یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل برق لرستان گفت: با تلاش کارکنان شرکت توزیع و عزیزانی که از دیگر استان‌ها به یاری برق استان شتافتند امروز ۱۰ روستای دیگر در سخت‌ترین شرایط و با عبور از عرض رودخانه کشکان در ناحیه شاهیوند برق‌دار شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، فریدون خودنیا اظهار داشت: علیرغم تلاش‌های فراوان متأسفانه مسیرهای خدمات‌رسانی به‌قدری سخت و نامناسب است که در بعضی نقاط همکاران تیرهای چوبی نتیجه تصویری برای ‫فریدون خودنیا yaftenews.ir:‬‎را بر روی شانه‌های خود گذاشته و پس از حمل ۴۰ تا ۵۰ متر از مسیر، آن‌ها را نصب می‌نمایند.
وی گفت: امروز در دو منطقه از رودخانه کشکان به دلیل شدت‌جریان آب غواصان موفق نشدند سیم‌های برق را به آن‌طرف رودخانه انتقال دهند که مجبور شدیم به روش‌های پرمشقت دیگری این مهم را انجام دهیم.
مدیرعامل برق لرستان بیان داشت: امشب پس از ساعت ۲۲ اکیپ‌های اجرایی را به ۱۰ گروه کاهش دادیم و در صورت مساعد بودن هوا و شرایط فیزیکی مسیر فردا چهارشنبه احتمال برق‌دار شدن ۱۰ روستای دیگر وجود دارد و فقط ۳ روستا باقی می‌ماند.
خودنیا ابراز داشت: در حال حاضر فقط یک مگاوات میزان خاموشی روستاهای بی‌برق است که تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این میزان به صفر برسد.
وی افزود: از مجموع هزار و 145 روستای بی‌برق ناشی از سیل فقط ۱۳ روستای صعب‌العبور باقیمانده است.
خبر: مجید امرایی 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا