یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مردم روزه‌دار استان لرستان همگام با همه مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری شده است، بار دیگر در سراسر کشور پیام همدلی خود با ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان مخابره کردند.
به گزارش یافته،براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم روز جهانی قدس امسال روز جمعه دهم خرداد ماه در همه شهرهای استان و همراه با بیش از ۹۵۰ شهر کشور در مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد.
بر اساس این گزارش در خرم آباد نیز مراسم روز قدس، با حضور اقشار مختلف مردم روزه‌دار به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عشایر لرستان، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان، مسوولان و قشرهای مختلف مردم این شهر، امروز از ساعت 11 صبح از میدان شهدا به سمت سه‌راه الشتر تا مصلای الغدیر برگزار شد.
مردم دلاور این خطه با در دست داشتن دست نوشته‌هايي با مضمون خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فلسطين پاره تن اسلام است، قدس روز همبستگي با ملت مظلوم فلسطين و حمايت از قدس شريف بر همه مسلمانان لازم است و همچنین با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر اسرائيل»، «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر ضدولايت فقيه» حمايت خود از مردم مظلوم فلسطين را فرياد زدند.
راهپيمايي روز قدس امسال در شهرهاي خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، دورود، اليگودرز، پل‌دختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، دوره چگني و بخش‌هاي توابع لرستان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد.

گزارش تصویری "مصطفی باقری" از این مراسم را ملاحظه نمائید:

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا