یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد در جریان هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مهمان خوشه طلایی است.
به گزارش یافته، هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته اول کشور ساعت ۱۹ و ۱۵ فردا چهار‌شنبه با برگزاری دیدار خیبر - خوشه طلایی در ورزشگاه امام رضا مشهد پیگیری خواهد شد.
خیبر که در بازی قبل با یک کامبک زیبا، بازی یک بر صفر باخته را در انتها با برتری سه بر یک برابر مس کرمان به پایان برده بود و به تنهایی در صدر قرار گرفت، در این بازی هم قصد دارد هر سه امتیاز بازی را به اندوخته خود اضافه کند.
خوشه طلایی این روز‌ها حال و روز خوبی ندارد . این تیم در ۲۴ بازی گذشته فقط ۱۵ امتیاز کسب کرده تا قعرنشین جدول مسابقات و یکی از فانوس ‌به دستان باشد.
هر چند بازی دور رفت دو تیم با برتری پنج بر یک به سود خیبر خاتمه یافته بود و این تیم هم اکنون در انتهای جدول قرار دارد، اما خیبری‌ها نباید حریف را دست کم گرفته و انتظار می‌رود با یک بازی منطقی در پی کسب حداکثر امتیاز از این دیدار خارج از خانه باشند.
شایان ذکر است در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، خیبر با ۲۳ بازی و ۵۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. چادرملو با ۲۴ بازی و ۵۱ امتیاز دوم است و فجر سپاسی با ۴۸، نفت مسجدسلیمان با ۴۶ و سایپا با ۳۸ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم هستند
در انتهای جدول هم، خوشه طلایی با ۱۵ امتیاز هجدهم است و داماش با ۱۶، دریا بابل با ۱۸ و شهرداری آستارا با ۱۹ امتیاز بالاتر از این تیم قرار دارند.
 
 
هفته بیست و پنجم
چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت ۱۹:۱۵
* نفت و گاز گچساران- شاهین بندرعامری
* داماشیان گیلان- مس شهر بابک
* خوشه طلایی ساوه- خیبر خرم آباد
* نفت مسجد سلیمان- شهر راز شیراز
* مس کرمان- آریو اسلامشهر
* پارس جنوبی جم- چادرملو اردکان
* مس سونگون ورزقان- آبی پوشان جنوب
* فجر شهید سپاسی شیراز- دریا کاسپین بابل
* سایپا تهران- شهرداری آستارا
 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1403-01-07 09:25
اتفاقا باید مواظب تیم‌های قعرنشین باشد چون چیزی برای از دست دادن ندارند
نقل قول کردن
#2 همشهری 1403-01-07 15:08
خیبر در بازی با فجر سپاهی شیراز به صورت بسته و دفاعی بازی کند
نقل قول کردن
#3 حمید پیرحیاتی 1403-01-07 21:26
خیبر برای صعود بایستی در بلزی های خارج از خونه بهتر از اینا بازی کنه الان فجر سپاسی بازی هاشو داره میبره و بنظر من مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستش
نقل قول کردن
#4 صادقی ازکوهدشت 1403-01-09 09:53
باسلام وعرض خسته نباشید خدمت مسئولین وجامعه ورزشی استان ومدیرکل ورزش وجوانان قبلی استان وهیئت فوتبال استان ومدیرکل فعلی وسایر خدمتگزاران ورزش حق وظرفیت استان در ورزش کشور بیش ازاین هاست درتمامی عرصها امیداست اسب همت رازین کنیدبرای آینده روشن ورزش استان که تنها با خاطرات خوش گذشته افتخار نکنیم استانی که 7 سال پیاپی قهرمان کشتی کشور بوده به جایگاه اصلی ودرخور شان خود برسد انشاالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا