یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین اختتامیه همایش توسعه گردشگری خرم‌آباد با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، صبح امروز طی مراسمی با حضور احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار، ولی اله رستمی نژاد رئیس شورای شهر، وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد، سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی لرستان، شماری از مدیران و تورلیدرهای ۲۲ استان در اتاق بازرگانی لرستان آیین اختتامیه همایش توسعه گردشگری خرم‌آباد برگزار شد.


در حاشیه:
در این مراسم ابتدا رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به حضار و تورلیدرها خوش‌آمد گفت و پس از ارائه توضیحاتی در مورد ظرفیت‌های گردشگری خرم‌آباد، شعری که در وصف این دیار خوانده را برای حضار بازخوانی کرد.
سپس عطا حسن‌پور دکترای باستان‌شناس حدود 20 دقیقه با نمایش تصاویری به بیان توضیحاتی در مورد سایر اماکن تاریخی، گردشگری و... پرداخت.
پس‌ازآن کلیپ ویدئویی که توسط روابط عمومی همایش تهیه‌شده بود پخش شد که موردتوجه تورلیدرها واقع شد.
سید امین قاسمی دیگر سخنران این برنامه بود که به اقدامات انجام‌شده درزمینه توسعه گردشگری پرداخت.
اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه‌های این همایش بود که موردتوجه حضار واقع شد و اغلب همه حضار با موبایل از آن تصویربرداری کردند.
محمدرضا عیوضی دکترای مدیریت گردشگری و مدیر گردشگری شهرداری تبریز که در طول این برنامه حضور داشت با حضور در تریبون دقایقی را به بیان ظرفیت‌های گردشگری، چگونگی جذب گردشگر پرداخت و تصریح کرد: تبلیغات به‌خصوص در فضای مجازی برای جذب گردشگر مؤثر است و مسوولان استانی در این زمینه باید تلاش بیشتری کنند.
احمد مرادپور دیگر سخنران این برنامه نیز با سخنانی جالب به استقبال حضار رفت و ضمن معرفی صنعت گردشگری به تورلیدرها قول داد که در سال به‌صورت فصلی به همراه خانواده مهمان استان هستند و هزینه‌هایشان را تقبل می‌کنیم.
یکی از تورلیدرها در حین تجلیل از جای خود برخاست و گفت: ما 3 سال است که برای آوردن تورهای گردشگری به لرستان دچار موانعی از سوی سازمان میراث بودیم اما شهرداری خرم‌آباد ظرف مدت 2 ماه توانست این همایش را تدارک ببینید.
در پایان پس از اهدا لوح‌های سپاس برای دست‌اندرکاران این برنامه، عکس یادگاری گرفته شد.









 
 مصطفی باقری/ یافته
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا