یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرام شرفی/ یافته:🔻جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌‌آباد عصر روز یکشنبه، 21 آذرماه به ریاست رضا بیرانوند و نائب رئیسی مجید دریکوند تشکیل، که در جریان آن از تعدادی از پرستاران و خانواده‌های شهدای سلامت استان لرستان به مناسبت گرامیداشت روز پرستار تجلیل شد.


همچنین با حضور موسوی، شهردار منطقه سه خرم‌آباد،  از شهردار جوان منطقه سه خرم‌آباد به خاطر اینکه نیروی میدانی، پیگیر و پای کار است تشکر و درباره مشکلات متعدد منطقه سه شهر خرم‌آباد نیز، مطالبه‌گری شد.



از جمله اینکه:
1ـ وضعیت سد معبر ورودی خیابان خیرآباد که بیمارستان قلب هم در این خیابان قرار دارد مناسب نیست و متأسفانه، شهرداری منطقه سه خرم‌آباد، یک اقدام پایدار برای برچیدن سد معبر ورودی خیابان خیرآباد انجام نداده است و اکثر روزها این خیابان توسط سه چرخ‌ها دچار اختلال در رفت و آمد خودروهای شهروندان و آمد و شد آمبولانس‌هاست؛ بسیاری از آمبولانس‌ها که بیماران قلبی را حمل می‌کنند برای ورود به بیمارستان قلب (خیابان خیرآباد) دچار مشکل تردد هستند. 
همچنین از شهردار خرم‌آباد، فتوحی که در جلسه حضور داشت خواسته شد معضل سد معبر گسترده در سبزه‌میدان خرم‌آباد را جمع‌آوری و ساماندهی کند.
عملکرد شهرداری خرم‌آباد درباره برچیدن سد معبرها و سد خیابان‌ها و ساماندهی پایدار و اساسی دست‌فروش‌ها، ضعیف ارزیابی شد. 
2ـ در این جلسه گفته شد که وضعیت پارک شاپوری خرم‌آباد که در کنار پل باستانی شاپوری قرار دارد از نظر شاخص نگهداری از پارک مناسب نیست و امکانات مناسب برای خدمات‌دهی به شهروندان ندارد.
همچنین در این پارک یک ساختمان رها شده وجود دارد و بخش سرمایه‌گذاری شهرداری در این زمینه ضعیف عمل کرده است؛ زیرا این ساختمان باید به سرمایه‌گذار واگذار شود و اینگونه بلاتکلیف به حال خود رها نشود. 
3ـ در این جلسه گفته شد که تحول، زمانی است که شهروندان احساس رضایت کنند.
نسبت به برخی برخوردهای نامناسب برخی کارکنان شهرداری منطقه 3 و عدم توجه کافی به تکریم ارباب رجوع، تذکر داده شد.
4ـ وضعیت ترمینال جنوب شهر خرم‌آباد مناسب نیست. چرا در کنار ترمینال باید خودروهای شخصی مسافربری کنند؟ وضعیت و شاخص‌های این ترمینال در تراز مرکز استان نیست!
5ـ در محله‌های اسبستان و پشته حسین‌آباد، بسیاری از معابر و کوچه‌ها از نوع خاکی هستند.  آیا حق شهروندان نیست که کوچه‌هایشان از نوع آسفالت باشند؟
6ـ ضرورت دارد شهرداری خرم‌آباد یک معاونت داشته باشد به نام معاونت اجراییات؛ زیرا بحث سد معبر به یک معضل بزرگ در شهر خرم‌آباد تبدیل شده است.
7ـ وضعیت نظافت منطقه 3 شهر خرم‌آباد که بیش از نیمی از جمعیت شهر در این منطقه قرار دارد اصلاً مناسب نیست.
می‌بایست در این زمینه، نظارت بر پیمانکاران تنظیف تشدید شود و از پیمانکاران دارای صلاحیت کافی استفاده شود.
اگر یک پیمانکار به نحو مطلوب خدمات به شهروندان ارائه نمی‌دهد چرا قرارداد او فسخ نمی‌شود؟
8ـ شهرداری ناحیه ماسور که زیرمجموعه شهرداری منطقه 3 است از هیچ‌گونه امکانات و نیروی انسانی کافی برخوردار نیست.
ضرورت دارد شهردار منطقه 3 یک راهکار اساسی برای ارتقای کیفیت خدمات به منطقه ماسور خرم‌آباد اجرا کند.
9ـ هنوز معضل عدم مهار آب‌های سطحی رفع نشده است.  هر دفعه با یک بارندگی بسیاری از زیرگذرهای شهر خرم آباد دچار آبگرفتگی می‌شوند.
برای نمونه، در منطقه زیرگذر بهارستان و گلدشت، در هنگام بارندگی شاهد انواع آبگرفتگی‌ها و ایجاد مشکلات برای شهروندان هستیم.
10ـ تعداد سه منطقه برای چارت اداری شهرداری خرم‌آباد جوابگوی جمعیت این شهر نیست.
می‌بایست یک شهرداری جدید به نام شهرداری منطقه 4 به تعداد شهرداریهای مناطق خرم آباد افزوده شود.
11ـ در این جلسه درباره این موضوع هم گفتگو شد که اگر اعضای شورا موافقت و تصویب کنند در هر جلسه به اندازه سه دقیقه وقت به یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه داده شود تا خبرنگاران نیز به عنوان نمایندگان افکار عمومی، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را بیان کنند.
12ـ وضعیت نظافت جداول خیابان‌ها در منطقه سه مناسب نیست؛  بوی تعفن برخی جداول، بسیار آزاردهنده است. جداول خیابان‌ها به محل انباشت انواع زباله تبدیل شده‌اند! 
ضرورت دارد جداول خیابان‌های منطقه سه به صورت اساسی نظافت شوند و مسیر جدول به خوبی بتواند هنگام بارندگی، روان‌آب را هدایت کند.
13ـ هر پیمانکاری که برای نگهداری یک پارک انتخاب می‌شود بایستی از اموال و وسایل پارک به خوبی نگهداری کند نه اینکه شاهد باشیم در برخی پارک‌ها همچون پارک شاپوری خرم‌آباد، برخی وسایل پارک که از پول بیت‌المال تهیه شده‌‌اند به سهولت به سرقت رفته‌اند!

دیدگاه‌ها  

#1 حمید 1400-09-22 12:08
ارزیابی از پشت میز کلاه شرعی سرخودتون گذاشتن نه ما مردم که آگاه هستیم تشریف بیارید نظافت و مبلمان شهری منطقه سه رو ببینید جوی آب های خیابان شریعتی، علوی ابتدای محله خیرآباد، درختان خیابان که سالهاست حتی یکبار هرس نشدن ارزیابی رو از پیاده روهای خراب و سنگ فرش های شکسته باید انجام داد از کوچه های کثیف خاک گرفته محله علوی، از کوچه پرچاله آب بیمارستان کودکان خیرآباد و هزار درد بی درمان در شهر...
نقل قول کردن
#2 علی 1400-09-22 13:07
خدمت شما عرض کنم سازمان آرامستانهای خرم آباد زیر نظر کدام ارگان دولتی . آیا شهرداری ؟ چرا اصلا رسیدگی نمیکنند . قبرستان قدیمی خضر .چرا بررسی نمیکنند ؟
تمام نرده ها . سایبان ها همه را دزدیده اند .
یعنی در گذشتگان هم آسایش ندارند
نقل قول کردن
#3 سینا 1400-09-22 13:15
چه عجب بلاخره شهردار محترم و شورای شهر گرامی معضلات شهر خرموعن دین امیدواریم که فقط حد حرف نوه پایگاه خبری محترم یافته هم پیگیری بکن
نقل قول کردن
#4 امین 1400-09-22 20:20
لطفا مناطق جدید پنج شش هفت و هشت شهرداری خرم آباد تاسیس کنید ، از زمان اوایل انقلاب تا حالا همون سه منطقه مونده که باتوجه به گسترش شهر و افزایش جمعیت اینکار اساسی نیازه لطفا سریعا اقدام نمایید.یکم از شهرهای کرمانشاه اراک همدان یاد بگیرید
نقل قول کردن
#5 ع 1400-09-23 00:23
منطقه ۳ این همه معضل داره دیگه چرا از شهردارش تجلیل کردن؟؟؟
نقل قول کردن
#6 یاری 1400-09-28 13:21
شهرداری منطقه 4 در جنوب خرم‌آباد تاسیس شود بخدا ما هیچ امکاناتی نداریم
نقل قول کردن
#7 جنگلبان 1400-10-08 07:59
کوچه بن بست سعادت 1 روانهای آب باران به سمت ته کوچه که بن بست میباشد می روند ( شیب کوچه را شهرداری برعکس طراحی نمده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا