یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هنوز 4 ماه از انتصاب مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بیش‌تر نمی‌گذرد كه شایعاتي مبني برکناری وي در برخی محافل ورزشی شنیده مي‌شود.
اداره کل  ورزش و جوانان لرستانبرخی شنیده‌ها حاکی از آن است كه استاندار لرستان گویی رغبتی به ادامه مدیریت علي‌ياور عزیز‌پورفرد ندارد و به دنبال انتخاب گزینه‌ي جدیدی از بين گزينه‌هاي مطرح برای سپردن سکان ورزش و جوانان لرستان می‌گردد.
مخالفان مدیر کل ورزش و جوانان استان معتقدند در شرايطي كه ورزش لرستان در بسیاری از ابعاد از عقب ماندگی تاریخی رنج مي‌برد، مدیر کل فعلی تا کنون نتوانسته برنامه‌ي مناسبی برای رهایی از آن ارائه و اجرایی نماید.
البته در جلسه‌ي ساماندهی امور جوانان لرستان که اين هفته برگزار شد، مدیر کل این اداره نتوانست انتظارات استاندار را درمورد ارائه برنامه مطلوب برای حوزه جوانان برآورده كند و اين موضوع انتقاد استاندار و برخی مدیران استان را در پی داشت. رفتاري كه درست چند ماه قبل از بركناري محمدي‌اصل مدير كل قبلي صورت گرفت و مراتب نارضايتي از عملكرد وي در جلسات استانداري توسط مهندس بازوند به وي گوش‌زد شد.
با حال و هوايي كه بر اين جلسه حاكم بود، مي‌توان گفت كه مهر تأييدي بر شایعه تغییر مدیر ورزش و جوانان لرستان كه ظرف دو هفته اخير مطرح شده، زده شد.
اگر این تغيیر رقم بخورد، عمر مديريت ورزش در لرستان كه طي سال‌هاي اخير بسيار پايين آمده، پايين‌تر نيز خواهد آمد به نحوي كه رضا محمدي‌اصل مدير قبلي حدود 18 ماه، فرهاد نيكوخصال حدود 25 ماه و ميرزا حسين سالاروند نيز حدود 28 ماه ظرف سال‌هاي اخير مدير كل بوده‌اند و اين نشان مي‌دهد كه اداره كل ورزش و جوانان لرستان، ثبات مديريتي لازم را نداشته است.
نكته‌ي جالب توجه اين كه سكان اداره كل ورزش و جوانان از دهه 60 تا 80 در دو مقطع زماني حدود 14 سال به دست سيد مصطفي كريمي بود.
اکنون گزينة‌هاي مختلفي برای مدیرکلی ورزش ورزش و جوانان استان مطرح شده‌اند که از جمله‌ي آنان می‌توان به یکی از اعضای شورای شهر خرم‌آباد، یکی از مدیران حوزه استانداری و یکی از رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرهای استان اشاره کرد. بر اساس برخی شنیده‌ها، یکی از آن‌ها هفته‌ي گذشته در وزارت‌خانه مطبوع جهت مصاحبه حضور یافته است و 7 نفر از نمايندگان استان نيز موافقت خود را با انتصاب وي اعلام كرده‌اند.
به هر حال بايد گفت كه طي چند سال اخير، بسیاری از استان‌ها خود را در بحث توسعه اماکن ورزشی بالا کشيدند، اما در استان کم‌تر توسعه‌یافته لرستان، مدیریت ورزش به صورت پی در پی تغییر پیدا کرد تا به یک استان عقب مانده در بحث‌هاي مختلف  از جمله كمبود سرانه فضاهای ورزشی تبدیل شود.
ضمن این که هم اکنون این اداره به حدی ضعیف شده است که با توجه به اهمیت بسیار بالایی که دارد تعداد كاركنان اداری آن در کل استان، بسيار كم‌تر از حد لازم بوده و اين نفرات عملاً قادر به حل مشکلات دو حوزه ورزش و جوانان لرستان نمی‌باشند.
البته این عزل و نصب‌ها در هیات‌های ورزشی استان نیز مشاهده می‌شود، این که به یک‌باره مسئول هیاتی که در حال فعالیت است و هیات تحت امر او عملکرد مطلوبی دارد به دلایل نامعلومی برکنار می‌شود و فردی دیگری به عنوان سرپرست، جای‌گزین او مي‌گردد از جمله مواردي است كه طي يك دهه اخير در ورزش لرستان باب شده است. به عنوان مثال، هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان كه مدام تغيير رئيس و سرپرست مي‌دهد و هر آن اين احتمال وجود دارد كه فرد جديدي سكان هدايت اين هيأت را بر عهده بگيرد!
هم‌چنین مشکلاتی از این دست برای هیات‌هاي ژیمناستیک و رزمي لرستان نیز به وجود آمد که باعث اعتراض اهالی اين رشته‌ها، رؤساي كنار گذاشته شده آن‌ها در انتخابات نظر مجمع را جلب کردند و به جاي خود بازگشتند.
مشکلاتی از این دست کم برای ورزش لرستان به وجود نیامده و همواره شاهدیم که هیات‌های ورزشی که در بحث رونق ورزش‌ها موثرند و به نوعی صاحبان اصلی ورزش در استان‌ها به شمار مي‌روند، ثبات مدیریتی ندارند و معمولاً مشاهده شده است که ظرف کم‌تر از یک سال، 3 نفر در یک هیات سرپرست یا رئیس شده است!
به هر حال، چیزی که در می‌توان از ادوار گذشته تا به حال در سيماي ورزش لرستان مشاهده کرد، نوعي رنجوري و پژمردگي است كه به يقين توجه و تقویت اين حوزه باعث مي‌شود تا جمعیت جوان استان بیش از این متضرر نشوند.
میلاد فاضلی / پايگاه خبري سفير افلاك

دیدگاه‌ها  

#1 خرم ابادي 1393-10-29 09:23
آخر غم فاتحمه الصلواااااااااا ااااااااااااااا اااااات..
نقل قول کردن
#2 شهرام 1393-10-29 09:33
اين خانه از پايبست ويران است...
حيفه نيكو خصال حيف...
نقل قول کردن
#3 ع م 1393-10-29 09:50
ايول داريم ركوردار ميشيم توي تمام زمينه ها از جمله بيكاري - بي مسئوليتي نمايندگان منتخبمون - عوض كردن مديران - تعويض شهردار - انتخابات طايفه گرا براي مجلس و شوراي محترم شهر -وجود پل هاي موقت -
نقل قول کردن
#4 reza.sh 1393-10-29 10:48
با سلام بر یافته نشینان
هرچند با ثبات مدیریتی موافقم ولی هر فردی را با ثبات نمیتوان مدیر کرد.
نقل قول کردن
#5 محمدي 1393-10-29 11:17
با برنامه ترين و علمي ترين مدير تاريخ لرستان كه ديگر به خود نميبيند فرهاد نيكوخصال بود دلسوز خوشفكر از بدنه وزارت اينده نگر اما با نظر برخی نمایندگان عوض شد
نقل قول کردن
#6 Raptor 1393-10-29 11:21
و مهم تر از همه تخریب قلعه که کسی به فکر نیست
نقل قول کردن
#7 خرمايي 1393-10-29 11:23
هه اقا يه چتونه بيليت بينم چيني مواا
نقل قول کردن
#8 سالار 1393-10-29 13:40
واقعا متاسفم برای کسانی که این شایعات رو پخش میکنند ایشان در طول دوران مدیریت خود ثابت کرده اند که برنامه های خوبی در امر ورزش و جوانان دارند و از ایشان باید حمایت کرد
نقل قول کردن
#9 ورزشکاران 1393-10-29 23:39
...
__________________
يافته: سلام. شما با يك ip و چند اسم مستعار مطلب نوشتيد(يعني نويسنده تمام نظرات يك نفر بود) با توجه به اين كه نظرات ارسالي شامل افترا و تهمت و قابليت پي‌گرد قضايي دارد(حتي در صورت درست بودن نيز هر چيزي را نمي‌توان در رسانه‌ها منتشر كرد)، يافته مطابق قانون مطبوعات از درج آن‌ها خودداري نمود. (پيامي كه زير بخش "ديدگاه" نظرات نوشته شده را بخوانيد)
در ثاني، ورزشكاران را به مرام و معرفت و جوانمردي مي‌شناسند. اگر ديگري خطا كرد، شما سعي كنيد اشتباه او را تكرار نكنيد
موفق باشيد
نقل قول کردن
#10 شريف 1393-10-30 02:06
نوشتيد: اگر این تغییر رقم بخورد، عمر مدیریت ورزش در لرستان كه طی سال‌های اخیر بسیار پایین آمده، پایین‌تر نیز خواهد آمد به نحوی كه رضا محمدی‌اصل مدیر قبلی حدود 18 ماه، فرهاد نیكوخصال حدود 25 ماه و میرزا حسین سالاروند نیز حدود 28 ماه ظرف سال‌های اخیر مدیر كل بوده‌اند ....
اين طور اينا دارند پس روي ميكنند با اين حساب مدير بعد از عزيزپور 2 يا 4 ماه مدير ميمونه :D
نقل قول کردن
#11 ميرزايي 1393-11-03 02:31
حيفه كه واقعا بعضي ازورزشي نويسان بخاطر ماديات خودشون رو وارد اين قصايا بكنند
"آقاي عزيزبور يك مدير تحصيلكرده "توانمند" با تواضع و از جنس ورزشه و نبايد اينجوري باهاش برخورد بشه"
صرف مصاحبه مثبت با منفي يك وبلاك نويس كسي رو خوب يا بد نميكنه. زيرا ميتوان از روي مطالب حدس زد كه كدام شخص قبهلممبده يا نه'اما نكته قابل بحث در قضيه مديركل عمحترم ورزش استان 'جو ممسموم ايجاد شده وهماهنك است
نقل قول کردن
#12 رضا 1393-11-04 12:39
...خبر فروش زمین اسب سواری رو به مردم بده که در حال فروش آن به بعضی ها هستند
نقل قول کردن
#13 سعید 1393-11-04 14:07
ایشون زیر فشار نماینده هاست بهونه میاره حالا سالهای گذشته مگه برنامه داشتن یا کل بیکاری استان باید توسط عزیزپور حل بشه مجموعه استانداري خودشون چکار کردن؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا