یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

زنده نام آریانا ولی نژاد دختر قهرمان دوچرخه سواری ایران متولد خرم آباد لرستان در سانحه غم‌انگیز آتش سوزی جان خویش را از دست داد.
آریانا دختر نامی و نام‌آور رکاب زن لر فرصت‌های زیادی می‌توانست داشته باشد تا نام لرستان و پرچم ایران را در میادین ملی و جهانی بالا ببرد، اما او دیگر نیست و تنها نام او زمزمه تنهایی‌های مادر داغدار و پدر رنج کشیده‌اش در سوختن جگر گوشه‌شان است.
آریانا دختر قهرمان لر برای رکاب زدن سختی‌های فراوانی کشید تا به قهرمانی رسید در میان جامعه مرد سالاری که زن بودن و ورزشکار بودن در چنین رشته‌های را سخت می‌کند.
حالا دیگر آریانا در میان ما نیست و تنها یاد و خاطره‌ای از او ما را دلتنگ می‌کند، دلتنگ قهرمانی که مسیر‌های سخت زندگی را به تنهایی رکاب زد اما به مقصد نرسید.
آریانا دختر قهرمان لر تا سال‌های پس از این هم می‌توانست برای ایران عنوان کسب کند چون جوان بود و فرصت‌های زیادی برای ادامه راه داشت اما راه با او همراه نشد و در میانه راه تنهایش گذاشت.
اینک نوبت ماست تا نام و یاد قهرمان ملی‌مان را زنده نگهداریم، چرا که نام و یاد او می‌تواند چراغ راه خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان ما باشد.
حالا که آریانا قهرمان ملی ما نیست وظیفه ما در مقابل او سنگین‌تر شده است، چرا که باید به جای دیدن شور، شادی و نشاط در وجود این قهرمان ملی تنها شاهد ذکر نامی و خاطره‌ای از او باشیم،. اینجاست که وظیفه اهالی رسانه، مدیران شهری و مدیران ورزشی شهرستان خرم آباد و کشور را کمی سخت‌تر اما ماندگارتر می‌کند.
نکته اول اینکه از شهردار محترم شهرستان خرم‌آباد آقای بارانی بیرانوند و اعضا محترم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد انتظار می‌رود برای ارج نهادن به جایگاه این دختر و قهرمان نامدار ایران، خیابان یا مکانی به نام‌ایشان نامگذاری شود.
نکته دوم روی سخنم با آقای والی‌زاده مرادی مدیرکل چوان و پیگیر ورزش و جوانان استان لرستان است، زنان نیمی فعال و پر شور جامعه ما هستند و این انتظار را از شما دارند به هر شیوه ممکن نام این قهرمان ملی در پیچ و خم روزمرگی‌های ما فراموش نشود، این نام می‌تواند توسط اداره ورزش و جوانان که متولی این امور است برای همیشه زنده و جاوید بماند شاید خالی از لطف نباشد و به عنوان یک پیشنهاد عرض می‌کنم که مجموعه ورزشی که قرار است به همین زودی‌ها در شهرستان خرم آباد افتتاح گردد به نام یک این بانوی قهرمان نام‌گذاری شود که این برگ ثبت شده به نام شما و ورزش و جوانان این دیار برای همیشه ماندگار شود.
در پایان برای روح آریانا دختر قهرمان ایران طلب آرامش ابدی و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.
 
نهم اردی بهشت ماه
عبدالرضا شهبازی

دیدگاه‌ها  

#1 ناصر 1403-02-09 11:40
با سلام
هر سال بر تعداد خانم های ورزشکار افزوده و نشان از رشد آنان در ورزش کشور و قهرمانی می باشد و اینکه باید از آنان قدر دانی و تجلیل بعما آورد در جای خود عملی پسندیده و نیکو می باشد اما با توجه به تعداد این قهرمانان و ورزشکاران نمونه در میان ورزشکاران مرد و زن و رشته های مختلف ورزشی گذاشتن نام آنان بر سر هر کوی و برزن مطمئنا در سال های آتی خیابان و کوچه
کم آورده و نمی توان مثلا برای یک ورزشکار دو میدانی که در میان ما رفته حال زورخانه جدید الاحداث را بنام وی نمود لذا یا این رویه به تمامی رشته های هنری دیگر مانند ادبا ادبی و یا بزرگان موسیقی و غیره هم رسوخ نموده و کوی برزن های شهر را بنام آنان کرد . اما اگر مکانی در آن رشته ورزش وجود داشته و یا ساخته شود که ارتباطی با قهرمانی با آن رشته باشد میتوان نامگذاری نمود .
نقل قول کردن
#2 بی تعارف 1403-02-09 21:42
به شورای شهر پیشنهاد میکنم پارک بانوان بنام آریانا ولی نژاد تغییر داده بشه
نقل قول کردن
#3 علی 1403-02-10 14:54
این دختر هم ...خیلی سختی در زندگی کشیده بود.
نقل قول کردن
#4 دانشجو 1403-02-10 15:51
به نقل از بی تعارف:
به شورای شهر پیشنهاد میکنم پارک بانوان بنام آریانا ولی نژاد تغییر داده بشه

کوچه‌ای که در آن ساکن بوده را بنامش کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا