف کشور به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به سوگواری و عزاداری پرداختند.
به گزارش یافته، در ساعات اولیه صبح جمعه 13 دی‌ماه و به دنبال شهادت قاسم سلیمانی، سردار رشید اسلام مردم خرم‌آباد همگام با بیشتر شهرستان‌های کشور به عزاداری پرداختند.
 سحرگاه جمعه سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابو مهدی مهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی طی یک عملیات تروریستی در بغداد به شهادت رسیدند.

جانشین سردار سلیمانی منصوب شد

در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار سرتیپ قاآنی با حکم فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد.

درپی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

انتقام سخت از دشمنان

امام‌جمعه خرم‌آباد: به‌زودی ملت ایران انتقام سختی از دشمنان و آمریکای تروریسم خواهند گرفت.

به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی در جمع نمازگزاران خرم‌آباد ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور ایران اسلامی گفت: باید این صفحه‌های تاریخ ورق بخورد تا سردارانی مثل سردار سرافراز سلیمانی که سر و جانش را بر کف دست گرفت و با خدا معامله کرد از انسان‌های اهل نفاق جدا شود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی همبستگی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی را مستحکم‌تر خواهد کرد و ملت ایران هیچ‌گاه رشادت‌های این سردار رشید اسلام را فراموش نخواهند کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه ملت ایران با آمریکای جنایتکار سازش نخواهند کرد افزود: تاریخ رشادت‌های این سردار مدافع ارزش‌ها و مردم مظلوم دنیا را فراموش نخواهد کرد و به‌زودی ملت ایران انتقام سختی از دشمنان و آمریکای تروریسم خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه با صلابت‌تر و محکم‌تر از گذشته از اهداف متعالی انقلاب اسلامی که امام راحل ترسیم کردند دفاع می‌کنیم، افزود: همچنان پشت سر رهبر معظم انقلاب تا رسیدن به آخرین اهداف عالی اسلامی لحظه‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد.


عزاداری مردم خرم‌آباد در سوگ سردار + فیلم و عکس









دیدگاه‌ها  

#1 علی 1398-10-13 14:45
سردار شهیدم نام فرزندم را به یادت قاسم و نهادم تا بدانی قاسم من و قاسم های دیگر راهت را ادامه خواهند داد.
نقل قول کردن
#2 ايراني 1398-10-14 11:14
سردار دل ها با رفتنت غمي بزرگ بر دل مان نهادي.......... ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا