یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از صبح امروز 13فروردین ماه، و با برقرار شدن پل هوایی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران هشت فروند بالگرد هوانیروز جهت امدادرسانی یه سیل زدگان به سمت پلدختر به پرواز درآمدند.
به گزارش یافته، از بامداد امروز "امیر سرتیپ حیدری" فرمانده عملیات ارتش در استان لرستان و غرب کشور با یک فروند بالگرد 214 در پلدختر مستقر شده است و هفت فروند دیگر شامل 5  فروند بالگرد 214 و دو فروند شنوک از پایگاه های مسجد سلیمان و کرمانشاه  و اصفهان جهت امدادرسانی به سیل زدگان در پل دختر مستقر شدند.
در عملیات امروز و با توجه به نیاز مبرم و افزایش حجم بارندگی های سیل آسا در این استان، خودروهای دوریست قابل حرکت در خشکی و دریا، بیمارستان‌های سیار و کلیه امکانات ارتش در این عملیات امدادرسانی حاضر هستند.
شایان ذکر است نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمامی تجهیزات از صبح امروز وارد شهرستان پل‌دختر و روستاهای این شهرستان و شهر معمولان شدند.
شب گذشته با دستور ویژه امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش به فرماندهی عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران استان لرستان و غرب کشور منصوب شد. بر اساس این دستور یکان ترابری ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل ترابری تجهیزات و امکانات مهندسی، پزشکی و تیم‌های امدادی و همچنین بالگردهای هوانیروز با وسعت و سرعت عمل بیشتر در خدمت مردم استان لرستان قرار گرفت.















خبر: امیررضا قاسمی

دیدگاه‌ها  

#1 .. 1398-01-13 20:24
درود به فرزندان ایران
کاش امکانات این عزیزان بیشتر بود تا در این مواقع بهتر میتونستن همراه مردم باشن
دمتون گرم...قدرتون رو میدونیم سربازان وطن
نقل قول کردن
#2 شاکرمی 1398-01-13 20:59
شهر معمولان و پلدختر در آب و گل غرق شده استهمه وسایل برقی از بین رفته مردم لباس و پتو و خوراک و چادر ندارند مردم کجا برن و چطوری وسیله بخرند
نقل قول کردن
#3 طهماسبی 1398-01-13 21:21
تمرکز اصلی بارشها در لرستان عجیب است چنین بارش طولانی سابقه نداشته است
نقل قول کردن
#4 جودکی 1398-01-13 21:25
راه دسترسی روستاهای شهرستان پلدختر و معمولان بسته است و آمد و رفت به خرم آباد وجود ندارد مسئولان راهداری و اداره راه و شهرسازی بدنبال راهگشایی باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا