یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

منطقه شیرز در ۳۵ کیلومتری غرب شهرستان کوهدشت قرار دارد. این منطقه در کنار رودخانه سیمره که مرز بین کوهدشت و کرمانشاه را مشخص می‌کند و دره‌ای زیبا را در میان گرفته است که یادآور عظمت باری‌تعالی در آفرینش خلقت هستی است.

چند وقت پیش و در همین فصل زیبای بهار فرصتی شد تا به این منطقه زیبا سفری داشته باشم، طبق معمول دوربینم همرام بود و البته بهترین تفریح برای من، عکاسی در این فضای رویایی بود.

فضایی که همراه بادر قاب دوربین قرار دادن مناظرش حسرت‌ها بود که من و همراهانم می‌خوردیم و راستش را بخواهید لیچار‌ها و انتقادهای تندی بود که نثار مدیران شهری می‌کردیم که قدر این موهبت الهی را برای جذب توریسم را نمی‌دانند.

صد افسوس که اگر این منطقه از آن اصفهانی‌ها و یا شیرازی‌ها چه استفاده‌های از آن نمی‌کردند و صد افسوس  و آه و فغان که امروز هم مسوولان شهر كوهدشت و استان لرستان و نمایندگان خود را به خوابی خود خواسته زده‌اند و نمی‌خواهند نسبت به احیاء این منطقه برای جذب گردشگر اقدام کنند.

احتمال دیگر این است که آقایان مدیر نمی‌دانند و عقل‌شان به این چیزها قد نمی‌دهد و این همان بد‌بختی این دیار است. کارهای شهر بعضاً در دست کسانی است که لیاقت مدیریت ندارند و این واقعیتی تلخ است که در این دیار وجو دارد. واقعیتی که سال‌هاست گریبان‌گیر این شهر و دیار شده است.

خیلی از مدیران شهرستان كوهدشت به واسطه ارتباط‌های انتخاباتی و عشیره‌ای بر مسند جلوس هستند و دریغ از تخصص، دریغ از توان مدیریت، نمی‌دانم این نوشته به چه کسانی بر می‌خورد و یا شاید به کسی هم بر نخورد، مردم این شهر باید بدانند که نسبت به شهر‌های دیگر خیلی عقب هستند، همین! این توهین نیست، واقعیتی غم‌بار است که باید آن را پذیرفت.

آقاي قبادی 4 سال نماینده مردم کوهدشت بود و اهل همین منطقه. به راستی برای احیای این منطقه توریستی چه کرد؟ اكنون نماینده فعلی يعني آقاي ملکشاهی چه برنامه‌ای برای این دیار دارد؟ تصاویر را ببنید و شما هم چون ما حسرت بخورید.

گزارش تصويري: مدیران کوهدشتی قدر این موهبت الهی را نمی‌دانند

گزارش تصويري: مدیران کوهدشتی قدر این موهبت الهی را نمی‌دانند

گزارش تصويري: مدیران کوهدشتی قدر این موهبت الهی را نمی‌دانند

 

ارسال کننده:  سعید قاسمی/ كوهدشت

 

 

 

 


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا