یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه با "شعار خواندن توانستن است" در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته؛ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه 98 در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن توانستن است» و با حضور نزدیک به سه هزار و چهارصد ناشر داخلی و خارجی از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت 10 تا 20 شب پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور سه هزار و چهارصد ناشر از ایران و جهان در فضایی نزدیک به ۳۰ هزار مترمربع فعالیت خود را آغاز کرده است.
 در بخش داخلی 2559 ناشر شرکت دارند که از این میان ۱۵۰۰ ناشر در بخش عمومی، ۳۵۰ ناشر در بخش کودک، ۵۰۰ ناشر در بخش دانشگاهی، ۱۰۹ ناشر در بخش آموزشی و ۱۰۰ ناشر نیز در بخش دیجیتال هستند.
 همچنین ۸۰۰ ناشر خارجی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده‌اند که شامل ۱۵۰ ناشر عرب و ۶۵۰ ناشر لاتین است. همچنین حدود ۱۳۸ هزار عنوان کتاب در بخش خارجی ارائه شده است و از ۳۰ کشور به نمایشگاه کتاب آمده‌اند. ۴۱ هزار عنوان از این کتاب‌ها از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ است.
 لازم به ذکر است مهمانان خارجی از کشورهای آلمان، افغانستان، ایتالیا، ایرلند، تونس، روسیه، صربستان، عراق و هندوستان در اين دوره حضور دارند.
 چین به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران با هیاتی بالغ‌بر 120 نویسنده، تصویرگر و مترجم در ایران حضور پیدا کرده است و بیش از 50 برنامه مختلف را برگزار خواهد کرد.
 انتشارات شاپور خواست در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌عنوان تنها نماينده استان لرستان در اين دوره شركت كرده است.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است!



 

دیدگاه‌ها  

#1 سید محمد قاسمی 1398-02-09 08:42
سپاس ا زحمات مدیر محترم شاپور خواست ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا