یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز ۲۰ اردیبهشت هیچ ارتباط تاریخی با خرم‌آباد ندارد و توسط شورای شهر خرم‌آباد دوره قبل خرم‌آباد بدون نظر کارشناسان خبره انتخاب شده است.
برای همین بعد از چند سال اکثر مردم این شهر بجز شهرداری که ملزم به اجرای مصوبات شورا است با آن ارتباط برقرار نکرده‌اند و تعصب چندانی روی آن ندارند!
اگر هم در فضای مجازی شماری از فعالان شروع به انتشار پست‌های ویژه این روز کرده‌اند، فقط به خاطر این است که مناسبتی دیگر وجود ندارد و آن‌ها هم بر پایه همان اعلام سه چهار سال قبل شورا و شهرداری، در این تاریخ، روز خرم‌آباد را گرامی می‌دارند.
یکی از دلایلی که گفته می‌شود ۲۰ اردی‌بهشت توسط شورا به عنوان روز خرم‌آباد نام‌گذاری شده، سرسبزی خرم‌آباد در این تاریخ است!
در حالی در اردی‌بهشت که بهاران جلوه بیشتری دارد، اکثر نقاط کشورمان و بخصوص شمال سرسبزتر از این‌جا هستند!
انتخاب یک روز به عنوان روز خرم‌آباد، باید بر اساس نظر کارشناسان و بر پایه یک دلیل منطقی و مختص آن شهر صورت پذیرد.
  دهم مهر که روز ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک در فهرست آثار ملی است، تاریخ مناسب‌تری برای روز خرم‌آباد است و مردم این شهر می‌توانند در این روز با حضور در باغ گلستان و حریم قلعه، این روز را جشن بگیرند.
بهتر است شورا و شهرداری با دعوت از کارشناسان خبره، روز و مناسبتی که ارتباط بیشتری با خرم‌آباد دارد و مردم نیز به واسطه آن تاریخ، ارتباط بیشتری با این شهر زیبا و تاریخی پیدا می‌کنند را شناسایی کرده و آن تاریخ را به عنوان روز خرم‌آباد اعلام نمایند.
کاش تصمیم‌گیرندگان انتخاب ۲۰ اردی‌بهشت به عنوان روز خرم‌آباد این مطلب را خوانده و برای روشن شدن افکار عمومی دو سه دلیل منطقی و موجه برای انتخاب این تاریخ را به مردم اعلام کنند.

پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 علی نژاد 1399-02-21 00:16
حالا که شورای شهر بدون کارشناسی یه کار درست حسابی انجام داده و روز شهر قشنگمون رو در بهترین ماه قرار دادن شاکی نشیم خرم آباد فقط قلعه نیست قلعه رو از جون و دل دوست داریم اما هوای بهار خرم آباد چیزی دیگه است احسنت به این انتخاب
نقل قول کردن
#2 میرمقدم 1399-02-21 00:31
تو رو خدا شهرداری خرم‌آباد بجای رنگ آمیزی بلوارها و عوض کردن نرده ها و ساخت سرعتگیر بهتر نیست خیابان ورودی ترمینال و خیابان انقلاب را تعریض کند؟
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1399-02-21 07:26
روز خرم اباد مبارک باد اولین در بیکاری-روز خرم اباد مبارک باد اولین در تورم-روز خرم اباد مبارک باد اولین در عقب ماندگی-روز خرم اباد مبارک باد اولین از منظر فلاکت-روز خرم اباد مبارک باد............ ....
نقل قول کردن
#4 فلاکت لرستانی 1399-02-21 08:21
دلت خوش است
نقل قول کردن
#5 یافته ای 1399-02-21 10:50
سلام .
دورود بر شما واقعا پیشنهاد به جا و زیبایی بود :P :P
فقط جسارتا یافته جان خودتون هم پیگیر باشید و فقط بسنده به یه روز نکنید و طول سال بازهم پیگیر این قضیه باشید لطفا
واقعا به عنوان یه مخاطب و شخروند خرم آبادی دور از وطنم ازتون تقاضا دارم این رو
نقل قول کردن
#6 علی نژاد 1399-02-21 12:12
دیدگاه های مخالف رو هم نشر بدید بد نیست
نقل قول کردن
#7 مراد 1399-03-08 08:20
به نظرم روزی که درتقسیمات کشوری شهرستان شد مناسب باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا