یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به علت نبود آمبولانس؛ جوان 18ساله معمولانی به ICU رفت/ انتقال با وانت‌بار!یکی از مشکلات اساسي مردم شهر معمولان، نبود آمبولانس مناسب در خطه جهت انتقال بیمار به بیمارستان است.

به گزارش يافته، اين شهر فقط دارای یک دستگاه آمبولانس است که این آمبولانس نیز به نوبه خود دارای مشکلاتی است که در انتقال بیمار خود مشکلی بر مشکلات می‌افزاید و چندین بار همشهریان شاهد خرابی آمبولانس 115 هنگام حمل بیمار بوده‌اند.

جوان 18 ساله که بر اثر سانحه تصادف مجروع شده بود، یک‌شنبه ساعت 22 به درمانگاه معمولان منتقل شد، اما به دلیل عدم ارائه خدمات مناسب و نبود امکانات کافی، دستور اعزام او به مرکز استان صادر شد.

بعد از کلی معطلی، پاسخ متولیان امر این بود که آمبولانس ایراد دارد و وسیله دیگری برای اعزام بیمار ندارند! این قبيل مشکلات از مدیریت ضعیف شبکه بهداشت پرده بر می‌دارد که شهری با این جمعیت چرا فقط یک دستگاه آمبولانس دارد؟!

چرا جوان 18 ساله معمولاني مسافت 60 کیلومتري از شهر معمولان تا بیمارستان شهداي عشایر خرم‌آباد را با وانت‌بار طي كرد؟!

شهروندان معمولاني با انتقاد شدید نسبت به اهمال‌کاری مسوولان بهداشت و درمان پلدختر، خواستار بررسی موضوع و برخورد با متخلفان در این زمینه شدند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 سولماز 1393-05-07 12:44
بله باز کم کاری مسئولین محترم آخه شده یه آمبولاس پیدا نشه توی یک شهر بله متاسفانه چند سال پیش برادر 18ساله نازنیننم بر اثر سانحه تصادف ونبود آمبولانس با پراید رسوندنش بیمارستان بعدم به علت نبود امکانات در بیمارستان هفت تیر دورود قصد جابجایش را داشتن که آمبولانس نبود تا درخواست کردن کلی اتلاف وقت داشتیم و متاسفانه به رحمت خدا رفت. روح همه رفتگان مخصوصا جوانان ناکام شاد. کاش مسئولین محترم اين مطلب را بخوانند تا ببینید مردم لرستان در چه شرایطی هستن
نقل قول کردن
#2 2fm 1395-04-29 17:35
معمولان شهری نمیشع تا عمر داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا