یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از انتشار فیلمی از وضعیت سخت و مصیبت‌بار، انتقال یک بیمار در روستای کدیور بخش ززو‌ماهرو/ الیگودرز، صبح شنبه 30 بهمن‌ماه، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، توضیحاتی ارائه نمود که جای تأمل دارد!
وی با اشاره به اینکه محور ۲۳ کیلومتری مرگسر، امامزاده داوود، موس و گله یار در سال ۱۳۹۸ به راهداری محول شده است از تأمین اعتبار بهسازی و آسفالت این محور در سال جاری خبر داد!
 



حال سؤال این است: در دو سال گذشته چه اقدامی برای بهسازی و آسفالت این مسیر صورت گرفته است؟!
در این مدت‌زمان اهالی محروم ززو ماهرو شاهد حوادث مختلف از جمله مرگ عزیزانشان بوده‌اند.
 
🔹۱۳ آذرماه ۹۹: رضا بهمنی یکی از اهالی روستای کدیور بخش ززو‌ماهرو در پی حمله گراز و عدم امکانات و نبود راه دسترسی جان خود را از دست داد.
 
🔹۱۰ خردادماه ۱۴۰۰: حجت بهمنی نوجوان ۱۳ ساله ساکن روستای کدیور بخش زز و ماهرو دچار مارگزیدگی شد و به دلیل نبود راه دسترسی مناسب اهالی وی را به‌وسیله قاطر به شول‌آباد رسانده و پس از آن به خرم‌آباد اعزام نمودند، اما متأسفانه به دلیل فاصله مکانی و دیر رسیدن مصدوم، وی به کما رفت و شب گذشته فوت نمود.
 
این‌ها تنها دو نمونه از خبر‌های ناگوار و درد‌آور بخش محروم ززو‌ماهرو می‌باشد که در این دو سال می‌توانست وجدان مسوولان را بیدار نماید.
حال مدیر کل راهداری با اشاره به مصوبه سفر ریاست جمهوری از تأمین اعتبار بهسازی و آسفالت محور مرگسر به موس و گله یار در سال جاری خبر می‌دهد!
سال جاری که تنها یک ماه از آن باقیمانده و اعتبارات آن هزینه شده است و اگر تخصیص جدیدی هم صورت گیرد، دیگر مجالی نیست.
 
و کلام آخر؛
با توجه به اینکه این روز‌ها شاهد تغییر و تحولات مدیریتی در استان هستیم، ‌امید است وعده‌های مسوولان ما تحت تأثیر این تغییر و تحولات نباشد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 هم استانی 1400-11-30 14:32
بعید میدونم کک آقایون اصلا بگزه
نقل قول کردن
#2 رامین 1400-11-30 14:35
شرم آوره واقعا مایه شرمساری و خجالته که به دلیل نبود حتی امکانات کمکهای اولیه در محل ، اینچنین شاهد مرگ عزیزان هم استانی مان باشیم . هلال احمر ، دانشگاه علوم پزشکی ، مدیریت بحران استان کجائید ؟؟؟؟!!!!
نقل قول کردن
#3 رضا-س 1400-11-30 15:28
مسئولین کشوری و استانی باید به داد مردم بی پناه روستاها بیایند و دست از شعار دادن بردارند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا