یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پی انتشار مطلبی در پايگاه خبري يافته با عنوان "ژيمناستيك لرستان در گردباد حوادث" كه روز يك‌شنبه 12 بهمن 1393 روي خروجي سايت قرار گرفت، جهت تنویر افکار عمومی، ضرغام عليجاني معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ضرغام عليجاني معاون اداره كل ورزش و جوانان لرستانلرستان جوابیه ذیل را ارائه داد:
عدالت واژه بسیار زیبایی است که از دیدگاه امیر‌المومنین علی (ع) برتر از جود است و در بیان این کلمه شنونده را به یاد حضرت علی (ع) می‌اندازد که از دیدگاه دانشمندان علت شهادت این امام همام عدالت بوده است و در حکومت اسلامی که زیر پرچم ولایت فقیهی آگاه و عالم اداره می‌شود انتخابات یکی از مصداق‌های عدالت است که انتخابات هیات‌های ورزشی نیز از این وادی جدا نیست.
 در زمان مدیریت جدید در اداره کل ورزش و جوانان 16 هیات دارای سرپرست یا بدون متولی هستند که تا این تاریخ 14/11/93 تعداد 4 مجمع انتخابات برگزار شد‌ه و طبق نظر بیش‌تر متخصصین، به بهترین روش و بر اساس آیین‌نامه انتخابات هیات‌های ورزشی بوده که اولین انتخابات در این دوره انتخابات هیات ژیمناستیک بود كه لازم است به صورت تیتروار موارد نقد بر اعلام نظر نگارنده (آقاي رضا شاه‌کرمی) به سمع نظر خوانندگان عزیز در این خصوص اطلاع‌رسانی شود‌. هر چند که اگر اصرار تعدادی از عزیزان نبود سکوت را اختیار نموده چرا كه شخص معترض خود آگاه به واقعیت می‌باشد.
1-در این اعتراض عنوان شده شخص کاندید که رای آورده سبب مفقودی اموال بیت‌المال معرفی شد که این کار در زمان مدیریت گذشته بیان شده و تائید شدن کاندیداي مورد نظر از طریق حراست اداره كل ورزش و جوانان لرستان طبق استعلام بوده و تا حکمی از سوی مراجع قضایی جمهوری اسلامی بر علیه کسی صادر نشود، حکم برائت بر او جاری است‌.
2- کم بودن سن تعدادی از افراد مجمع ایراد دیگری است که گرفته شده و لازم است پاسخ آن بیان شود‌. طبق ماده 4 آیین‌نامه هیات‌های ورزشی بند 7 در خصوص ورزشکاران هر رشته فقط ورزشکارانی مد نظر است که در آن سال مقام قهرمانی را در بالاترین سطح کسب کرده باشند و این کار با هماهنگی مسوول امور مجامع وزارت و فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران بوده که نماینده وزارت نیز در جلسه حضور داشته و کم بودن سن در رشته ژیمناستیک امری بدیهی است‌.
3- نقض قانون توسط یکی از معاونین بیان شده در صورتی که مجمع با معرفی لیست آن به وزارت و حضور نماینده وزارت انجام گرفته و انتخابی کاملاً واقعی و مجمعی درست رئیس هیات را انتخاب نموده و در این‌جا جا دارد سوال شود که اگر کاندیداي مورد نظر شما برنده بود، باز هم این‌گونه معاون ناقص قانون معرفی می‌کردید‌؟
4- در انتخابات یکی از شاخص‌های انتخاب مربیان برتر و فعال داشتن کارت مربی‌گری بالاتر است که در این اعتراض کارت تعدادی از مربیان را فاقد اعتبار دانسته، لازم است به اطلاع خوانندگان عزیز رسانده شود در جواب نامه شماره 67/5/ز مورخ 3/9/93 در خصوص بازبینی مدارک مربوط به شرکت کنندگان کلاس مربی‌گری درجه 2 ژیمناستیک طبق نامه شماره 8077/11/256 مورخ 7/10/93 فدراسیون ژیمناستیک تخلف مربیان در کلاس درجه 2 کاملاً رد شده است‌.
5-درجایی دیگر عنوان شده که دبیر هیات را مسئول تشکیل مجمع می باشد اداره کل نسبت به ایشان کم‌لطفی نموده و خودشان مجمع را تشکیل داده‌اند جهت اطلاع مردم عزیز لازم است بیان شود که دبیری که خود کاندید است در تشکیل مجمع هیچ‌گونه اختیاری ندارد. به محض کاندیدا شدن این حق از ایشان سلب شده و مانند دیگر کاندیداها فقط جهت کسب رای می‌تواند در مجمع حضور پیدا کند و با بیان نظرات و دیدگاه‌های خود نظر مجمع را برای کسب رای جلب کند‌.
6- کلیه اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری مجمع انتخابی ریاست ژیمناستیک استان از زمان شروع ثبت نام کاندیداها و تا آخرین مرحله یعنی رای‌گیری طبق قوانین و مقررات و بخش‌نامه‌های وزارت ورزش و جوانان و همچنین هماهنگی با امور جامع وزارت و فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی ورزش ژیمناستیک کشور صورت گرفته و در این انتخابات از هیچ شخص خاصی حمایت نشده است و ملاک آئین‌نامه انتخابات روسای هیات‌های ورزشی می‌باشد و این انتخابات توسط فدراسیون نیز تائید نهایی گردیده است افراد کاندیدها جهت اطمینان به اداره کل مراجعه و گاهاً بحث صورت گرفته تغییر از این موضوع رایزنی جهت کنار کشیدن و دفاع از کاندید مورد نظر نبوده و هدف اداره کل ورزش و جوانان استفاده از تمامی ظرفیت‌ها موجود در هیات‌ها می‌باشد‌.
در پایان، پذیرش واقعیت و استقبال از نتیجه درست مجمع نشان از شجاعت می‌باشد و خوب است از متهم کردن و تخریب دیگران خودداری کنیم.
امید است خداوند همگان را به راه راست هدایت فرمایند، لازم به ذکر است که در صورت لزوم مدارک مثبته نیز ارائه می‌شود.
ضرغام علیجانی -معاونت امور توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 دل شکسته 1393-11-17 23:44
آقای علیجانی خداوکیل هم خودت میدونی این حرفا که می گی حقیقت نداره هم همه فعالان این رشته پس این حرفها رو برای کی میگید ؟
نقل قول کردن
#2 قهرمان 1393-11-17 23:48
با سلام
من ژیمناستیکی نیستم ولی بابا الان همه توی استان میدونن که کی تجهیزات رو از سالن خانه ژیمناستیک برده آخه این همه پنهان کاری چه دلیلی داره؟ چرا وانمود می کنید که شما نمیدونید و خبر ندارید؟
نقل قول کردن
#3 من 1393-11-17 23:57
آقای علی جانی شما خودتونو وارد این قضایا نکنید حیفه از شما به خاطر جایگاه و شغل وارد این کارها بشید به خدا.
هم خانواده واقعا خوبی دارید هم شخصیتتون بزرگه.
آخه همه خبر دارن توی ژیمناستیک چی شده.
موفق باشید.
نقل قول کردن
#4 علی 1393-11-18 00:09
من به خاطر موقعیت شغلیم استان لرستان نیستم و خبر های زیادی از این قضایا هم ندارم ولی استاد شاکرمی که ازش اسم بردید استادم بوده و باید بگم هیچ کاری غیر منطقی انجام نمیده و من حاضرم چشم بسته پشت سرش نماز بخونم و اگر در لرستان بودم
نقل قول کردن
#5 شهرستان..... 1393-11-18 00:29
به خدا همین شاه کرمی بزرگترین لطف رو به ما شهرستانی ها کرد . حیف نزاشتن کارشو بکنه
نقل قول کردن
#6 حسنوند 1393-11-18 00:41
سلام
خوب قبول دارم که آقای شاکرمی و آقای نصیری واقعا محترم بودن و کارشون هم خوب بود ولی بهتره فرصتی دیگه به هیات جدید هم بدیم شاید خوب بودن.
نقل قول کردن
#7 ورزشی 1393-11-18 10:51
شماکه علنی از رییس هییت کنونی حمایت می کنید.بعد چرا خودتان را به آن راه می زنید.در روز قیامت باید جواب گو باشید
نقل قول کردن
#8 دور شده 1393-11-19 00:12
سلام
یعنی این اداره ورزش و جوانان، مدیرکل قبلی خودش رو قبول نداره؟یعنی دلایلی که باعث شد که رئیس هیات را توسط آقای محمدی اصل لغو ابلاغ کنن کافی نبوده؟مدیونی این همه مربی که همه از ورزش رانده شدن گردن اداره ورزش نیست؟

به امید که موفق بشید آقای شاکرمی
نقل قول کردن
#9 الکسی نیموو 1393-11-19 00:31
این هیئتی که اداره تربیت بدنی سابق الان انتخاب نموده اند ، نمیزارن بالاتر از ۱۴ سال بیان توی خانه ژیمناستیک و تمرین کنن، یعنی هرکسی که بخواد توی این شهر ژیمناستیک کار کنه باید تا چهارده سالگی کار کنه و بعدش خداحافظی با ژیمناستیک؟ بابا به خدا هیچ جای این کره خاکی اینجوری نیست که اینا دارن رفتار میکنن.
توی ورزش ژیمناستیک حرکات ریسکی از ۱۵ سال به بالا تازه شروع میشه ولی توی این شهر اینجوری نیست، جواب ما رو کی میده؟؟؟ رئیس هیئت فعلی؟؟؟ آقای نصیری و آقای شاکرمی برای ما مثل ناجی بودند، با اومدن این دو نفر ما تازه امید پیدا کردیم که این اداره ورزش بازم نا امیدمون کرد.
به خدای احد و واحد حق الناس بخشودنی نیست!!!!!
امیدوارم اون دنیا جواب ما رو بدید!
نقل قول کردن
#10 man13 1393-11-19 13:18
باسلام خدمت تمام دوستان:
والا تا جایی که من خبر دارم هیئت قبلی که الان دوباره اومدن سرکار با اون كارايي که کرده بودن دیگه حق طرف داری و فرصت دوباره ندارن و همون عدالتی که ازش حرف میزنید باید اجرإ بشه.
نقل قول کردن
#11 یاس 1393-11-19 23:20
با عرض سلام خدمت همه دوستان گرامی
از همه میخوام بپرسم که این وسط بچه هایی که اومدن ژیمناستیک تا برای این استان یک به یک همشون افتخاری برای این استان بشن، چه گناهی کردن که شخصی که آقای علیجانی میگن توهین بهشون شده و همکارانش ، بچه های من و شما ها رو با برخوردی که باهاشون میشه از این ورزش فراری میدن، آخه یك بچه ۱۰ ساله رو چرا بزنن توی گوشش که پرده گوشش پاره بشه؟ چرا این بچه ها که سرمایه های واقعی این استان و کشور هستند، بازیچه دست هیئت بشن؟
مسئولین محترم اگه بچه های خودشون اینجوری باهاشون برخورد بشه بازم از این حرفا میزنن؟
نقل قول کردن
#12 Patriot 1393-11-20 13:33
باسلام:بارفتار ها و برخوردهایی کهبرخي با این بچه های طفل معصوم دارن معلوم نیست که رو آینده ی این بچه ها چه تأثیرات مخربی داشته باشه،اخه مگه میشه که اسم های نامناسب و زننده رو بچه گذاشت و اونارو پیش دوستان و هم باشگاهی هاشون تحقیر کرد.
انشاا... که هر چه زودتر این افراد سزای کارهاشون رو ببینن.
نقل قول کردن
#13 رضا شاکرمی 1393-11-25 09:14
جناب اینجانب به تکرار با ادله و مستندات همه را اثبات کرده ام :
1- بردن تجهیزات در زمان شما نبوده است آیا بازگرداندن تجهیزات نیز در زمان مدیریت شما بر این مسند نبوده است ؟ آیا این جهت تنویر اذهان مدیران آن اداره کافی نبوده؟
2- در آن زمان اینجانب دبیر هیات ژیمناستیک استان نبوده ام و دبیر جناب آقای اردشیر سلاطی بوده است که این حکایت از بی اطلاعی آن اداره از زیر مجموعه خود دارد!
3- شما حمایت خود از کاندیدای مورد نظرتان را علنی کرده اید تا جایی که به یکی از کاندیداها قول حمایت به شرط استفاده از کاندید مورد نظرتان را داده اید و خود کاندید که از سرشناسان استان است نیز شاهد است.
اکنون نه نیازی به بازگشایی موارد گفته شده توسط جنابعالی می باشد و نه صبر و حوصله ی بازگشایی و نیز البته مردم بهتر می دانند چگونه قضاوت کنند و نیز بهتر است قضاوت را به مردم بسپاریم....
در پایان شما را به خواندن قسمتی کوتاه از آیه ای قرآنی دعوت می کنم: (ان الباطل کان ذهوقا)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا