یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

درحالی‌که از عصر شنبه 28 خردادماه کانال اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان از پخش برنامه "گفتگوی ویژه خبری" با حضور احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بعد از خبر ساعت ۲۱:۰۰ شبکه یک سیما با موضوع "پادگان ۰۷ خرم‌آباد" خبر داده بود و بسیاری از کنشگران و مردم لرستان امیدوار شده بودند که بالاخره پایتخت‌نشینان صدای مطالبه مردم را شنیده و قصد دارند تا به خواست آن‌ها در خصوص اختصاص کل فضای پادگان به یک مجموعه فرهنگی/ گردشگری رسیدگی شود، اما در کما تعجب با شروع برنامه مشخص شد که برخلاف تبلیغات صورت گرفته، موضوع برنامه به شکل کلی با حضور نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، ارتش، مدیرانی از خراسان و تهران به قانون خروج پادگان‌ها از شهر در تمام کشور اختصاص داشت و نه‌فقط پادگان 07!



اما نکته حائز اهمیت که با تعجب و واکنش کنشگران لرستانی همراه شده است، سخنان احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این برنامه بود.
از کل زمان تقریباً یک‌ساعته این برنامه، حدود دو دقیقه و 45 ثانیه به دالوند اختصاص یافته بود که توقع عموم مردم این بود تا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به مطالبه تقریباً 20 روزه اخیر مردم خرم‌آباد مبنی بر اختصاص کل فضای پادگان به یک مجموعه فرهنگی/ گردشگری اشاره شود اما متأسفانه دالوند از کل زمان در اختیار، حدود 1 دقیقه و ۴۷ ثانیه را به موضوع آزادسازی ناقص حریم قلعه فلک الافلاک اشاره کرد و در کمتر از یک دقیقه به موضوع واگذاری پادگان 07 پرداخت.
دالوند در خصوص پادگان 07 گفت: این پادگان به مساحت 15 هکتار است و برنامه خروج از شهر در سال 1392 بین ارتش و شهرداری موردتوافق قرار گرفت و در سال 94 مسیرهای قانونی خودش را طی کرد و در سال ۹۹ برابر توافق مجدد بین ارتش و شهرداری مقرر شد حدود 50 درصد در اختیار ارتش برای ساخت مسکن و 50 درصد در اختیار شهرداری برای توسعه فضای سبز قرار گیرد.
سخنان کوتاه دالوند آب سردی بر پیکره مطالبه گری مردم ریخت، مطالبه‌ای که حتی "فرهاد زیویار" استاندار لرستان با درک درست در حضور کنشگران با آن همراه شده بود و حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی نماینده محترم ولی‌فقیه در لرستان هم در خطبه‌های نماز جمعه بر آن تأکید کرد.
متأسفانه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از فرصت طلایی که در اختیار داشت، نه‌تنها در جهت طرح مطالبه مردم استفاده نکرد، بلکه بر روند توافق انجام شده نیز تأکید ضمنی کرد. توافقی که به اعتقاد عموم مردم از انتشار جزییات آن تاکنون خودداری شده و حتی شهردار و اعضا شورای شهر هم از آن خبر نداشتند تا همه در مقابل عمل انجام‌شده قرار گیرند.
 و ای‌کاش با توجه به زمان کوتاه برنامه، ایشان یا کل زمان اختصاص‌یافته را به موضوع 07 می‌پرداخت و یا از قبل درخواست می‌کرد که با توجه به مطالبه مردم، نیاز است به‌طور مفصل به موضوع پرداخته شود تا چنین ضربه‌ای به پیکره مطالبه گری مردم وارد نشد و موجب یاس نگردد.
 
عبدالرضا قاسمی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 بهروز 1401-03-29 00:04
جای تأسف است بنده کلیه ایشان کلیه دلایل قانونی برای پیگیری ابطال معامله تهاتر ارتش با شرکت طرف قرارداد در بیرجند را از طریق واتساپ برای ایشان در همان روزهای اول ارسال نمودم . و عرض کردم تهاتر بابت پیش پرداخت و صورت وضعیت موقت پیمانکار خلاف قانون است ؛ تهاتر بدون شفاف سازی و اعلام بهای حدود هفتاد هزار متر مربع زمین ۰۷ و بهای مبلغ قطعی پیمانکار بابت واحد های در حال ساخت جهت ارتش در بیرجند شبهه برانگیز است و دادستان بعنوان مدعی العموم ؛ دیوان محاسبات و سازمان بازرسی به لحاظ قانونی می توانند در این خصوص پیگیری های لازم را در دستور کار خود قرار دهند
نقل قول کردن
#2 محسن 1401-03-29 00:06
"کس نخارد پشت من ،جز ناخن انگشت من "باید با فشار افکار عمومی کار را پیش برد ،آبی از این مسولین
مأخوذ به حیا وکم تجربه گرم نمیشه !!
نقل قول کردن
#3 ارش 1401-03-29 00:34
در قطع الرجال لرستان کسی نیست بین این همه جمعیت سواد و زبان بیان مشکلات این مردم بدبخت رو داشته باشه .ایراد کار کجاست؟
نقل قول کردن
#4 مجید 1401-03-29 01:50
باوربفرماییدمشک لات اصلی مملکت آنهایی هستندکه قانون تصویب میکنندتا۳۵سال سرپست هایشان بمانندجالبه ۴۳ساله ازانقلاب گذشته برخی افرادمعلوم نیست که دست ازسراین مردم ومملکت میخواهندبردارند وجالتراینه درزمان هررییس جمهوری دوباره سمت وزیرویا عناوین دیگری را به آنهاواگذارمیکنن داقتصادیکه آنها پایگذاری کردندامروزدودش به چشم طبقات پایین جامعه میروداگه این طیف افراددرسه قوه بازنشسته بشوندباوربفرمای یدمردم نفس راحتری میکشند
نقل قول کردن
#5 فریاد 1401-03-29 02:03
این ارضی 07 که قبلا وسیع تر بود سالها قبل قرار بود قسمتی ازش تبدیل به بیمارستان ارتش بشه بنده اون موقع چون سرباز بودم چندتا از این نامه هارو خودم از وزارت دفاع به فنی مهندسی لشکر بردم .این قسمت بیمارستان شفا هم بخشی از اون بیمارستان کذایی بود ولی خوب این بیمارستانو بخش خصوصی تصاحب کرد.اما اراضی هنوز مربوط به ارتشه.
نقل قول کردن
#6 رضا 1401-03-29 09:03
تا برخی مسئولین صفر و آکبند این استان پخته شوند تمام اماکن شهرها و مرکز استان به حراج گذاشته میشوند. اینان چگونه مسئولی هستند که از هیچی خبر ندارند و میان در انظار مردم بدون اطلاع شروع به وعده و وعید و قول های غیر عملی و غیر قانونی میدهند. این شهر چوب مدیران و مسئولانی را میخورد که برای اولین مرتبه در اینجا پست می گیردند، در واقع اینجا سکوی پرتابه
نقل قول کردن
#7 رضا حسینی 1401-03-29 10:02
باسلام. شنیدها حکاکی از این داره ک با پیگیرهای نمایندگان و استاندار ایلام، میخوان تیپ 284 پیاده لرستان، واقع در ناوهکش رو ب استان ایلام جابجا کنن.
نقل قول کردن
#8 موسوی 1401-03-29 10:50
تاسف بابت اینهمه بی کفایتی و بی لیاقتی مدیران خرم آباد که هرساله شاهد بدتروبدتر شدن مدیریت در این شهریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا