یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حضور مهمانان کشوری در هفته دولت هم نتوانست ضعف برخی مدیران در جذب اعتبارات و نداشتن طرح‌های بزرگ برای هفته دولت را پنهان کند.

بهار لرستان نوشت:
هفته دولت به پایان رسید و همه پروژه‌های ریز و درشت ادارات بهانه‌ای شد تا استاندار لرستان بتواند مهمانانی در تراز ملی و بین‌المللی را در لرستان داشته باشد.
اما تراز مهمانان لرستان در هفته دولت هیچ سنخیتی با طرح‌های قابل افتتاح نداشت.
از حضور رییس سازمان انرژی اتمی کشور برای افتتاح پارک شهرداری در الیگودرز تا افتتاح ساختمان ایستگاه پمپاژ و .... همه و همه نشان از طرح‌های کوچک هفته دولت در لرستان بود.
حتی حضور مهمانان کشوری در هفته دولت هم نتوانست ضعف برخی مدیران در جذب اعتبارات و نداشتن طرح‌های بزرگ برای هفته دولت را پنهان کند.
از افتتاح چندباره در برخی طرح‌ها مانند خط تولید نساجی بروجرد که ماهها قبل توسط دکتر مقصودی به بهره‌برداری رسیده بود تا بازدید‌ رییس مجلس شورای اسلامی از روستایی دور افتاده، نشان از بی‌تدبیری فرماندار دولت زیویار در لرستان است.
اغلب فرمانداران در دولت سیزدهم نیز در گام نخست مدیریت خود هستند و بدون تجربه و با غرور جوانی و با نگاهی انقلابی‌نما سعی در مدیریت دارند.
برخی فرمانداران و معاونین و مدیران کل حوزه ستادی استانداری نیز به عینه وابسته به دولت قبل بوده و عملاً برای حقوق بازنشستگی به دنبال حفظ میز مدیریت هستند.
 سوتی‌های برخی فرمانداران و مدیران در تیم زیویار در فضای مجازی نیز به حد اعلا رسیده و جوابیه و ارسال فیلم و مقابله با انتقادات، نشان از خامی این تیم مدیریتی در لرستان است.
غیبت طولانی معاون سیاسی در هفته دولت و حرف و حدیث ها در خصوص استعفای دکتر ستاری در کنار سکوت عجیب تیم رسانه‌ای استاندار نیز باعث شده تا مردم از عملکرد نخستین استاندار بومی لرستان، مایوس شوند.
با این تفاسیر، و با توجه به همه موضوعات یاد شده، دکتر زیویار در یکسال گذشته قابلیت دریافت نمره ۲۰ را روی کاغذ دارد اما در واقعیت هنوز مردم لرستان نمونه بارزی از موفقیت و تحول در عملکرد تیم مدیریتی استان، برای نمره قبولی مشاهده نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها  

#1 رشنو 1401-06-10 15:10
رتبه لرستان در بودجه کشور ۲۷ است یعنی از ۳۱ استان رتبه ما در جذب بودجه شده ۲۷ و وقتیکه دولت و مجلس به لرستان بودجه کم میدهند خب چه طرحی را افتتاح کنند؟
نقل قول کردن
#2 بداق چگنی 1401-06-10 15:12
مگر در سالهای قبلی طرحی داشتند؟ وقتیکه ۶۵٪ تسهیلات بودجه مملکت فقط در تهران خرج میشود معلومه خب بودجه ای نمیمونه که خرج عمران شهرستانها کنند
نقل قول کردن
#3 عباس میر 1401-06-10 15:13
تهران رتبه اول بودجه و بعد اصفهان و بعد اهواز و بیشتر بودجه در کلانشهرها خرج میشود و فاصله محرومیت بین کلانشهرها و مناطق محروم روزبه روز بیشتر میشود
نقل قول کردن
#4 احمد بازگیر 1401-06-10 15:15
خب دولت پول نمیده و با بودجه قطره چکانی طرحی در لرستان افتتاح نمیشه و مدیران ادارات هم هیچ طرح و ایده و تلاشی نمی کنند و بدبختانه حتی بودجه را هم برگشت میدن پایتخت :cry:
نقل قول کردن
#5 بهاروند 1401-06-10 18:41
باید مرکز تحقیق و توسعه استان لرستان در دانشگاه لرستان و پارک های علم و فناوری تاسیس شود و از پیشنهادات و توصیه ها و برنامه ها و ایده های پژوهشگران و تحصیلکردگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها استفاده شود وهمکاری بین مدیران و ادارات واستانداری با دانشگاهها و پارک های علم و فناوری بیشتر شود
نقل قول کردن
#6 رضا سلاحورزی 1401-06-10 18:43
چرا استان لرستان دانشگاه صنعتی ندارد؟ چرا تمام استانهای همسایه لرستان دانشگاه صنعتی مجهز دارند و نیروی فنی و صنعتی و کارآزموده تربیت میکنند ولی لرستان هیچ دانشگاه صنعتی ندارد؟
نقل قول کردن
#7 مصطفی طولابی 1401-06-10 18:44
دو ساله خرم آباد منطقه ویژه اقتصادی شده ولی هیچ کاری نشده و اداره کار و اداره صنعت و معدن و استانداری و فرمانداری هیچ سرمایه‌گذاری را برای کار تولیدی و صنعتی جذب لرستان نکردند
نقل قول کردن
#8 فریده جایدری 1401-06-10 18:47
گویا ۱۱ سال پیش دولت مجوز تاسیس دانشکده معدن و ساخت پژوهشکده سنگ را به دانشگاه لرستان داده و ۹ میلیارد تومان هم بودجه داده ولی چرا رییس دانشگاه لرستان و اداره صنعت و معدن و استانداری لرستان این کار را عملی نکردند وبودجه را جذب نکردند؟ لرستان ۷۰٪ سنگ ایران را تولید میکند ولی بجای فرآوری سنگ آنرا بصورت خام و تُنی میفروشد و سودش به جیب اصفهان و قم میرود که کارخانه فرآوری سنگ دارند
نقل قول کردن
#9 برزو لر زاده 1401-06-10 18:50
مشکل لرستان نبود صنایع بسته بندی و فرآوری است مثلا پنجاه درصد انجیر ایران در پلدختر تولید میشود ولی بجای بسته بندی و فرآوری و تبدیل آن به مربا و شربت و صادرات به بازارهای خارجی بصورت خام وفله به تهران و اصفهان صادر میشود و سودش را دلالها میبرند یا نخود دلفان به علت نبود صنایع بسته بندی بصورت خام و فله به کرمانشاه داده میشود و بنام نخود و حبوبات کرمانشاه در کل مملکت بفروش میرسد. انار تنگ سیاو کوهدشت به‌علت نبود بسته بندی و عدم فرآوری بنام ساوه صادر میشود
نقل قول کردن
#10 محمد 1401-06-10 19:44
مشکل عدم توسعه و پیشرفت مشکل کل کشور است و محدود به لرستان نیست و تا زمان اصلاح سیاست کلی کشور این مشکل پابرجاست و از استاندار و فرماندار کاری ساخته نیست.
نقل قول کردن
#11 د ذ 1401-06-10 20:57
نتیجه انتخاب مدیران ضعیف در اکثر ادارات کل این می شود که آخرین استان در جذب اعتبارات خواهیم بود
نقل قول کردن
#12 موگویی 1401-06-11 08:30
به نقل از د ذ:
نتیجه انتخاب مدیران ضعیف در اکثر ادارات کل این می شود که آخرین استان در جذب اعتبارات خواهیم بود
مدیران را وزیر کشور و دولت انتخاب میکند
نقل قول کردن
#13 اکبر-ظ 1401-06-11 08:59
تف دری دس پتی .
نقل قول کردن
#14 عزت کامیابی 1401-06-11 10:03
مهندس بازوند استاندار پیشین لرستان سال ۱۳۹۲ قصد داشت فرودگاه خرم آباد که قدیمی ترین فرودگاه غرب کشور است را بهسازی و بین المللی کند تا سرمایه‌گذار خارجی جذب کند اما یک عده حسود و تنگ نظر سنگ اندازی کردند از دکتر زیویار میخواهیم باند فرودگاه خرم آباد را طویل کند تا آماده پذیرش هواپیماهای پهن پیکر باشد
نقل قول کردن
#15 ناشناس 1401-06-11 10:49
۸۵ درصد اعتبارات هر وزارت در ستاد وزارت متمرکز هست اگه مدیر توانمند ، پیگیری و با برنامه باشه می تونه از وزارت بگیره...ولی مدیران کل سایر استانها و نمایندگان بهتر عمل می کنن و لرستان خیلی وقت ها متوجه توزیع اعتبار وزارت هم نمیشن....
نقل قول کردن
#16 قاسم 1401-06-12 08:34
تمام مشکلات استان لرستان ریشه در حسادت قومی و قبیله ای مردم استان دارد. حتی اگر با طایفه دیگری وصلت کنی باز هم بین آنها غریبه هستی و حسادت ها باعث سردی روابط می شود. حالا شما انتظار دارید با این فرهنگی که داریم با هم بتوانیم کار تیمی انجام دهیم ؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا