یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد صدرنشین فعلی مسابقات لیگ دسته اول، سرمست از پیروزی بزرگ هفته قبل برابر مهمترین رقیبش چادرملو اردکان، به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.


به گزارش یافته، در جریان هفته بیست و سوم لیگ یک، خیبر از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه دوشنبه ۲۱ اسفندماه و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت.
خیبر که هفته قبل و در شرایطی که تا لحظات پایانی نیمه نخست با یک گل از حریف صدرنشین‌اش عقب بود موفق شد با حضور و همراهی بیش از ۱۰ هزار هوادار پرشور با کامبکی دراماتیک در نهایت با نتیجه دو بر یک حریف قدرتمند و رقیب خود در مسیر قهرمانی و صعود را شکست داده و با صعود به رتبه نخست جدول لیگ آزادگان راه خود را برای ادامه مسابقات هموار کند.
خیبر سرمست از این پیروزی قرار است دوشنبه در دیداری حساس به مصاف نفت مسجد سلیمان یکی از تیم‌های قدرتمند این فصل برود. یاران مهاجری قصد دارند با کسب پیروزی در این دیدار به صدرنشینی خود ادامه دهند.
فرید‌امیری تنها بازیکن محروم تیم خیبر خرم آباد است.
اما نفت با هدایت ابراهیم اشکش تاکنون خوب ظاهر شده و در این فصل با کسب ۴۲ امتیاز تیم چهارم جدول است. جایگاه نفت در جدول نویدبخش دیداری حساس بین دو تیم خواهد بود.
نکته قابل ذکر وجود لشگر محروم در اردوگاه نفتی‌ها است. سید سجاد موسوی، ‌امین شویعی کعبی، سجاد تمیمی بازیکنان محروم نفت در این دیدار هستند. ضمن این که مجتبی طاهری مربی تیم، مهران حسنوند مدیر رسانه تیم و ابراهیم اشکش سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان هم به دلایل انضباطی از حضور در این بازی محروم هستند.

اما نفت با دردسری جدیدی هم روبرو است. این تیم با شکایت سامان نریمان‌جهان و با گذشت از زمان جلب رضایت وی، حالا با رأی کسر امتیاز مواجه شده و احتمالاً به زودی این رأی به این تیم ابلاغ و اجرا خواهد شد. طبق رأی صادره که در تاریخ ۳ بهمن‌ماه به تیم خوزستانی ابلاغ شده، این تیم بایستی مبلغ یک میلیارد و ۲۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را ظرف مدت یک ماه به سامان نریمان‌جهان پرداخت می‌کرده، در غیر این صورت با جریمه کسر ۲ امتیاز مواجه می‌شده است. با این استناد محمد معصومی، وکیل نریمان‌جهان، در تاریخ سوم اسفندماه درخواست اعمال جریمه کسر ۲ امتیاز را به کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرده و با توجه به اینکه همچنان هم اتفاقی برای جلب رضایت این بازیکن نیفتاده، این جریمه به زودی اعمال خواهد شد.


با ابن شرایط دو تیم دوشنبه مصاف حساس با هم خواهند داشت.
دیدار رفت با یک گل به سود خیبر پایان یافته بود.
تا پایان هفته ۲۲ خیبر ۴۹ امتیازی است و با یک دیدار عقب افتاده برابر داماش صدرنشین فعلی مسابقات است. چادرملو هم با ۴۸ و فجر سپاسی با ۴۲ امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند.

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1402-12-20 10:48
در بازی های خارج از خانه کمی دفاعی و بسته بازی کنند تا امتیاز از دست ندهند
نقل قول کردن
#2 بالاگریوه 1402-12-20 13:38
من مسجدسلیمان کار میکنم دوشنبه میرم ورزشگاه به امید برد
نقل قول کردن
#3 احمد 1402-12-21 22:44
اجازه نخواهند داد نفت به لیگ برتر صعود کند هر روز یک مشکل برایش درست می‌کنند الان هم ک هم.کسر امتیاز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا