یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

این روزها اهالی خرم‌آباد گاه که ما (اهالی رسانه) را می‌بینند می‌گویند: «شما را به خدا به شهرداری و‌ شورای شهر اعلام کنید پادگان ۰۷ را به سرنوشت محل برج‌های دوقلوی کیو دچار نکنند که چیزی شبیه قرارداد ترکمنچای ثبت شد و بعد از چند سال نیز به سرنوشت هتل صخره‌ای را در پیش گرفت!»
از قول ما (مردم) بگویید: «به فکر این شهر و آینده‌ی آن باشید نه منفعت خود و اطرافیان‌تان.»
دهه‌ی ۵۰ وقتی طراحی میدان و خیابان‌سازی در کیو انجام می‌شد، یک نفر به مرحوم علی‌محمد ساکی شهردار وقت گفته بود: میدان به این بزرگی و بلوار به این عریضی (بلوار انقلاب کنونی) به چه درد شهر کوچک خرم‌آباد می‌خورد؟
او پاسخ داده بود: «من فقط شهردار امروز خرم‌آباد نیستم و شهردار ۵۰ سال بعد این شهر نیز هستم. یقینا در آن زمان وسعت و جمعیت شهر افزایش می‌یابد. عدم پیش‌بینی این موارد، باعث ایجاد مشکل برای آیندگان می‌شود.»
به نظر می‌رسد، عقب‌نشینی از هر ۴ جهت در پادگان ۰۷ و افزودن بر عرض خیابان‌های اطراف بخصوص از سمت جنوبی پادگان باید لحاظ گردد و از تراکم بیش از حد شبیه مجتمع‌های مسکونی ایجاد شده در منطقه‌ی میدان تیر نیز بدون پیش‌بینی فضای سبز و امکانات فرهنگی و رفاهی متناسب، جلوگیری شود.
 مسئولان کنونی شهرداری و شورای شهر در این خصوص زیر ذره‌بین هستند و در آینده بر اساس همین تصمیمات در مورد شخصیت و عملکرد آن‌ها قضاوت خواهد شد. پس بهتر است هشیار باشند و از تجربیات برخی اعضای قبلی شوراها عبرت بگیرند!
 
پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 بیژن 1399-09-05 10:15
با سلام.مگر یه انسان باسواد و با بینش بالای دیگری از همان ایل زنده یاد محمدعلی ساکی سکوند(ایل جلیل و متمدن سکوند) بیاید و این شهر را سامان دهد
تنها بعد از آن سالها آقای مختاری از این ایل بوده است که اقدامات ایشان نیز قابل تقدیر بود
نقل قول کردن
#2 ن.ل 1399-09-05 11:40
امیدواریم شورای محترم و شهردار عزیز حداقل در این ی مورد با هم هماهنگ و همدل باشند چون ویترین اصلی شهره خرم آباد هستش .
نقل قول کردن
#3 خرم آباد بزرگترین شهر لر نشین 1399-09-05 13:39
قربون کلامت
کل حرف دل ما را گفتی.
درود بر شرفت.

تمام خرم آبادی ها مشتاق آبادانی ها هستن. مثل:
ساماندهی دور قلعه فلک الفلاک
ساماندهی پل شاپوری
ساماندهی دور مناره شقایق

نه طرح های زشتی مثل سنگ نوشته
که دور تا دور رو فروختن . خودش رو هم بردیدن . اون پول دلال بازی ها خرج شد و رفت . ولی میراث همه ما تخریب شد و الان رئیس بانک مرکزی هم توان نداره بیاد اطراف سنگ نوشته را بخره و آباد کنه از بس گرونه .
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!

هرچند که این کارها از سر کم سوادی نیست و از سر دلال بازی هست . کدوم شهرداری در دنیا قلب شهر رو دائم میفروشه ؟!!! نمونه بیارید ؟
فقط اجاره میدهند و یا اجازه بهره برداری میدن . مثل پارکینگ ، بازار میوه و تره بار یا پایانه اتوبوس و امثال هم که اگر در آیندگان نیاز شد بتونند پس بگیرند. بد ترین کار مسکونی هست و دلال بازی مسکن.
نقل قول کردن
#4 نه به طایفه گرایی 1399-09-06 07:06
به نقل از بیژن:
با سلام.مگر یه انسان باسواد و با بینش بالای دیگری از همان ایل زنده یاد محمدعلی ساکی سکوند(ایل جلیل و متمدن سکوند) بیاید و این شهر را سامان دهد
تنها بعد از آن سالها آقای مختاری از این ایل بوده است که اقدامات ایشان نیز قابل تقدیر بود

ساکی خودش طایفه ای جداست ، سگوند هم طایفه ای جدا . همین طایفه بازی سر ما رو برید .
نقل قول کردن
#5 خرم آباد 1399-09-07 03:38
تبدیلش کنید به بهترین مرکز درمانی غرب کشورالبته دولتی نه خصوصی
نقل قول کردن
#6 سیدالموسوی 1399-09-09 11:19
اگه نظارت روی شهرداری نباشه همش را تخریب کرده ومیفروشد اداره میراث واطلاعات سپاه باید نظارت کافی راداشته باشند مسولین شهرداری اگه به حال خود رها بشوند برای پرداخت حقوق توده نیروی انسانی ناکارامد تحمیلی شوراهای شهر قبلی شان سعی در فروش بیشتر زمین های این فضای تاریخی را دارند...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا