یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در ورزش این دیار هر وقت بخواهند به یک مربی و یا یک ورزشکار رده بالا پول ندهند، یک کلمه "استاد" به پیشوند نام طرف می‌چسبانند!
جونم واستون بگه! بعضی وقت‌ها مربیان ورزشی و ورزشکاران موفق را چنان با گفتن "استاد استاد" در رودربایستی می‌اندازند و شير مي‌كنند که طرف اگر پول سوار شدن تاکسی را هم نداشته باشد، دیگر رویش نمی‌شود در خواست 500 تومان پول قرضی هم بکند!
«استاد فلانی بزرگ همه ما می‌باشد»! «استاد حق بزرگی بر ورزش ما دارد»! «استاد شناس‌نامه‌ي ورزش شهر و استان ما است»! «استاد معنویات برایش مهم است نه مادیات»! و الی آخر ...
هر وقت در جمعي دیدید و یا شنیدید که به یک فرد ورزشی موفق گفتند: "استاد" بدانید و آگاه باشید کلمه استاد برای آن مربی یعنی این که خود و زن و بچه‌اش باید شب را با دل گرسنه بخوابند و دم نزنند! به خاطر این که به قول خیلی‌ها، استاد هدفش بالاتر از این‌هاست که درخواست پول کند!
پول؛ چرک دست است و مربیان زحمتکش که استاد هستند نباید دست خودشان را با این چرک‌های دنیایی آلوده کنند! پس بهتر است پول چرک دست برای بعضی‌ها باشد كه راه پرداخت نكردن حق‌الزحمه‌ي مربيان زحمتكش را خوب بلدند و کلمه‌ي پر طمطراق استاد هم بماند برای مربیانی که در زندگی آه ندارند تا با ناله سودا کنند!
راستي تا يادم نرفته از كلمه پهلوان و قهرمان هم مي‌توان براي پرداخت نكردن پاداش قهرمانان افتخارآفرين لرستان در مسابقات كشوري و آسيايي استفاده كرد و آن‌ها را شير نمود!
http://yaftenews.ir/images/stories/portre/davoodvandi3.jpgنمونه‌اش پهلوان "آروين معظمي‌گودرزي" كه در مسابقات دوچرخه‌سواري بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون كرده جنوبي نشان نقره گرفت و الآن به جاي گرفتن پاداش، يك كاميون عنوان "پهلوان" و "قهرمان" را همراه با هنداونه‌هاي فراوان زير بغلش به دنبال خود يدك مي‌كشد!

فرهاد داودوندی/ بروجرد




دیدگاه‌ها  

#1 علیرضا 1393-09-16 15:46
تو حالت خوبه استاد؟!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا