یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با توجه به مشکلات بسیار مردم، آن‌چه این روزها موجب تسلی خاطرشان می‌شود ملاقات‌های چهره به چهره مسئولان با آن‌هاست.
برگزاری ملاقات‌های مردمی در زمان مشخص توسط مسئولان جهت بررسی مشکلات مردم عامل مهمی در جلوگیری از بروز نارضایتی بوده و چنان‌چه مسئولان ادارات روز یا ساعت مشخصی را جهت پاسخ‌گویی چهره ‌به چهره با مردم قرار دهند نیز موجب رضایتمندی مردم و جلوگیری از هدر رفت زمان کاری مسئولان می‌شوند.
بدون شک برخورد ناشایست برخی مسئولان ادارات منجر به بی‌اعتمادی مردم به دستگاه‌های دولتی و اجرایی می‌شود و با افزایش نارضايتي مردم از شركت توزيع برق لرستانمشکلات نیز مراجعه مردمی به دستگاه‌های نظارتی بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود‌.
اتفاق ناخوشایندی که مدت‌هاست موجبات نارضایتی مردمی را فراهم آورده، عدم ملاقات عمومی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان با مراجعین در روز ملاقات عمومی تعیین شده است.
متاسفانه بر اساس تماس‌های مکرر بعضی از مراجعین به دفتر مدیر عامل شرکت برق لرستان و عدم پذيرفته شدن درخواست آن‌ها، با خبرنگار "آفتاب" تماس گرفتند و خواستار انعكاس اين موضوع به مديريت ارشد استان و دستگاه‌هاي نظارتي شدند.
 ملاقات عمومی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بیش‌تر از چهار هفته مداوم به بهانه‌های مختلف کنسل شده و ملاقات عمومی با مردم به صورت چهره به چهره صورت نداشته است.
خدمت بی‌منت مسئولان به مردم جز وظایف خطیر همه مدیران محسوب می‌شود اما در عجبیم که آقای مدیر عامل با چه منطق و استدلالی نسبت به پاسخ‌گویی به مردم طفره رفته و در محل کار خود حاضر نمی‌شود؟
 ممکن است به طور استثنا بعضی از روزهای ملاقات عمومی مسئولان با مدیران لغو شود اما آیا لغو شدن بیش از 4 یا 5 جلسه ملاقات با مردم می‌تواند توجیهی داشته باشد‌؟ چه کسانی پاسخ‌گوی مراجعینی هستند که کیلومترها را از شهرها یا روستاههای استان طی کرده تا به دفتر آقای مدیر برسند اما نه مدیری را می‌بینند و نه مشکل‌شان برطرف می‌شود‌؟! آیا این رفتارها توهین به ارباب رجوع و مردم شريف لرستان نيست؟
استاندار محترم و نمايندگان مردم لرستان در مجلس شوراي اسلامي چه پاسخي به ولي‌نعمت‌ها و موكلان خود در اين زمينه دارند؟
اگر آقای مدیر جلسه دارند، آيا چند هفته متوالي جلسه‌ي ايشان مهم‌تر از رسیدگی و حل مشکل مردم است؟ ای کاش نیمی از جلسات آقای مدیر به حل قطعی مکرر برق در نقاط مختلف لرستان منجر شود تا مردم در مراسم شادی و ختم عزیزان‌شان یا در سرما و گرمات و نيز برگزاري همایش‌ها، شاهد اختلال و یا به هم زدن برنامه‌های‌شان به دليل قطع برق نباشند.
به هرحال عده زیادی از مراجعین به شرکت برق استان از عدم ملاقات عمومی مدیر عامل معترض هستند و ما نیز منتظر پاسخ‌گویی مسئولان مربوطه در این زمینه هستیم که چرا تکریم ارباب رجوع در شرکت برق تحریم شده است؟! و چرا این روزها وضعیت برق لرستان مساعد نیست و مکرراًشاهد قطع و وصل برق و بروز خسارت به مردم هستیم.

كريم  فولادوند / سرپرست روزنامه آفتاب در لرستان
توضيح: اين مطلب در ضميمه استاني روزنامه آفتاب منتشر شده است.


دیدگاه‌ها  

#1 فرشادمرادی 1394-08-04 10:04
باسلام
دوستان وضعیت برق خرم اباد چه مشکلی دارد خدا رو شکر نسبت به سالهای گذشته قطعی بسیار کم شده است .بعضی دوستان مغرضانه مینویسند .شما چون شرکت برق آگهی مناقصه به شما نداده اند حالا شدید شاکی شرکت برق
نقل قول کردن
#2 رجبیان 1394-08-04 10:40
وضعیت حوزه برق برای مردم خسته کننده شده یک خط در میان شاهد قطعی های بی مورد هستیم و تاکنون آقایان مسئول بعداز 8 سال فرصت خدمتگزاری به مردم ،توانایی برطرف نمودن مشکل قطعی های مکرر را نداشتند و مدیری که غیربومی باشد و نارضایتی از وضع عملکردش به اوج خود رسیده باشد و آن مدیر نیز براحتی ملاقات عمومی را تعطیل کند واقعا برای استان لرستان جای تاسف دارد.
نقل قول کردن
#3 همشهری 1394-08-04 11:15
الحق و الانصاف شرکت توزیع برق لرستان در سالهای گذشته کارهای بزرگی کرده و در این راستا هم تونسته به موفقیت هایی در خصوص کابلهای خودنگهدار دست یافته.
در خصوص ایجاد اشتراک و یا نصب کنتورهای برق هم به کمتر از دو ساعت رسیده ایم
نقل قول کردن
#4 سوگمند 1394-08-04 11:54
کار خوبی نمی‌ کنید مدام زیرآب این بنده خدا را می‌ زنید

بارها و بارها شاهد بودم که پدر رییس توانیر و قائم مقام وزیر و وزیر را درآوردید تا این بنده خدا برکنار شود
لپ تاب برد در خونه فلانی و از این حرفها ...
شایسته نیست ...
نقل قول کردن
#5 بیرانوند 1394-08-04 13:47
آقای مرادی
که از اداره برق دفاع میکنی، یه سوال دارم :
آیا تا بحال در مراسمات شادی یا خدای نکرده عزا بستگانتان شده برق قطع بشه، اونوقت که متوجه میشین چه صحنه بدیست.
یا ایا تابحال وسیله اید از وسایل برقی منزلتان به علت قطع برق سوخته که اینچنین دفاع می کنید.
پیشنهاد میکنم یه خورده منطقی تر باشین
اگه همه چی بر وفق مراد باشه که مدینه فاضله رو بایستی شاهد باشیم !!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#6 کریم فولادوند 1394-08-04 14:41
دوستان بنده هشت سال است که هیچ آگهی مناقصه و مزایده ایی از شرکت برق نگرفتم و اگر می خواستم بخاطر آگهی مطلب می نوشتم خیلی سالها پیش این کار را می کردم اما واقعیت اینست که مردم و بخصوص کارکنان از عملکرد مدیریت در این شرکت خسته شدند وقتی عده زیادی از مردم مشکلات حوزه برق را به رسانه ها منعکس میکنند موظف به انتشار آنها می باشیم و در خصوص تعطیلی ملاقات های عمومی باید بگویم کسانی که منکر این مطلب هستند آمادگی این را داریم که اسناد و مدارک عدم ملاقات عمومی مدیر با مردم را جهت شفاف سازی رسانه ای کنیم . و یه سوال از آنها که مدافع عملکرد بحرینی هستند داریم که چرا آقای مدیرعامل از مردم فراری است؟؟
نقل قول کردن
#7 کریم فولادوند 1394-08-04 14:44
درضمن کارهای بزرگی که دربرق انجام شده چه بوده ؟
چرا مردم باید در همه مراسمات شاهد قطع برق شوند
چرا به محض بروز اتصال یا نقص در شبکه برق ، برق نصف شهر خاموش می شود ؟
چرا شهرستان 500 هزار نفری خرم آباد فقط از دو پست تغذیه می شود ؟
چرا دراین همه سال آقایان مسئول نتوانستند پست هایی برای تقویت برق مرکز استان مصوب نمایند؟
نقل قول کردن
#8 عباس 1394-08-04 15:31
مدیری هشت سال با خیال راحت مدیر شود باید هم براحتی به مردم بی اعتنا بشود !!!!!!!!
نقل قول کردن
#9 الهی 1394-08-04 18:04
آقای استاندار می بایست پیگیر این وضعیت باشد که چرا مدیرش دو ماه ملاقات عمومی ندارد و دقیقا روزهای دوشنبه اداره را ترک می نماید و بایستی در این خصوص پاسخگو باشند که ایشان با چه پشتوانه ای به مردم نجیب لرستان و ارباب رجوع در شرکت برق بی احترامی می کنند این چنین مواردی در سایر استانها یا رخ نمی دهد یا بشدت با مدیر برخورد می گردد.
نقل قول کردن
#10 ﻟﺮﺳﺘﺎﻧﻲ 1394-08-04 18:09
ﻛﺎﻓﻴﺴﺖ ﺩﺭﺧﻮاﺳﺖ اﻓﺮاﺩ ﺭا ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺳﺎﻝ ﺟﺎﺭﻱ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻛﻨﻴﺪ, ﺑﻴﺶ اﺯ 90 ﺩﺭﺻﺪ ﻣﺮاﺟﻌﻴﻦ ﺩﺭﺧﻮاﺳﺖ اﺳﺘﺨﺪاﻡ ﺩاﺷﺘﻪ اﻧﺪ. ﻟﻂﻔﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﺟﻬﺖ ﻣﺴﺎﻟﻪ ﻗﻂﻌﻲ ﻫﺎ ﺭا ﺑﻴﺎﻥ ﻧﻜﻨﻴﺪ, ﺷﻤﺎ اﻭﺝ ﮔﺮﻣﺎﻱ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺭا ﺑﺎ ﺣﺪاﻗﻞ ﺧﺎﻣﻮﺷﻲ ﻣﻤﻜﻦ ﺳﭙﺮﻱ ﻧﻤﻮﺩﻳﺪ.
نقل قول کردن
#11 ﻟﺮﺳﺘﺎﻧﻲ 1394-08-04 18:11
ﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎﻱ ﻓﻮﻻﺩﻭﻧﺪ ﻟﻂﻔﺎ ﻛﻠﻲ ﮔﻮﻳﻲ ﻧﻔﺮﻣﺎﻳﻴﺪ, ﻗﻂﻌﻲ ﻣﻜﺮﺭ ﺑﺮﻕ ﺩﺭ ﻛﺪاﻡ ﻣﻨﻂﻘﻪ و ﻛﺪاﻡ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ و ﭼﻪ ﻣﺎﻫﻲ ﺭﺥ ﺩاﺩﻩ اﺱ?
نقل قول کردن
#12 احمدی 1394-08-04 19:39
یافته از شما بعید است . شما که بیطرف هستید .خودتان میدونید کدوم خبرنگار دنبال هجمه بر علیه این بنده خدا هست و دنبال مسایل شخصی هست و دیگر روزنامه نگاران استان رو تحریک میکنه که بر علیه برق بفرستند .حالا اگه ما یک مطلب حمایتی از دولت بنویسیم شما انصافا کارش میکنید .شما که همیشه میگید غیر جناحی و غیر سیاسی هستید. نظر شما قعطی برق در استان نسبت به گذشته کم نشده بنظر شما تعویض کابل های قدیمی با کابل خود نگهدار کار مهمی نیست .
نقل قول کردن
#13 بنده خدا 1394-08-04 23:37
سلام دوست وهمشهری ما درست می گویند اینقدر
مزاحم مدیر عامل برق نشوید. داره کارش می کنه
حالا چند لب تاب یا موارد دیگر...... هم به کسی داده
باشه چه اشکالی داره از جیب تو که نرفته مگر دیگران
که بردند وخوردند چی شده. این همه مثل اونا دیگه
برق قطع بشه یا نشه. بومی یا غیر بومی خدایی بد گیر دادید به این مدیر عامل ....
نقل قول کردن
#14 ...علی... 1394-08-05 08:21
یه ضرب المثل هست که می گوید :
آب که یک جا بماند، مانداب می شود.

بنابراین یه مدیر که این همه سال تو پست بماند دیگر بی انگیزه میشود و با مردم چنین رفتار میکند
معمولا مدیر بایستی سعی در رفع مشکلات مردم کند نه اینکه از ارتباط با مردم سرباز بزنه...
نقل قول کردن
#15 یونس 1394-08-05 14:10
خرم آباد به نظر من شهر خاموشی هاست، بسیاری از محدوده سطح شهر ، خیابان ها و معابر در تاریکی بسر میبرد و شب ها وحشت
نقل قول کردن
#16 ﻟﺮﺳﺘﺎﻧﻲ 1394-08-05 15:40
ﺁﻗﺎﻱ ﻓﻮﻻﺩﻭﻧﺪ ﭼﺮا اﻃﻼﻋﺎﺕ اﺷﺘﺒﺎﻩ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﺪﻫﻴﺪ, ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﺷﻬﺮ ﺧﺮﻡ ﺁﺑﺎﺩ اﺯ ﭘﺴﺘﻬﺎﻱ ﭼﻢ اﻧﺠﻴﺮ, ﺩاﺭاﻳﻲ, ﻗﺎﺿﻲ ﺁﺑﺎﺩ, ﺧﻠﺪﺑﺮﻳﻦ و ﻳﻜﺪﺳﺘﮕﺎﻩ ﭘﺴﺖ ﺳﻴﺎﺭ ﺗﻐﺬﻳﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﺎ ﻣﻴﺸﻦ 5 ﭘﺴﺖ. اﻧﺼﺎﻑ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ. ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﻧﮕﻔﺘﻲ ﺧﺎﻣﻮﺷﻲ ﻫﺎﻱ ﺯﻳﺎﺩ ﺩﺭ ﭼﻪ ﺯﻣﺎﻧﻲ, ﺩﺭ ﻛﺠﺎ و ﭼﻪ ﻣﺪﺕ ﺭﺥ ﺩاﺩﻩ.
نقل قول کردن
#17 بهزاد 1394-08-05 17:19
همه انتقادات از شرکت برق کاملا صحت دارد همین امروز که اولین بارش باران را داشتیم در منطقه ناصرخسرو -190 دستگاهی معروف به کوی فرهنگیان از ساعت 4 عصر برقش قطع و ساعت 5 و 10 دقیقه وصل شد اولین روز بارانی و قطع یک ساعت و ده دقیقه ای برق معلوم است که مشکلات اساسی در حوزه برق وجود دارد و نشان می دهد همه چیز به تبلیغات نیست
نقل قول کردن
#18 ﻣﺤﻤﺪﻱ 1394-08-06 22:40
ﺁﻗﺎﻱ ﺑﻬﺰاﺩ, ﺟﻬﺖ ﺗﻌﻤﻴﺮاﺕ ﻻﺯﻣﻪ ﺷﺒﻜﻪ ﻗﻂﻊ ﺑﺸﻪ ﺗﺎ ﺳﻴﻤﺒﺎﻧﻬﺎ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺗﻌﻤﻴﺮاﺕ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮاﻧﻪ ﺭﻭ اﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻥ, ﺷﺒﻜﻪ ﺑﺮﻕ ﻛﻪ اﺣﺪاﺙ ﻣﻴﺸﻪ ﮔﺎﻫﺎ ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ﺳﺮﻭﻳﺲ ﺩاﺭﻩ ﻛﻪ اﺟﺘﻨﺎﺏ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮﻩ, ﻗﻂﻌﻲ اﻭﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺧﺎﻣﻮﺷﻴﻬﺎﻱ ﺑﺎﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﻮﺩ, ﭼﺮا ﻧﻤﻴﮕﻲ ﺗﻮ اﻭﺝ ﮔﺮﻣﺎﻱ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺣﺪاﻗﻞ ﺧﺎﻣﻮﺷﻴﻬﺎ ﺭﻭ ﺩاﺷﺘﻴﻢ.
نقل قول کردن
#19 ﺭﺿﺎ 1394-08-06 22:43
به نقل از یونس:
خرم آباد به نظر من شهر خاموشی هاست، بسیاری از محدوده سطح شهر ، خیابان ها و معابر در تاریکی بسر میبرد و شب ها وحشت

ﭼﻪ ﺧﻴﺎﺑﺎﻥ ﻳﺎ ﻛﻮﭼﻪ اﻱ ﺧﺎﻣﻮﺵ اﺳﺖ?
نقل قول کردن
#20 کارگر 1394-09-28 02:39
تبریک به آقای حیدری زاد سکاندار حراست برق
نقل قول کردن
#21 همشهری 1395-02-28 09:40
سلام انصافا آقای مدیر عامل طی این چند سال زحمت زیادی واسه استان کشیدند ولی متاسفانه ایشان بخاطر بقای مدیریتشون دست به هر کاری زدند حتی حاضر شدند از حق و حقوق کارگران زحمت کش شرکت برق بزنند و در راستای این امر خرج کنند. ولی خدا رو شکر ایشان هم رفتنی شدند
نقل قول کردن
#22 علی 1395-06-11 21:57
در ابتدا به مردم خونگرم لرستان وشهر خرم آباد سلام عرض می کنم .من خود از نیروهای صنعت برق هستم که در سطح طراحی،بهره برداری، خدمات مشترکین ومدیریت کار نموده ام فقط میتوانم این را بگویم که فشار واسترسی که در خاموشی های بی برنامه به پرسنل زحمتکش برق وارد می شود وحتی تلفن هایی که میشود مزید بر علت شده که هر چه سریعتر خاموشی برطرف شود دراین میان خواسته تمام کارکنان برق این می باشد که تعمیرات شبکه های برق رابرای پیشگیری از بروز خاموشی ها انجام دهند که این امر مستلزم بودجه های کلان می باشد که بتدریج حاصل می شود که این امر ناخواسته باعث میشود که تعمیرات شبکه ها به کندی پیش رفته وبه صورت خاموشی های بی برنامه بروز نماید . در سالهای اخیر با خرید وسایل جدید کم کم خاموشی ها کاهش یافته که امیدوارم در آینده بتوانیم شاهد کاهش خاموشی ها در حد ثانیه باشیم
نقل قول کردن
#23 حسین نصیری 1395-12-06 00:40
لامپ برق نصب در انتهای کوچه فرهنگ ۱۱ واقع درشهرک پرویس بروجرد مدت زمانی است که سوخته و وضعیت آمد وشد فرزندان منطقه بسیار ناجور شده حاضریم پول لامپ تعویضی را پرداخت نماییم ولی با کمال تعصف هیجگونه اقدامی انجام نشده پس کو حق شهروندی؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا